Ile ładowarki rejestratora ciągną w spoczynku?

Data: 2017-08-05 05:51:14
Autor: Aniuska
Ile ładowarki rejestratora ciągną w spoczynku?
Mam cały czas podłączoną ładowarke do samochodu, nie wyjmuje jej, jestem ciekaw czy jak przez pare dni nie bede uzywac samochodu to nie rozladuje akumulatora. zazwyczaj ladowarka swieci sie na zielono czyli nie laduje

Data: 2017-08-05 07:06:11
Autor: Jacek
W dniu 05.08.2017 o 05:51, Aniuska pisze:
[...]
To pytanie z gatunku "ile spala samochód" bez określenia, jaki samochód.
Sama dioda LED w tej ładowarce może pobierać 2 mA, ale też 20 mA.
Trzeba wziąć miernik i zmierzyć inaczej skończy się na gdybaniu.
Jacek

Data: 2017-08-05 12:12:42
Autor: tck

Użytkownik "Aniuska" <fsdfsafsadfasdf@fo.pl> napisał w wiadomości news:598540ac$0$662$65785112news.neostrada.pl...
[...]

a kamerka cały czas włączona?
jeśli tak to ładować może nie ładuje ale sama kamera też  jakiś pobór ma- albo trzeba sprawdzić w danych kamery albo zmierzyć

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-08-05 12:35:19
Autor: J.F.
Dnia Sat, 5 Aug 2017 12:12:42 +0200, tck napisał(a):
[...]

Jeszcze mozna sobie kupic rozdzielacz z wylacznikami. Jeden pstryk i
ladowarka wylaczona. Na pewno jej to pomoze w upalne dni.

J.

Data: 2017-08-05 13:32:14
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-08-05 o 12:35, J.F. pisze:

[...]

Równie dobrze można ładowarkę wyjąc z gniazda. Działa bez dodatkowych
wydatków. A jeszcze lepiej sprawdzić czy ładowarka dostaje napięcie
po wyłączeniu zapłonu. I generalnie od sprawdzenia tego bym zaczął.

Pozdrawiam

Ile ładowarki rejestratora ciągną w spoczynku?