Ile kosztuje wojna

Data: 2009-12-14 21:36:16
Autor: u2
Ile kosztuje wojna
.... n.p. w Iraku :

http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/31658/wojna-za-trzy-biliony-dolarow.html

"Za 1 bilion dolarów można by:

    * wybudować 8 milionów dodatkowych mieszkaÅ„;
    * pokryć roczne koszty zatrudnienia okoÅ‚o 15 milionów dodatkowych
nauczycieli w szkołach publicznych;
    * zapÅ‚acić za rocznÄ… naukÄ™ 120 milionów dzieci w klasach o
rozszerzonym programie;
    * opÅ‚acić roczne ubezpieczenie zdrowotne dla 530 milionów dzieci;
    * zapewnić 43 milionom studentów czteroletnie stypendia na
publicznych uczelniach.

A teraz pomnóżmy wszystkie te liczby przez trzy."

Zastanówmy się, ile kosztuje rocznie wojna w Afganistanie n.p. Polskę ?

Data: 2009-12-14 12:53:30
Autor: Hans Kloss
Ile kosztuje wojna
On 14 Gru, 21:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... n.p. w Iraku :

http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/31658/wojna-za-trzy-biliony-dolarow....

"Za 1 bilion dolarów mo¿na by:

No to uwa¿aj dostajesz ca³± górê zielonych papierków a tu.....

    * wybudowaæ 8 milionów dodatkowych mieszkañ;
Nie przyby³o ani cementowni, ani cegielni, ani murarzy.. tylko ceny ww
towarów i us³ug poszybowa³y w górê ze wzglêdu na zwiêkszony popyt.
Zapomnij o 8 milionach mieszkañ

    * pokryæ roczne koszty zatrudnienia oko³o 15 milionów dodatkowych
nauczycieli w szko³ach publicznych;
Tyko sk±d ich nabraæ- sprowadzisz z Zimbabwe? ¯eby¶ pêk³ to nie
znajdziesz dodatkowych 100 tysiêcy ludzi UMIEJ¡CYCH nauczaæ fizyki na
poziomie choæby  liceum
    * zap³aciæ za roczn± naukê 120 milionów dzieci w klasach o rozszerzonym programie;
Szkoda s³ów, patrz wy¿ej...

    * op³aciæ roczne ubezpieczenie zdrowotne dla 530 milionów dzieci;
Op³aciæ- byæ mo¿e. Wyegzekwowaæ- sk±d we¼miesz tylu lekarzy? Znowu
Zimbabwe?

    * zapewniæ 43 milionom studentów czteroletnie stypendia na
publicznych uczelniach.

Oooo.. to jest jaki¶ pomys³. Ale to inwestycja na lata i nieprêdko siê
zwróci.
J-23

Data: 2009-12-14 22:15:25
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Mon, 14 Dec 2009 12:53:30 -0800 (PST), Hans Kloss napisa³(a):

Oooo.. to jest jaki¶ pomys³. Ale to inwestycja na lata i nieprêdko siê
zwróci.

Takli kosztorys jest bzdur±. :-)
Ale wyliczanie kosztów cudzych wojen i przeliczanie tego na szko³y zawsze
dobrze lewi¼nie sz³o. Swoich wojen jako¶ nie przeliczali.
Piotr

Data: 2009-12-14 14:03:23
Autor: Hans Kloss
Ile kosztuje wojna
On 14 Gru, 22:15, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 14 Dec 2009 12:53:30 -0800 (PST), Hans Kloss napisa³(a):

> Oooo.. to jest jaki¶ pomys³. Ale to inwestycja na lata i nieprêdko siê
> zwróci.

Takli kosztorys jest bzdur±. :-)

Oczywi¶cie ¿e jest. Gdyby je wydaæ "bezzwrotnie" by³yby to pieni±dze
tak samo zmarnowane jak nabite w  armaty i wystrzelone w muslimów.
Niemniej rozs±dny system stypendialny bardzo by siê w Polsce przyda³,
oczywi¶cie pod warunkiem ¿e stypendiobiorca po ukoñczeniu nauki
zwraca³by owo stypendium co do grosza. Z procentami.
J-23

Data: 2009-12-14 23:22:21
Autor: Polok_prawdziwy
Ile kosztuje wojna
Hans Kloss wrote:

> [...]

oczywi¶cie pod warunkiem ¿e stypendiobiorca po ukoñczeniu nauki
zwraca³by owo stypendium co do grosza. Z procentami.

£OJEZUSICKU¶WINTY I MARYNOMATKOJEGONIGDYNIEWYMOLESTOWANO
- dwa wielgie KAPITULISTY-EKUNOMISTY siem wdyskusjem wda³y...!!!

Ino uwozejcie, coby wos niepods³ucha³y Kacapy, abo Bio³ekacapy, bo mog³yby
siem POTENGOM EKUNOMICNOM i MILUTARNOM (jak Polcka) zrobiæ...!

Data: 2009-12-14 14:34:57
Autor: Hans Kloss
Ile kosztuje wojna
On 14 Gru, 23:22, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:

£OJEZUSICKU¶WINTY

Czytaj, ucz siê, a mo¿e z czasem zamiast nastawiaæ za kilka ojro zadu
szwabom znajdziesz jak±¶ inn± metodê podtrzymywania swojej nêdznej
egzystencji?
J-23

Data: 2009-12-14 23:57:35
Autor: sofu
Ile kosztuje wojna

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]

Ale wyliczanie kosztów cudzych wojen i przeliczanie tego na szko³y zawsze
dobrze lewi¼nie sz³o. Swoich wojen jako¶ nie przeliczali.
-- -- -- -- -- --

Ale pomy¶l Misiu, ile by mozna za te pieniadze koscio³ow wielga¶nych na
chwa³e bo¿a pobudowac?
Ilu ksie¿y dobrodziei z Mercedesów na Majbachy takie jak ma ojciec dyrektor
mog³oby sie przesi±¶æ.

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/czyj-maybach-o-rydzyka,522120
Powiem ze wszyscy co do jednego i jeszcze dla ich kochanków, kochanek i
dzieci by wystarczy³o.
A tu pif, paf i biliony w wybuchach leca do nieba.... chcia³em powiedziec do
piek³a.
Moherowe serduszko ci sie nie kraje?

sofu

Data: 2009-12-14 23:43:05
Autor: Hans Kloss
Ile kosztuje wojna
sofu <manhunter1@o2.pl> napisa³(a):
Ale pomy¶l Misiu, ile by mozna za te pieniadze koscio³ow wielga¶nych na
chwa³e bo¿a pobudowac?
Tyle samo (na masê)  mieszkañ- czyli ile wystarczy "mocy przerobowych".

Ilu ksie¿y dobrodziei z Mercedesów na Majbachy takie jak ma ojciec dyrektor
mog³oby sie przesi±¶æ.

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/czyj-maybach-
o-rydzyka,52212

Ten maybach to byla onegdaj jedna z najwiêkszych kompromitacji
antyklerykalnych pierdolców ;). Ale niektórzy do dzi¶ powtarzaj± tê bredniê jakby ich pojeba³o wbrew zupe³nie oczywistym faktom....taka jest potêga
fanatyzmu. Btw. twój link wiedzie do ciekawego artyku³u "za Talexem Techmex" Tu masz w³a¶ciwego linka, z tego samego serwisu:
http://motoryzacja.interia.pl/szukaj/news/ksiadz-rydzyk-i-jego-maybach,843408
J-23

Data: 2009-12-15 01:30:02
Autor: sofu
Ile kosztuje wojna

U¿ytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
-- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W Maybacha Rydzykowego nigdy za bardzo nie wierzy³em. Trzeba mie miec
instynktu samozachowawczego, a oto go nie posadzam.
Ale osobiscie kupi³em Mercedesa klasy S o pewnego prostego ksiedza, wiec
taki ojciec dyrektor teoretycznie móg³by miec i Maybacha?
Dowcip polega nie na tym czy mial czy tez nie, ale ze tak ³atwo miliony
ludzi uwierzylo w to, ze jednak go posiada. Widac owieczki przywyk³y
do rozpasania swoich pasterzy?

sofu

Data: 2009-12-15 09:10:51
Autor: cyc
Ile kosztuje wojna

U¿ytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hg6k3l$7km$1node1.news.atman.pl...

[...]

Jestes odwaznym czlowiekiem !.
Ja samochodu od ksiedza bym nie kupil .W razie czego masz przechlapane . Zaden sad nie uzna tego , ze Cie "wkrecil " .
Ten jezdzacy po Toruniu maybach jest jednak wlasnoscia Rydzyka . Wczoraj w TV tez o tym mowili .
Czy to zle , czy dobrze , ze go ma ? . A nich go sobie ma i sie nim cieszy . Jesli sa durnie , ktorzy chca sprawiac mu takie prezenty to dlaczego nie ma z tego korzystac .
Taki Piotr np. dzieciom od ust odejmie , sam glodem bedzie przymierac a na rydzykowego maybacha da .

cyc

Data: 2009-12-15 09:37:44
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Tue, 15 Dec 2009 09:10:51 +0100, cyc napisa³(a):

Taki Piotr np. dzieciom od ust odejmie , sam glodem bedzie przymierac a na rydzykowego maybacha da .

Na ca³e szczê¶cie mogê daæ bez odejmowania dzieciom od ust. :-)
Widzisz cycu, ja lubiê modliæ siê w piêknej swi±tyni, gdzie pos³uguj±
zadbani kap³ani, lubiê ³adne miasta, proste chodniki i zadbane posesje,
lubiê kiedy Polska piêknieje i na to nie mam zamiaru ¿a³owac grosza.
Nie chcê tylko p³aciæ na wa³kunskich cwaniaków, którzy kombinuj± jakby tu
nie robiæ a mieæ, bo z nich nie ma ¿adnego po¿ytku.
Piotr

Data: 2009-12-15 16:14:49
Autor: cyc
Ile kosztuje wojna

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:sj9a8c2kjiks.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Piekny nawyk . Ja tez lubie ale dlaczego wobec tego placisz rydzykowi dzesiecine ?.
Nie lepiej pieniadze twe wydac na dokarmianie zwierzat zima ? .
Przeciez on je zmarnuje a w najlepszym wypadku wyda na szkolenie armii wspomagajacych go propagandzistow, ktorzy potem i tak nie chca u niego pracowac nawet wtedy , kiedy gdzie indziej nikt ich do pracy nie przyjmie a tak jest w istocie bo to rydzykowe szkolenie jest takie jakies , jakby to powiedziec a nie obrazic Twoich iuczuc religijnych ...ale co mi tam , takie rydzykowe , czyli nic nie warte.

cyc

Data: 2009-12-15 18:47:58
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Tue, 15 Dec 2009 16:14:49 +0100, cyc napisa³(a):

[...]

Nie lepiej. W Polsce szaleje armia dobrze op³acanych propagandzistów, która
nie ma ¿adnej przeciwwagi, ¿adnej. Jedynym o¶rodkiem medialnym, który gra
na inn± nutê s± TT i RM. Dlaczego i w imiê czego ja mam rezygnowaæ z
pluralizmu medialnego? A niech sobie bêdzie.
Piotr

Data: 2009-12-15 18:52:31
Autor: u2
Ile kosztuje wojna
W dniu 2009-12-15 18:47, Piotr pisze:

[...]

A co to jest TT ? Moim zdaniem ND jest s³ab± przeciwwag± og³upiania
Polaków propagand± sukcesu.

Data: 2009-12-15 18:56:33
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Tue, 15 Dec 2009 18:52:31 +0100, u2 napisa³(a):

A co to jest TT ? Moim zdaniem ND jest s³ab± przeciwwag± og³upiania
Polaków propagand± sukcesu.

Telewizja "Trwam".
Oczywiscie, ¿e s³ab±, ale jak±¶ jest. St±d zajad³o¶æ ataków, bo ma nie byæ
¿adnej, wtedy wyjdzie propagandystom, ¿e skoro "wszyscy tak mówi±", to tak
jest. :-)
Politpoprawno¶æ to agresywna ideologia.
Piotr

Data: 2009-12-15 19:55:32
Autor: u2
Ile kosztuje wojna
W dniu 2009-12-15 18:56, Piotr pisze:

[...]

Nie ogl±dam TT, a RM s³ucham rzadko, ale ND to rzeczywi¶cie bardzo dobra
gazeta. A "political correctness" to nowa religia, agresywna wobec
wszystkich, którzy siê do niej nie stosuj±.

Data: 2009-12-15 19:08:05
Autor: cyc
Ile kosztuje wojna

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ihps5ofxnazl$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Problem w tym , ze TT i RM prowadzi propagande koniunkturalna a jedynym jej celem jest robienie kasy a nie dobro owieczek , ktore wlasciciel strzyze bez jakichkolwiek zachamowan . Ale co mi tam , jak chca niech placa . wasze pieiadze wasza wola .....ale od moich i panstwowych jemu wara ! bo juz wystarczajaco okradl narod !.

cyc

Data: 2009-12-16 08:51:45
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Tue, 15 Dec 2009 19:08:05 +0100, cyc napisa³(a):

[...]

Pieprzysz tak cycu, ¿e powiniene¶ siê goliæ po ciemku.
Piotr

Data: 2009-12-15 09:40:50
Autor: Roman Rumian
Ile kosztuje wojna
W dniu 2009-12-15 09:10, cyc pisze:
(...)
Ten jezdzacy po Toruniu maybach jest jednak wlasnoscia Rydzyka . Wczoraj w
TV tez o tym mowili .

Mówili ??
Mówi± to dziesi±tki, a mo¿e setki i tysiace 'wiernych' tak wiarygodnych kaznodziei jak FiM czy GazWyb.

A nie pokazali, choæby krótkiej notatki filmowej z jad±cym nim Ojcem Rydzykiem ??
Mimo tylu dziennikarzy ¶ledczych ukrytych w krzakach dooko³a rozg³o¶ni RM, dzieñ i noc ¶ledz±cych znienawidzonego zakonnika ?!

Roman Rumian

Data: 2009-12-15 10:33:49
Autor: Hans Kloss
Ile kosztuje wojna
sofu napisa³(a):

Dowcip polega nie na tym czy mial czy tez nie, ale ze tak �atwo miliony
ludzi uwierzylo w to, ze jednak go posiada. Widac owieczki przywyk�y
do rozpasania swoich pasterzy?

 Tak wiem ze fanatycznym "ateistom" nieistnienie rydzykowego Maybacha
zupe³nie nie przeszkadza w tym ¿eby o nim tr±biæ przez ca³e lata. Ale
¿e nawet z faktu i¿ uda³o im siê owego Maybacha skutecznie wmówiæ
pospólstwu próbuj± uczyniæ argument przeciw Ko¶cio³owi to ju¿ istne
wy¿yny bezczelno¶ci, tupetu i niczym nie ska¿onego chamstwa.
J-23

Data: 2009-12-15 08:59:11
Autor: Roman Rumian
Ile kosztuje wojna
W dniu 2009-12-15 00:43, Hans Kloss pisze:
(...)
[...]

http://hotnews.pl/artpolska-246.html

"...  Prosimy naszych czytelników o DOK£ADNE PRZECZYTANIE tego artyku³u, bo z komentarzy do niego co najwy¿ej wynika, ¿e nastêpne artyku³y w portalu hotnews.pl bêd± musia³y byæ pisane jak do dzieci z przedszkola.

    Nie ma Maybacha, nie by³o Maybacha, nie bêdzie Maybacha. Jest to wymys³ medialny, o czym mo¿emy siê przekonaæ czytaj±c m.in ten artyku³ ZE ZROZUMIENIEM!

    redakcja
...."

Zapawdê, silna jest wiara histerycznych antykleryka³ów w matrix, w którym ¿yja. ;-)

Roman Rumian

Data: 2009-12-15 07:18:33
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Mon, 14 Dec 2009 23:57:35 +0100, sofu napisa³(a):

Moherowe serduszko ci sie nie kraje?

Kraje syfciu, kraje. Ale nie za bardzo, bo swi±tynie i tak sobie
pobudujemy, je¿eli bêdzie trzeba.
Piotr

Data: 2009-12-15 09:54:11
Autor: sofu
Ile kosztuje wojna

> [...]

> Moherowe serduszko ci sie nie kraje?

Kraje syfciu, kraje. Ale nie za bardzo, bo swi±tynie i tak sobie

-- -- -- -- --

Misiu przekrecasz moj nick. Bardzo nie³adnie! S³ysza³em, ze kupi³es
olbrzymi± maskotke, zdar³e¶ z niej z niej plusz i teraz przebrany za misia z
niecierpliwo¶æi± czekasz na Bokuna....
Ostatnio coraz bardziej budujecie z naszych ateistów wypracowanych pieniedzy
brudnymi ³apami siêgaj±c do budzetu panstwa, bo mohery to ciemne go³odupce w
wiekszosci na garnuszku panstwa (ZUS) i opieki spolecznej i za ma³o daja na
tace.
Ale do czasu! Potem sie to przerobi np. na dyskoteki. Bedzie gra³a muzyka,
bedzie weso³o nie tak jak dzi¶.

sofu

Data: 2009-12-15 10:22:45
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Tue, 15 Dec 2009 09:54:11 +0100, sofu napisa³(a):

Misiu przekrecasz moj nick.

A ty co robisz wa³kunski podnó¿ku?
Kilka razy ciê ostrzega³em Syfciu, dosyæ grzecznie.
Piotr

Data: 2009-12-15 15:21:42
Autor: sofu
Ile kosztuje wojna

Dnia Tue, 15 Dec 2009 09:54:11 +0100, sofu napisa³(a):

> Misiu przekrecasz moj nick.

A ty co robisz wa³kunski podnó¿ku?
Kilka razy ciê ostrzega³em Syfciu, dosyæ grzecznie.
Piotr
-- -- -- -- -- -- -- -

Ostrzega³e¶ mnie Misiek?
A ja my¶lalem, ¿e tylko wydawa³e¶ swoje ulubione pierdniêcia?
Doprawdy powiadam ci, ¿e zachowujesz sie jak skunks.

sofu

Data: 2009-12-15 09:01:05
Autor: cyc
Ile kosztuje wojna

[...]

Wlasnie ! Dac te biliony Rydzykowi , na to nie potrzeba kosztorysu ! a w ogole to dobrze , ze sa wojny , nie ? .
Jaka taka glupia ta "lewizna " ! , nie chce wojen  !.

cyc

Data: 2009-12-15 09:47:19
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Tue, 15 Dec 2009 09:01:05 +0100, cyc napisa³(a):

Wlasnie ! Dac te biliony Rydzykowi , na to nie potrzeba kosztorysu ! a w ogole to dobrze , ze sa wojny , nie ? .
Jaka taka glupia ta "lewizna " ! , nie chce wojen  !.

Tam od razu, nie chce... Chce, chce i czêsto sama wszczyna. Mówimy o
retoryce drogi cycu, a nie intencjach. A co do Rydzyka, to jak narazie nie marnuje pieniêdzy.
Piotr

Data: 2009-12-15 16:09:18
Autor: cyc
Ile kosztuje wojna

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:102wnxxgt26ye$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Kazda zlotowka podarowana Rydzykowi a poterm przez niego wydana jest jak wyrzucona w szambo i zadna rydzykowa perfumeria nie przywroci jej naturalnego zapachu  .

cyc

Data: 2009-12-14 23:48:03
Autor: sofu
Ile kosztuje wojna

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

A teraz pomnó¿my wszystkie te liczby przez trzy."

Zastanówmy siê, ile kosztuje rocznie wojna w Afganistanie n.p. Polskê ?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak na razie Polska Armia traci ciagle swoje si³y obronne wysy³ajac na
zniszczenie co nowocze¶niejszy swój sprzet.
Juz teraz nie ma szans na dalsze wysy³anie tam jak¿e potrzebnych
helikopterów do os³ony kontyngentu.
Gdyby wys³ano 100% polskiego lotnictwa bojowego i helikopterów zaledwie
mogliby w miare bezpiecznie dzia³ac operacyjnie w ramach kontyngentu i
powiezronych zadañ. Pytanie kto broni³by Polski np. z powietrza? Zastanawiam
sie o ile procent os³abiono obronno¶æ kraju tracac jak do tej pory te kilka
helikopterów? Nawet potê¿ny kiedys Zwiazek Radziecki w koñcu uzna³, ze nie
moze sobie pozwoliæ na tak  du¿e straty. Wtedy w strone Afganistanu jecha³
sprzet i zaopatrzenie, a z powrotem trumny i wraki na lawetach. Obydwie
kolumny by³y niekoñcz±ce sie.
Nie mówmy wiec o 3 bilionach dolarów. To g³upota i k³opot amerykanów. Nas
wykanczaja o wiele mniejsze sumy.  U³amkowe w porównaniu z amerykañskimi.
 Jesli tak daje pójdzie Polska bedzie bez sprzetu lataj±cego do walki na
swoim terytorium.

sofu

Data: 2009-12-15 08:32:31
Autor: WW
Ile kosztuje wojna
sofu pisze:
[...]

Mo¿na te¿ zapytaæ inaczej.
Skoro te 2 000 ludzi to wszystko, na co staæ 100 000 armie, to co robi pozosta³e 98 000 ludzi zatrudnionych na wojskowych etatach?

Mo¿na jeszcze inaczej.
Skoro mo¿emy wys³aæ daleko ca³e dzia³aj±ce jako tako si³y zbrojne, to czy one nam w Polsce  s± faktycznie potrzebne.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± siê za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi powinni zacz±æ siê baæ. "

Data: 2009-12-15 10:11:23
Autor: sofu
Ile kosztuje wojna

U¿ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
sofu pisze:
> [...]

zbrojne, to czy one nam w Polsce  s± faktycznie potrzebne.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To co Polska ma nie mieæ swojej armii?
Polska przed wojn± mia³a jedna z najliczniejszych wtedy armii na swiecie.
Napre¿ano musku³y, ze jest silna zwarta i gotowa. Ze nie oddamy nawet
guzika.
Dopiero wojna zweryfikowa³a rzeczywista warto¶c Polskiej Armiiw konfrontacji
z potê¿nymi sasiadami.
Na razie Polska mog³aby nie miec ni jednego ¿o³nierza, ale to by³oby zachet±
do najazdu.
Niestety Armia Polska jest stosunkowo s³aba i nie ma sprzetu na zatracenie,
zw³aszcza lataj±cego.
Wystarczy nawet dobrze wymierzona seria z ka³acha, aby zniszczyc wart
miliony dolarów helikopter.
A mamy ich dramatycznie ma³o. Do Afganistanu posy³amy nie stare auta
pancerne, bo sie niesprawdzi³y, ale najnowsze Rosomaki.
Czesto dokonuje sie zakupów sprzetu jaki nie ma armia w kraju. Od razu
jedzie do Afganistanu.
Na wojne idzie najlepszy sprzet na jaki nas stac (i s³usznie). Z³om zostaje
w kraju dajac z³udne nadzieje na bezpieczenstwo.

sofu

Data: 2009-12-15 10:29:08
Autor: WW
Ile kosztuje wojna
sofu pisze:

To co Polska ma nie mieæ swojej armii?

Tak, ale inn±, nastawiona na inny typ zagro¿eñ.