Ile lat jednym samochodem?

Data: 2009-09-12 02:31:43
Autor: Jan-xx
Ile lat jednym samochodem?
Tak sobie rozważam czysto teoretycznie jak długo wypada jeździć jednym
samochodem- jedną, dwie wymiany DR z powodu braku miejsca na pieczątki?

Coz za pytanie... Zalezy, jakie kryteria bierzesz pod uwage. Ja moglbym jezdzic przez cale zycie, jesli ten samochod mozna by bylo zachowac w stanie niezawodnosci. Chyba, ze nastapilaby jakas pozytywna rewolucja w komunikacji - np. tanie i powszechne poruszanie sie w powietrzu - szybko i bez korkow.

--
Jan-xx

Data: 2009-09-17 08:56:11
Autor: Pszemol
Ile lat jednym samochodem?
"Jan-xx" <jan-xx@gazeta.pl> wrote in message news:h8etm7$474$1inews.gazeta.pl...
[...]

A nie bierzecie pod uwagę faktu, że samochód się po prostu po jakimś
czasie zwyczajnie nudzi? Ja mam toyotę camry rocznik 1995 i używam
jej od 1998 roku - mam 258 tysięcy mil na liczniku i po prostu mam już
dość, zwyczajnie auto mi się już znudziło i go chcę wymienić mimo iż nic
z nim złego się nie dzieje... Myślę o zakupie 2007 Acura TL, co myślicie? :-)

Ile lat jednym samochodem?