Ile lat będzie trwała III RP?

Data: 2011-10-09 22:38:41
Autor: zdumiony
Ile lat będzie trwała III RP?
PRL trwało czterdzieści parę lat, możliwe że III RP też tyle pociągnie, na razie jesteśmy na półmetku.

Data: 2011-10-09 22:45:46
Autor: boukun
Ile lat będzie trwała III RP?

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j6t0n9$vmd$8news.onet.pl...
PRL trwało czterdzieści parę lat, możliwe że III RP też tyle pociągnie, na razie jesteśmy na półmetku.

2012 End off.

boukun

Data: 2011-10-09 22:49:34
Autor: zdumiony
Ile lat będzie trwała III RP?
W dniu 2011-10-09 22:45, boukun pisze:
PRL trwało czterdzieści parę lat, możliwe że III RP też tyle
pociągnie, na razie jesteśmy na półmetku.

2012 End off.

Wierzysz w rok 2012 ?

Data: 2011-10-09 23:03:10
Autor: Krzysiek
Ile lat będzie trwała III RP?
Hallo,

"zdumiony"  schrieb im Newsbeitrag news:j6t1bm$vmd$11news.onet.pl...

W dniu 2011-10-09 22:45, boukun pisze:
PRL trwało czterdzieści parę lat, możliwe że III RP też tyle
pociągnie, na razie jesteśmy na półmetku.

2012 End off.

Wierzysz w rok 2012 ?

ale to jest przeciez pewne - 12 grudnia 2012 r. kometa walnie w dom Pana Boukuna,
a on nie ma ubezpieczenia na komety (to jest ten 100% pewnik w calej sprawie)
i... no fatalnie... co tu duzo mowic, to przeciez niesamowite nieszczescie, ja tez
bym sie przejal, ale akurat robie sobie kawe i nie mam czasu...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-10-09 22:48:40
Autor: Lorn
Ile lat będzie trwała III RP?
W dniu 2011-10-09 22:38, zdumiony pisze:
PRL trwało czterdzieści parę lat, możliwe że III RP też tyle pociągnie,
na razie jesteśmy na półmetku.

PRL miał się dobrze w zalążkach IV RP, gdzie za rządów PiS`u doczekali się ciepłych stołków. :>

Data: 2011-10-09 22:59:47
Autor: raff
Ile lat będzie trwała III RP?

"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> wrote in message news:j6t0n9$vmd$8news.onet.pl...
PRL trwało czterdzieści parę lat, możliwe że III RP też tyle pociągnie, na razie jesteśmy na półmetku.

No ale o co chodzi ? Ludzie chca dryfu przez nastepne cztery lata, to wybrali.

Ciekaw jestem skutkow zderzenia Tuska z górą lodową o nazwie kryzys.

R.

Data: 2011-10-09 23:01:50
Autor: pluton
Ile lat bêdzie trwa³a III RP?
No ale o co chodzi ? Ludzie chca dryfu przez nastepne cztery lata, to
wybrali.

Glupie te ludzie. A moglismy pomscic Smolensk, skopac Niemcom tluste dupska,
postawic tysiace pomnikow i ogrzac rydzykowi baseny.

Nullification

Data: 2011-10-09 23:25:20
Autor: raff
Ile lat bêdzie trwa³a III RP?

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:j6t272$psm$1inews.gazeta.pl...
[...]

No nie ? :)

A tak bedziemy mieli marazm, podwyzke podatkow, chooya wooya z ³upków i pseudoautostrady.

R.

Ile lat będzie trwała III RP?