Ile lat pierdla za wyglad tej lajzy byscie dali?

Data: 2011-11-14 15:24:35
Autor: obserwator
Ile lat pierdla za wyglad tej lajzy byscie dali?
Data: 2011-11-14 16:29:28
Autor: Leprechaun
Ile lat pierdla za wyglad tej lajzy byscie dali?

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9rbrj$di7$1inews.gazeta.pl...
Blumsztajn chce zadym i przemocy 11 listopada.

http://kryptonimprawda.nowyekran.pl/post/36521,blumsztajn-chce-zadym-i-przemocy-11-listopada

Nie przekręcaj bydlaku faktów! Zamieszki to pokłosie nazywania przez prezesa PiS kiboli jako polskich patriotów. Ty chamie też masz swój udział w podburzaniu do burd! http://13k.pl/-/sugestia.php !!

BomBel

Data: 2011-11-14 15:42:33
Autor: obserwator
Leprechaun <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał(a):

> [...]
> Blumsztajn chce zadym i przemocy 11 listopada.

przeczytaj wymozdzona szmato najpierw tekst pod linkiem. Ja nie mam zadnej
watpliwosci, ze jestes podobny do tej lazy ktorej fotka jest podlaczona.

Swoj do swego ciagnie.

--

Ile lat pierdla za wyglad tej lajzy byscie dali?