Ile mamy z³otówek?

Data: 2010-08-17 09:31:09
Autor: MarekZ
Ile mamy z³otówek?
U¿ytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:3316edc8-7f6f-4009-b115-b0238618f322@t20g2000yqa.googlegroups.com...
Ile z³otówek (w gotówce i jako zapisy na kontach) jest w obrocie?
Innymi s³owy: gdyby chcieæ np. mieæ na nie pokrycie w z³ocie - to ile
owego kruszcu trzeba by mieæ przy danym kursie?

Zerkna³êm na NBP, ale tam pisz± o "indeksach Divisia", pieni±dzu M1,
M2 i M3, a ja po prostu chcia³bym wiedzieæ ile w tym momencie jest
z³otówek w obiegu.

O ile siê nie mylê, to powiniene¶ wzi±æ pod uwagê warto¶æ M1+M2. Na oko jest to pewnie trochê ponad 1000 miliardów z³.

Data: 2010-08-17 09:38:27
Autor: MarekZ
Ile mamy z³otówek?
U¿ytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup

[...]

E, chyba g³upotê napisa³em. Samo M2 trzeba chyba braæ. Czyli mniej wyjdzie, pewnie oko³o 700-800 miliardów z³otych w obiegu.

Data: 2010-08-17 10:58:37
Autor: Jan Strybyszewski
Ile mamy z³otówek?
MarekZ pisze:
[...]

Pieniadz fizyczny to nieca³e M1

Data: 2010-08-17 10:43:03
Autor: MarekZ
Ile mamy z³otówek?
U¿ytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i4dhtt$lhf$1@news.onet.pl...

Pieniadz fizyczny to nieca³e M1

A jaki ma to stwierdzenie zwi±zek z pytaniem?

Data: 2010-08-17 11:04:07
Autor: Jan Strybyszewski
Ile mamy z³otówek?
MarekZ pisze:
U¿ytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i4dhtt$lhf$1@news.onet.pl...

Pieniadz fizyczny to nieca³e M1

A jaki ma to stwierdzenie zwi±zek z pytaniem?

Jakbys mial watkowanie to bys wiedzia³.
Odpwiedz na pierwszy post znajduje sie pod pierwszym postem

Data: 2010-08-17 11:00:31
Autor: Jan Strybyszewski
Ile mamy z³otówek?
Je¶li podawany jest M0 to jest to ilosc pieniadza fizycznego.
Jesli nie... to M1 minus  stan RORow

Ile mamy z³otówek?