Ile kosztuje przeplecenie kola ?

Data: 2010-06-09 09:35:20
Autor: Marcin J.
Ile kosztuje przeplecenie kola ?
Użytkownik " 666" <666@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huls8t$rh4$1inews.gazeta.pl...
Ile (W-wa niestety) kosztuje przeplecenie koła?

Mam za wąską obręcz (17 mm) i chciałbym kupić szerszą samą obręcz (od 19 mm w górę) do szerokich opon 50 mm.

Jeśli chodzi o wytrzymałość i bezpieczeństwo to 17mm powinno w zupełności wystarczyć nawet do dużo szerszych opon. Chyba, że to badziewiasta obręcz lub/i ma przetarte ścianki itp. W mavic'i 139x (też 17mm oidp) pakowałem 2.5".

W kwestii _dobrego_ zaplotu koła - nie wierzę, żeby ktokolwiek zrobił to profesjonalnie (dla pieniędzy) za mniej niż 50zł.

--
Pozdrowionka
marcin

Data: 2010-06-09 10:19:53
Autor: Ignac
> [...]

W kwestii _dobrego_ zaplotu koła - nie wierzę, żeby ktokolwiek zrobił to profesjonalnie (dla pieniędzy) za mniej niż 50zł.

   ...słuchaj Marcina bo doradza ci bezkosztowo...a jak założysz juz tą
   upragniona 50mm to co na wojne się wybierasz tym rowerem? (zartuję oczyw.)
       Ignac

Data: 2010-06-09 11:21:02
Autor: .JaC
Ile kosztuje przeplecenie kola ?
To jest obręcz 28'', więc opona łatwiej spada niż z 26''.

Wolę dmuchać na zimne, bo rok temu wystrzeliły mi dwie opony Speca w rozmiarze 47 z obręczy 18 ( jedna przy zakładaniu, druga na... postoju, dwie markowe dętki w plecy, ranty dwóch opon w pi..u).
Coś z tymi Specami mogło być nie tak - szczęśliwie w sklepie uzwględnili reklamację, jak w serwisie strzeliła im trzecia...

Teraz mam Marathon Supreme 50 na tych samych obręczach 18-622 i leżą jakoś (no tak na styk rzekłbym ;)) ale na węższe obręcze 17-622 boję się zakładać tak szeroką oponę, bo opony w sezonie są pieruńsko drogie gdyby strzeliła...

Swoją drogą:  może w Australii teraz taniej???
;-))

PS. co do wojny:  gorzej - warszawskie chodniki :-)

-- -- -