Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU

Data: 2019-11-20 01:10:17
Autor: Bolko
Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU
Chyba przeniose się do NJU
Chyba że są lepsze opcje.

Pytanie ile to kosztuje nerwów?
Samo się robi w jeden wieczór.
Czy trzeba się użerać?

Data: 2019-11-20 12:25:21
Autor: ToMasz
W dniu 20.11.2019 o 10:10, Bolko pisze:
Chyba przeniose się do NJU
Chyba że są lepsze opcje.

Pytanie ile to kosztuje nerwów?
Samo się robi w jeden wieczór.
Czy trzeba się użerać?

nic nie kosztuje, może nawet jakiś bonus dostaniesz. ale napisz może co sobie życzysz od operatora, może są lepsze opcje?

ToMasz

Data: 2019-11-20 07:57:22
Autor: Bolko
W dniu środa, 20 listopada 2019 12:25:24 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
> nic nie kosztuje, może nawet jakiś bonus dostaniesz. ale napisz może co sobie życzysz od operatora, może są lepsze opcje?

Dobry zasięg
Dobry zasięg

a potem
standard czyli połaczenia sms i ze 20 GB tanio

opcja premium dzwonienie do UK w dobrych pieniadzach

Data: 2019-11-20 17:22:31
Autor: Irokez
W dniu 2019-11-20 o 16:57, Bolko pisze:

ale napisz może co
sobie życzysz od operatora, może są lepsze opcje?

Dobry zasięg
Dobry zasięg

W sumie przy takich wymaganiach to chyba gdziekolwiek indziej.
Też to przechodziłem. Play łączył się do swojego nadajnika który był pierdylion kilometrów dalej ale wyczuł nosem, pomimo że 500 metrów obok stał nadajnik Plusa.
Poczucie fal nosem oczywiście oprócz zalogowania nie umożliwiało nic więcej. Mi za to umożliwiło pożegnanie się z tą siecią.

--
Irokez

Data: 2019-11-20 19:36:20
Autor: ToMasz
W dniu 20.11.2019 o 16:57, Bolko pisze:
[...]

to już masz. dzwonisz do Plaja że masz słaby zasięg, prosisz o możliwość logowania się do sieci (tu podajesz nazwę). UStawiasz telefon na ręczne logowanie się do sieci i tyle. plus taki ze jak pojedziesz na wczasy to możesz zmienić operatora z poziomu menu telefonu

a potem
standard czyli połaczenia sms i ze 20 GB tanio
opcja premium dzwonienie do UK w dobrych pieniadzach
czyli full serwis premium za minimalną cenę :)
nie pomogę w wyborze

Data: 2019-11-20 10:43:49
Autor: Bolko
Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU

to już masz. dzwonisz do Plaja że masz słaby zasięg, prosisz o możliwość logowania się do sieci (tu podajesz nazwę).
A skąd mam znać nazwę. Bo nju to sobie wymyśliłem. Bo to orange.

Data: 2019-11-20 21:44:29
Autor: Mark
Dnia 20.11.2019 o 19:43, Bolko napisał(a):

to już masz. dzwonisz do Plaja że masz słaby zasięg, prosisz o możliwość
logowania się do sieci (tu podajesz nazwę).
A skąd mam znać nazwę. Bo nju to sobie wymyśliłem. Bo to orange.
Masz do wyboru jeszcze dwóch: Plus i T-Mobile.

--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2019-11-21 10:35:23
Autor: ToMasz
W dniu 20.11.2019 o 19:43, Bolko pisze:

to już masz. dzwonisz do Plaja że masz słaby zasięg, prosisz o możliwość
logowania się do sieci (tu podajesz nazwę).
A skąd mam znać nazwę. Bo nju to sobie wymyśliłem. Bo to orange.

weź z siebie nie rób głupka. jeśli uważasz że Play ma słaby zasięg, to wiesz że ktoś inny korzysta w tej lokalizacji z telefonu mając lepszy zasięg. więc co za problem zapytać jaka to sieć i czy ma telefon standardowo g3, lte czy przełączony na 2g (co często z "jestem na granicy zasięgu" robi full zasięg). Wtedy dzwonisz do playa i mówisz ze masz problem z zasięgiem i prosisz o umożliwienie korzystania z sieci.... jakiej tam chcesz
Jaśnie nie umiem.
ToMas

Data: 2019-11-21 16:59:49
Autor: Budzik
Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU
Użytkownik ToMasz tomasz@poczta.fm.com.pl ...

[...]

A to nie jest defaultowe?
Bo ja mam play a łączyłem sie czesto z innymi sieciami i chyba kazda działa... Nawet sie kiedys tak reklamowali - zasieg 4 sieci" czy jakos tak

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Data: 2019-11-21 23:59:35
Autor: pueblo
Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU
Witaj ToMasz, 21 lis 2019 w news:qr5los$ddd$1dont-email.me
napisałeś/aś:
"jestem na granicy zasięgu" robi full zasięg). Wtedy dzwonisz do
playa i mówisz ze masz problem z zasięgiem i prosisz o umożliwienie
korzystania z sieci.... jakiej tam chcesz
Piszesz to już drugi raz - więc chyba na serio

Jaśnie nie umiem.

A ja na serio nie mogę uwierzyć. Play mi załatwi logowanie - tak od ręki - do kokrentego nadajnika, do którego telefon się samoczynie nie loguje? Za free? To niesamowicie przydatne. Jestem ciekaw, czy u innych opów jest podobna możliwość.

Data: 2019-11-22 08:54:48
Autor: ToMasz
napisałeś/aś:

[...]

gdzie byłeś od czasu powstania playa? Jakieś podróże z dala od cywilizacji?
Play startował na nadajnikach plusa. potem im się źle działo, więc podpisali umowę z pozostałymi operatorami. w międzyczasie sami stawiali nadajniki. niestety telefony w playu uparcie trzymają się playowych nadajników, mimo że pozostałe 3 sieci mają lepszy zasięg. wtedy trzeba wymusic ręcznie.
Jeśli masz Playa od 10 lat - działają wszystkie sieci. jeśli od niedawna -  działa tylko play i być moze plus. orange i tmobile (a moze net-works) trzeba "odblokować" u konsultanta. prawdopodobnie chcą zminimalizować używanie tych operatorów.

ToMasz

Data: 2019-11-22 11:55:38
Autor: pueblo
Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU
Witaj ToMasz, 22 lis 2019 w news:qr8489$dbr$1dont-email.me
napisałeś/aś:
[...]

No właśnie tej zmiany nie byłem świadom. Pamiętamłem, że dawniej można było po prostu ręcznie.
A to odblokowywanie zadziała, jeśli ktoś ma kartę tylko do internetu?

Data: 2019-11-22 16:15:51
Autor: ToMasz
napisałeś/aś:

[...]

nie wiem, ale to bez sensu, bo na obcych nadajnikach ( o ile wiem) prędkość spada drastycznie

ToMasz

Data: 2019-11-22 18:57:07
Autor: ALEX MR
Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU
W dniu 22.11.2019 o 12:55, pueblo pisze:

A to odblokowywanie zadziała, jeśli ktoś ma kartę tylko do internetu?

Karty do internetu działają jedynie w play i minimum 3G.

--
ALEX MR
"I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

Data: 2019-11-25 11:54:01
Autor: xxx
ToMasz wrote on 2019-11-20 :
[...]

Nie wiem czy wiesz ale z roamingu plusa można korzystać tylko do końca 2019r. Teraz już jest w większości kraju wyłączony, nawet jak przez bok włączą to i tak tylko do końca tego roku będzie można korzystać. Od 2020-2021 tylko Orange i T, ale też nie wiadomo czy nie wypowiedzą wcześniej umów jak podgonią rozbudowę własnej sieci.
https://blogplay.pl/2018/12/historyczna-zmiana-play-wypowiedzial-umowe-plusowi/

Data: 2019-11-20 14:26:03
Autor: Mirek Ptak
On 2019-11-20 10:10, Bolko wrote:
Chyba przeniose się do NJU
Chyba że są lepsze opcje.

Pytanie ile to kosztuje nerwów?
Samo się robi w jeden wieczór.
Czy trzeba się użerać?

Niedawno przenosiłem 2 numery z Virgin do NJU. Kosztowało mnie to wypełnienie formularza na stronie NJU, wizytę kuriera i przełożenie SIMów w odpowiednim momencie.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2019-11-20 17:21:24
Autor: Grzexs
Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU
Niedawno przenosiłem 2 numery z Virgin do NJU. Kosztowało mnie to wypełnienie formularza na stronie NJU, wizytę kuriera i przełożenie SIMów w odpowiednim momencie.

Hmmm... Ja formularz wypełniłem i... d*pa. Nic się dalej nie zadziało.

--
Grzexs

Data: 2019-11-21 08:29:24
Autor: Mirek Ptak
On 2019-11-20 17:21, Grzexs wrote:
[...]

Dziwne... spróbuj jeszcze raz jeśli nadal potrzebujesz. U mnie poszło od ręki dla obu numerów.

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2019-11-21 18:36:48
Autor: Grzexs
[...]

Promocja się skończyła, to i motywacja zniknęła. Do LajtMobile przeniosłem. Tu bez problemu.

--
Grzexs

Data: 2019-11-21 00:52:31
Autor: J.F.
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f45ed006-5a5b-4723-91b7-f08c62ca588d@googlegroups.com...
Chyba przeniose się do NJU
Chyba że są lepsze opcje.

Pytanie ile to kosztuje nerwów?

Mnie kosztowalo troche, ale to w duzej czesci z mojej winy ..

Samo się robi w jeden wieczór.

Na pewno nie.
Nju nie ma salonow, wiec napiszesz wniosek przez internet, poczekasz na kuriera, kurier odwiezie dokumenty, orange/nju to przetworzy, i wtedy juz jeden wieczor.
Chyba, ze np dane nie beda sie zgadzaly i play odrzuci ...

J.

Data: 2019-11-22 00:46:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU

"Bolko" f45ed006-5a5b-4723-91b7-f08c62ca588d@googlegroups.com

: Pytanie ile to kosztuje nerwów?
: Samo się robi w jeden wieczór.
: Czy trzeba się użerać?

Do Nju przenosiłem tylko jeden numer jeden raz -- bardzo dawno.
Ale do Orange przenosiłem wiele razy wiele numerów -- OK.
Bezproblemowo i bezstresowo, o ile via net, bo w salonach
trzeba stracić duuużo czasu i zazwyczaj rzekomo nie ma
tam SIMek.

Niestety Orange daje 2 GB lub 4 GB, ale bez złotówek na gadanie
czy SMSowanie. Można na miesiąc coś sobie dorzucić -- jeden
numer za free czy podobnie, ale kosztem skrócenia ważności
konta... Czas życia konta można przedłużyć SMSem, ale przez
kilka miesięcy taki SMS jest płatny, więc tuż po przeniesieniu
nie warto skracać, o ile nr ma zostać w Orange dłużej...

Przenoszenie numeru do Orange można przerwać -- zapewne
widząc ładny numer tymczasowy. ;)

-=-

Zabieranie z Orange też pamiętam jako bezproblemowe i bezstresowe,
ale z Nju pamiętam różne problemy -- i związane z przenoszeniem,
i inne...

-=-

Przenosiłem kiedyś postpejdy -- niesłusznie nazywane abonamentami,
ale od dawna przenoszę tylko pripejdy. Pripejdy można przenosić
chyba natychmiast. ;)

-=-

'Mój Eneuel' ostatnio gościł w Orange zdecydowanie krócej niż
jeden miesiąc.

--

Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU