Ile makreli przeciętnie znajdujecie w Waszych autach?

Data: 2012-05-28 22:56:25
Autor: venioo@interia.pl
Ile makreli przeciętnie znajdujecie w Waszych autach?
Ciagle tylko "ile? ile?"
DWA GILE!

(nie Rafaly...)

;)

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-05-28 20:57:38
Autor: to
Ile makreli przeciętnie znajdujecie w Waszych autach?
begin venioo@interia.pl
Ciagle tylko "ile? ile?"
DWA GILE!

Nie pytałem o ptaki (gile) tylko o ryby (makrele). Trzymaj się tematu kolego, bo piękny RoMaN da Ci osta!

Data: 2012-05-28 22:22:54
Autor: to
Ile makreli przeciętnie znajdujecie w Waszych autach?
begin Iglo
Żenua. Kolejna.

Skoro już się przedstawiłeś, to teraz napisz coś od siebie.

Ile makreli przeciętnie znajdujecie w Waszych autach?