Ile kosztuje wojna

Data: 2009-12-14 12:53:30
Autor: Hans Kloss
Ile kosztuje wojna
On 14 Gru, 21:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... n.p. w Iraku :

http://ksiegarnia.pwn.pl/produkt/31658/wojna-za-trzy-biliony-dolarow....

"Za 1 bilion dolarów można by:

No to uważaj dostajesz całą górę zielonych papierków a tu.....

    * wybudować 8 milionów dodatkowych mieszkań;
Nie przybyło ani cementowni, ani cegielni, ani murarzy.. tylko ceny ww
towarów i usług poszybowały w górę ze względu na zwiększony popyt.
Zapomnij o 8 milionach mieszkań

    * pokryć roczne koszty zatrudnienia około 15 milionów dodatkowych
nauczycieli w szkołach publicznych;
Tyko skąd ich nabrać- sprowadzisz z Zimbabwe? Żebyś pękł to nie
znajdziesz dodatkowych 100 tysięcy ludzi UMIEJĄCYCH nauczać fizyki na
poziomie choćby  liceum
    * zapłacić za roczną naukę 120 milionów dzieci w klasach o rozszerzonym programie;
Szkoda słów, patrz wyżej...

    * opłacić roczne ubezpieczenie zdrowotne dla 530 milionów dzieci;
Opłacić- być może. Wyegzekwować- skąd weźmiesz tylu lekarzy? Znowu
Zimbabwe?

    * zapewnić 43 milionom studentów czteroletnie stypendia na
publicznych uczelniach.

Oooo.. to jest jakiś pomysł. Ale to inwestycja na lata i nieprędko się
zwróci.
J-23

Data: 2009-12-14 22:15:25
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Mon, 14 Dec 2009 12:53:30 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

Oooo.. to jest jakiś pomysł. Ale to inwestycja na lata i nieprędko się
zwróci.

Takli kosztorys jest bzdurą. :-)
Ale wyliczanie kosztów cudzych wojen i przeliczanie tego na szkoły zawsze
dobrze lewiźnie szło. Swoich wojen jakoś nie przeliczali.
Piotr

Data: 2009-12-14 14:03:23
Autor: Hans Kloss
Ile kosztuje wojna
On 14 Gru, 22:15, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Mon, 14 Dec 2009 12:53:30 -0800 (PST), Hans Kloss napisał(a):

> Oooo.. to jest jakiś pomysł. Ale to inwestycja na lata i nieprędko się
> zwróci.

Takli kosztorys jest bzdurą. :-)

Oczywiście że jest. Gdyby je wydać "bezzwrotnie" byłyby to pieniądze
tak samo zmarnowane jak nabite w  armaty i wystrzelone w muslimów.
Niemniej rozsądny system stypendialny bardzo by się w Polsce przydał,
oczywiście pod warunkiem że stypendiobiorca po ukończeniu nauki
zwracałby owo stypendium co do grosza. Z procentami.
J-23

Data: 2009-12-14 23:22:21
Autor: Polok_prawdziwy
Ile kosztuje wojna
Hans Kloss wrote:

> [...]

oczywiście pod warunkiem że stypendiobiorca po ukończeniu nauki
zwracałby owo stypendium co do grosza. Z procentami.

ŁOJEZUSICKUśWINTY I MARYNOMATKOJEGONIGDYNIEWYMOLESTOWANO
- dwa wielgie KAPITULISTY-EKUNOMISTY siem wdyskusjem wdały...!!!

Ino uwozejcie, coby wos niepodsłuchały Kacapy, abo Biołekacapy, bo mogłyby
siem POTENGOM EKUNOMICNOM i MILUTARNOM (jak Polcka) zrobić...!

Data: 2009-12-14 14:34:57
Autor: Hans Kloss
Ile kosztuje wojna
On 14 Gru, 23:22, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:

ŁOJEZUSICKUśWINTY

Czytaj, ucz się, a może z czasem zamiast nastawiać za kilka ojro zadu
szwabom znajdziesz jakąś inną metodę podtrzymywania swojej nędznej
egzystencji?
J-23

Data: 2009-12-14 23:57:35
Autor: sofu
Ile kosztuje wojna

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ale wyliczanie kosztów cudzych wojen i przeliczanie tego na szkoły zawsze
dobrze lewiźnie szło. Swoich wojen jakoś nie przeliczali.
-- -- -- -- -- --

Ale pomyśl Misiu, ile by mozna za te pieniadze kosciołow wielgaśnych na
chwałe boża pobudowac?
Ilu ksieży dobrodziei z Mercedesów na Majbachy takie jak ma ojciec dyrektor
mogłoby sie przesiąść.

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/czyj-maybach-o-rydzyka,522120
Powiem ze wszyscy co do jednego i jeszcze dla ich kochanków, kochanek i
dzieci by wystarczyło.
A tu pif, paf i biliony w wybuchach leca do nieba.... chciałem powiedziec do
piekła.
Moherowe serduszko ci sie nie kraje?

sofu

Data: 2009-12-14 23:43:05
Autor: Hans Kloss
Ile kosztuje wojna
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
Ale pomyśl Misiu, ile by mozna za te pieniadze kosciołow wielgaśnych na
chwałe boża pobudowac?
Tyle samo (na masę)  mieszkań- czyli ile wystarczy "mocy przerobowych".

Ilu ksieży dobrodziei z Mercedesów na Majbachy takie jak ma ojciec dyrektor
mogłoby sie przesiąść.

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/czyj-maybach-
o-rydzyka,52212

Ten maybach to byla onegdaj jedna z największych kompromitacji
antyklerykalnych pierdolców ;). Ale niektórzy do dziś powtarzają tę brednię jakby ich pojebało wbrew zupełnie oczywistym faktom....taka jest potęga
fanatyzmu. Btw. twój link wiedzie do ciekawego artykułu "za Talexem Techmex" Tu masz właściwego linka, z tego samego serwisu:
http://motoryzacja.interia.pl/szukaj/news/ksiadz-rydzyk-i-jego-maybach,843408
J-23

Data: 2009-12-15 01:30:02
Autor: sofu
Ile kosztuje wojna

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
-- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W Maybacha Rydzykowego nigdy za bardzo nie wierzyłem. Trzeba mie miec
instynktu samozachowawczego, a oto go nie posadzam.
Ale osobiscie kupiłem Mercedesa klasy S o pewnego prostego ksiedza, wiec
taki ojciec dyrektor teoretycznie mógłby miec i Maybacha?
Dowcip polega nie na tym czy mial czy tez nie, ale ze tak łatwo miliony
ludzi uwierzylo w to, ze jednak go posiada. Widac owieczki przywykły
do rozpasania swoich pasterzy?

sofu

Data: 2009-12-15 09:10:51
Autor: cyc
Ile kosztuje wojna

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hg6k3l$7km$1node1.news.atman.pl...

[...]

Jestes odwaznym czlowiekiem !.
Ja samochodu od ksiedza bym nie kupil .W razie czego masz przechlapane . Zaden sad nie uzna tego , ze Cie "wkrecil " .
Ten jezdzacy po Toruniu maybach jest jednak wlasnoscia Rydzyka . Wczoraj w TV tez o tym mowili .
Czy to zle , czy dobrze , ze go ma ? . A nich go sobie ma i sie nim cieszy . Jesli sa durnie , ktorzy chca sprawiac mu takie prezenty to dlaczego nie ma z tego korzystac .
Taki Piotr np. dzieciom od ust odejmie , sam glodem bedzie przymierac a na rydzykowego maybacha da .

cyc

Data: 2009-12-15 09:37:44
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Tue, 15 Dec 2009 09:10:51 +0100, cyc napisał(a):

Taki Piotr np. dzieciom od ust odejmie , sam glodem bedzie przymierac a na rydzykowego maybacha da .

Na całe szczęście mogę dać bez odejmowania dzieciom od ust. :-)
Widzisz cycu, ja lubię modlić się w pięknej swiątyni, gdzie posługują
zadbani kapłani, lubię ładne miasta, proste chodniki i zadbane posesje,
lubię kiedy Polska pięknieje i na to nie mam zamiaru żałowac grosza.
Nie chcę tylko płacić na wałkunskich cwaniaków, którzy kombinują jakby tu
nie robić a mieć, bo z nich nie ma żadnego pożytku.
Piotr

Data: 2009-12-15 16:14:49
Autor: cyc
Ile kosztuje wojna

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:sj9a8c2kjiks.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Piekny nawyk . Ja tez lubie ale dlaczego wobec tego placisz rydzykowi dzesiecine ?.
Nie lepiej pieniadze twe wydac na dokarmianie zwierzat zima ? .
Przeciez on je zmarnuje a w najlepszym wypadku wyda na szkolenie armii wspomagajacych go propagandzistow, ktorzy potem i tak nie chca u niego pracowac nawet wtedy , kiedy gdzie indziej nikt ich do pracy nie przyjmie a tak jest w istocie bo to rydzykowe szkolenie jest takie jakies , jakby to powiedziec a nie obrazic Twoich iuczuc religijnych ...ale co mi tam , takie rydzykowe , czyli nic nie warte.

cyc

Data: 2009-12-15 18:47:58
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Tue, 15 Dec 2009 16:14:49 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Nie lepiej. W Polsce szaleje armia dobrze opłacanych propagandzistów, która
nie ma żadnej przeciwwagi, żadnej. Jedynym ośrodkiem medialnym, który gra
na inną nutę są TT i RM. Dlaczego i w imię czego ja mam rezygnować z
pluralizmu medialnego? A niech sobie będzie.
Piotr

Data: 2009-12-15 18:52:31
Autor: u2
Ile kosztuje wojna
W dniu 2009-12-15 18:47, Piotr pisze:

[...]

A co to jest TT ? Moim zdaniem ND jest słabą przeciwwagą ogłupiania
Polaków propagandą sukcesu.

Data: 2009-12-15 18:56:33
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Tue, 15 Dec 2009 18:52:31 +0100, u2 napisał(a):

A co to jest TT ? Moim zdaniem ND jest słabą przeciwwagą ogłupiania
Polaków propagandą sukcesu.

Telewizja "Trwam".
Oczywiscie, że słabą, ale jakąś jest. Stąd zajadłość ataków, bo ma nie być
żadnej, wtedy wyjdzie propagandystom, że skoro "wszyscy tak mówią", to tak
jest. :-)
Politpoprawność to agresywna ideologia.
Piotr

Data: 2009-12-15 19:55:32
Autor: u2
Ile kosztuje wojna
W dniu 2009-12-15 18:56, Piotr pisze:

[...]

Nie oglądam TT, a RM słucham rzadko, ale ND to rzeczywiście bardzo dobra
gazeta. A "political correctness" to nowa religia, agresywna wobec
wszystkich, którzy się do niej nie stosują.

Data: 2009-12-15 19:08:05
Autor: cyc
Ile kosztuje wojna

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihps5ofxnazl$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Problem w tym , ze TT i RM prowadzi propagande koniunkturalna a jedynym jej celem jest robienie kasy a nie dobro owieczek , ktore wlasciciel strzyze bez jakichkolwiek zachamowan . Ale co mi tam , jak chca niech placa . wasze pieiadze wasza wola .....ale od moich i panstwowych jemu wara ! bo juz wystarczajaco okradl narod !.

cyc

Data: 2009-12-16 08:51:45
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Tue, 15 Dec 2009 19:08:05 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Pieprzysz tak cycu, że powinieneś się golić po ciemku.
Piotr

Data: 2009-12-15 09:40:50
Autor: Roman Rumian
Ile kosztuje wojna
W dniu 2009-12-15 09:10, cyc pisze:
(...)
Ten jezdzacy po Toruniu maybach jest jednak wlasnoscia Rydzyka . Wczoraj w
TV tez o tym mowili .

Mówili ??
Mówią to dziesiątki, a może setki i tysiace 'wiernych' tak wiarygodnych kaznodziei jak FiM czy GazWyb.

A nie pokazali, choćby krótkiej notatki filmowej z jadącym nim Ojcem Rydzykiem ??
Mimo tylu dziennikarzy śledczych ukrytych w krzakach dookoła rozgłośni RM, dzień i noc śledzących znienawidzonego zakonnika ?!

Roman Rumian

Data: 2009-12-15 10:33:49
Autor: Hans Kloss
Ile kosztuje wojna
sofu napisał(a):

Dowcip polega nie na tym czy mial czy tez nie, ale ze tak �atwo miliony
ludzi uwierzylo w to, ze jednak go posiada. Widac owieczki przywyk�y
do rozpasania swoich pasterzy?

 Tak wiem ze fanatycznym "ateistom" nieistnienie rydzykowego Maybacha
zupełnie nie przeszkadza w tym żeby o nim trąbić przez całe lata. Ale
że nawet z faktu iż udało im się owego Maybacha skutecznie wmówić
pospólstwu próbują uczynić argument przeciw Kościołowi to już istne
wyżyny bezczelności, tupetu i niczym nie skażonego chamstwa.
J-23

Data: 2009-12-15 08:59:11
Autor: Roman Rumian
Ile kosztuje wojna
W dniu 2009-12-15 00:43, Hans Kloss pisze:
(...)
[...]

http://hotnews.pl/artpolska-246.html

"...  Prosimy naszych czytelników o DOKŁADNE PRZECZYTANIE tego artykułu, bo z komentarzy do niego co najwyżej wynika, że następne artykuły w portalu hotnews.pl będą musiały być pisane jak do dzieci z przedszkola.

    Nie ma Maybacha, nie było Maybacha, nie będzie Maybacha. Jest to wymysł medialny, o czym możemy się przekonać czytając m.in ten artykuł ZE ZROZUMIENIEM!

    redakcja
...."

Zapawdę, silna jest wiara histerycznych antyklerykałów w matrix, w którym żyja. ;-)

Roman Rumian

Data: 2009-12-15 07:18:33
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Mon, 14 Dec 2009 23:57:35 +0100, sofu napisał(a):

Moherowe serduszko ci sie nie kraje?

Kraje syfciu, kraje. Ale nie za bardzo, bo swiątynie i tak sobie
pobudujemy, jeżeli będzie trzeba.
Piotr

Data: 2009-12-15 09:54:11
Autor: sofu
Ile kosztuje wojna

> [...]

> Moherowe serduszko ci sie nie kraje?

Kraje syfciu, kraje. Ale nie za bardzo, bo swiątynie i tak sobie

-- -- -- -- --

Misiu przekrecasz moj nick. Bardzo nieładnie! Słyszałem, ze kupiłes
olbrzymią maskotke, zdarłeś z niej z niej plusz i teraz przebrany za misia z
niecierpliwośćią czekasz na Bokuna....
Ostatnio coraz bardziej budujecie z naszych ateistów wypracowanych pieniedzy
brudnymi łapami sięgając do budzetu panstwa, bo mohery to ciemne gołodupce w
wiekszosci na garnuszku panstwa (ZUS) i opieki spolecznej i za mało daja na
tace.
Ale do czasu! Potem sie to przerobi np. na dyskoteki. Bedzie grała muzyka,
bedzie wesoło nie tak jak dziś.

sofu

Data: 2009-12-15 10:22:45
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Tue, 15 Dec 2009 09:54:11 +0100, sofu napisał(a):

Misiu przekrecasz moj nick.

A ty co robisz wałkunski podnóżku?
Kilka razy cię ostrzegałem Syfciu, dosyć grzecznie.
Piotr

Data: 2009-12-15 15:21:42
Autor: sofu
Ile kosztuje wojna

Dnia Tue, 15 Dec 2009 09:54:11 +0100, sofu napisał(a):

> Misiu przekrecasz moj nick.

A ty co robisz wałkunski podnóżku?
Kilka razy cię ostrzegałem Syfciu, dosyć grzecznie.
Piotr
-- -- -- -- -- -- -- -

Ostrzegałeś mnie Misiek?
A ja myślalem, że tylko wydawałeś swoje ulubione pierdnięcia?
Doprawdy powiadam ci, że zachowujesz sie jak skunks.

sofu

Data: 2009-12-15 09:01:05
Autor: cyc
Ile kosztuje wojna

[...]

Wlasnie ! Dac te biliony Rydzykowi , na to nie potrzeba kosztorysu ! a w ogole to dobrze , ze sa wojny , nie ? .
Jaka taka glupia ta "lewizna " ! , nie chce wojen  !.

cyc

Data: 2009-12-15 09:47:19
Autor: Piotr
Ile kosztuje wojna
Dnia Tue, 15 Dec 2009 09:01:05 +0100, cyc napisał(a):

Wlasnie ! Dac te biliony Rydzykowi , na to nie potrzeba kosztorysu ! a w ogole to dobrze , ze sa wojny , nie ? .
Jaka taka glupia ta "lewizna " ! , nie chce wojen  !.

Tam od razu, nie chce... Chce, chce i często sama wszczyna. Mówimy o
retoryce drogi cycu, a nie intencjach. A co do Rydzyka, to jak narazie nie marnuje pieniędzy.
Piotr

Data: 2009-12-15 16:09:18
Autor: cyc
Ile kosztuje wojna

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:102wnxxgt26ye$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Kazda zlotowka podarowana Rydzykowi a poterm przez niego wydana jest jak wyrzucona w szambo i zadna rydzykowa perfumeria nie przywroci jej naturalnego zapachu  .

cyc

Ile kosztuje wojna