Ile kosztuje zdjęcie simlocka? I inne pytania.

Data: 2009-11-30 10:02:13
Autor: tpi
Ile kosztuje zdjęcie simlocka? I inne pytania.

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:heuvde$cta$1inews.gazeta.pl...
Podpowie ktoś, ile mniej więcej będzie mnie kosztowało zdjęcie simlocka z Nokii E51?

Pewnie około 40zł

A może nawet zasugerujecie, gdzie najlepiej w Katowicach to zrobić?

Idź na ulicę 3maja od dworca w lewo do skrzyżowania, w prawo do rynku i popytaj gdzie taniej.

I czy przy okazji tej operacji wyczyści mi telefon z wszelkich danych (kontakty, ustawienia itd.), czy też jest to zabieg "bezbolesny"?

To możesz zrobić sam wpisujesz *#7370# w telefonie.

Z góry dziękuję i pozdrawiam!

Pozdrawiam
-- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl //

Ile kosztuje zdjęcie simlocka? I inne pytania.