Ile kosztuje przelot Szczecin->Krakow ?

Data: 2011-10-12 19:12:45
Autor: Fantom
Ile kosztuje przelot Szczecin->Krakow ?
Witam
Jaka jest przyblizona CALKOWITA cena przelotu do Krakowa z Goleniowa firma
Eurolot ? Widze, ze maja loty w cenie rzedu 250 i 300 zl. Jakie trzeba
oplaty do tego dodac dla tego przewoznika ? Chodzi mi o roznego rodzaju
oplaty lotniskowe, rezerwacyjne czy nawet dojazd jakims busem ze Szczecina
do Goleniowa.
Zakladajac, ze zaezerwuje bilet przez internet (250-300 zl), to 0 zl na busa i zadnej karty platniczej to mi starczy na taka trase ?

Fantom

Data: 2011-10-12 23:50:49
Autor: Delfino Delphis
Fantom wrote:

[...]

Wszystko zależy od dostępności miejsc. Cena podana na stronie LOTu jest ceną całkowitą za lot. Co do busa to nie wiem.

Data: 2011-10-13 19:15:47
Autor: Fantom
[...]

No dzownilem dzisiaj, i podobno jest to cena kompletna (+bus do Szczecina). Jestem ciekaw czy ie bede mial jakies niespodzianki na lotnisku :)

Fantom

Data: 2011-10-14 00:35:37
Autor: Delfino Delphis
Fantom wrote:

No dzownilem dzisiaj, i podobno jest to cena kompletna (+bus do
Szczecina). Jestem ciekaw czy ie bede mial jakies niespodzianki na
lotnisku :)

Ja latałem z Warszawy do Szczecina nawet poniżej 100 zł i nie miałem żadnych niespodzianek, ale z busa nie korzystałem. Generalnie jest to bardzo tania destynacja ze względu na kompletnie beznadziejną lokalizacje lotniska.

Data: 2011-10-14 19:05:38
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:j77p3q$q8j$1news.onet.pl...
Fantom wrote:

[...]

Kolina

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-10-15 09:56:13
Autor: Emeryk
Ile kosztuje przelot Szczecin->Krakow ?
Kolina

ty sie lecz kolego u abusa....

EMO

Data: 2011-10-15 12:10:14
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "Emeryk" <9Emeryk@wp.pl> napisał w wiadomości news:j7beb3$ck5$1news.onet.pl...
>Kolina

ty sie lecz kolego u abusa....

SPIERDALAJ

Data: 2011-10-15 12:20:51
Autor: Emeryk
Ile kosztuje przelot Szczecin->Krakow ?
SPIERDALAJ

ity straszysz abusem? Myślem że wyniosłes "kulture" z domu. Z tego co wiem o tobie to się nie dziwie żeś taki zgorzkniały (matk)

EMO

Data: 2011-10-14 23:26:44
Autor: Rabbit McCroolick
[...]

To co powiesz na Babimost?

Data: 2011-10-15 00:33:16
Autor: Delfino Delphis
Ile kosztuje przelot Szczecin->Krakow ?
Rabbit McCroolick wrote:

To co powiesz na Babimost?

A tam w ogóle coś lata? To lotnisko to pomyłka.

Data: 2011-10-15 03:30:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ile kosztuje przelot Szczecin->Krakow ?

"Delfino Delphis" j77p3q$q8j$1@news.onet.pl

destynacja ze względu na kompletnie beznadziejną lokalizacje lotniska.

Miasta należy pokryć szklaną taflą wykorzystywaną jako pas startowy. :)
Na górze lotnisko, na dole miasto. :) [a nie jak w Smoleńsku -- na dole
lotnisko...]

Data: 2011-10-15 08:38:56
Autor: Fantom
[...]

Jakby powstalo obejscie zachodnie Szczecina, to lotnisko by zyskalo.

Fantom

Data: 2011-10-15 11:11:31
Autor: test
W dniu 2011-10-14 00:35, Delfino Delphis pisze:
Ja latałem z Warszawy do Szczecina nawet poniżej 100 zł

LOTem?

Data: 2011-10-15 16:13:57
Autor: Delfino Delphis
test wrote:

Ja latałem z Warszawy do Szczecina nawet poniżej 100 zł

LOTem?

Tak, z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem kupowałem w dni nie cieszące się dużym powodzeniem i dało się - nie wiem jak jest teraz, ale w zeszłym roku była taka pula dwóch-trzech najtańszych biletów i w obie strony wychodziło np. 180 zł.

Data: 2011-10-13 01:49:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ile kosztuje przelot Szczecin->Krakow ?

"Fantom" j74hqe$pe5$1@news.onet.pl

Jaka jest przyblizona CALKOWITA cena przelotu do Krakowa z Goleniowa firma

Kiedyś na szybie Orbisu (czy czegoś podobnego) była reklama jakaś taka:

     Lot do Berlina i z powrotem za jedyne 100 złotych.
     Jest w to wliczona opłata za dojazd z Białegostoku
     na Okęcie i z powrotem, opłaty lotniskowe są wliczone...

Na moje proste pytanie o cenę padła prosta odpowiedź -- około 700 złotych. :)

[na mniej proste pytanie: 'Dlaczego?' padła odpowiedź, z której wynikało,
że wkrótce zamykają i nie mają czasu na zawiłe tłumaczenia, ale mogę
przyjść innym razem o nieco wcześniejszej porze dnia...]

Jakoś tak to zapamiętałem...

Ile kosztuje przelot Szczecin->Krakow ?