Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?

Data: 2011-11-24 02:30:24
Autor: Marcin Kiciński
Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
On 24 Lis, 11:22, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:

Szybka ankieta - ile miesiecznie wydajecie na paliwo? Ja okolo 500 zl :-(

Od 450 do 600 zł - 3 albo 4 tankowania po ok. 30 litrów NoPb każde.

Pozdrawiam
MK

Data: 2011-11-24 03:02:20
Autor: Marcin Kiciński
On 24 Lis, 11:30, Marcin Kiciński <mmkicin...@gmail.com> wrote:
> Szybka ankieta - ile miesiecznie wydajecie na paliwo? Ja okolo 500 zl :-(

Od 450 do 600 zł - 3 albo 4 tankowania po ok. 30 litrów NoPb każde.

A jak jestes bardzo ciekawy, to tu masz więcej szczegółów:
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/30386

Wiem, psychol ze mnie, że takie rzeczy notuję, ale można się nieźle
zdziwić po podliczeniu rocznych kosztów utrzymania auta (niby
taniego).

Pozdrawiam
MK

Data: 2011-11-24 12:37:59
Autor: Myjk
Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
Thu, 24 Nov 2011 03:02:20 -0800 (PST), Marcin Kiciński
[...]

To ja teĹź jestem psychol, bo teĹź trzymam staty
-- ale nie w motostat, bo mnie wpienia ten serwis. :P

Ja średnio 800 zł na paliwo wydaję.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-11-24 13:05:04
Autor: Seba
Dnia Thu, 24 Nov 2011 12:37:59 +0100, Myjk napisał(a):

[...]
To ja też jestem psychol, bo też trzymam staty
-- ale nie w motostat, bo mnie wpienia ten serwis. :P
Ja średnio 800 zł na paliwo wydaję.

Ja też prowadzę dziennik auta (mam odpowiednio skonfigurowany pliczek
excellowy) - tyle, że po czasie dochodzę do wniosku, iż lepiej mi było jak
nie miałem świadomości ile akrat ta pozycja w budzecie domowym pochłania
środków ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-11-24 15:44:36
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-11-24 13:05, Seba pisze:
[...]

Potrafiłbyś świadomie zrezygnować z tej pozycji? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-11-24 16:37:18
Autor: Arek
[...]

Zawsze można pomyśleć, co można mieć zamiast tej pozycji. Np. przesiadając się na komunikację miejską/rower/skuter itp. I raz do roku zrobić sobie wycieczkę z całą rodziną na drugi koniec świata:)

Przy okazji dupa lżejsza, samopoczucie lepsze, parę książek więcej przeczytanych itp.

A.

Data: 2011-11-24 17:50:23
Autor: kamil
On 24/11/2011 15:37, Arek wrote:

[...]

Czytasz na rowerze? To to nic dziwnego, że ci pedalarze ciągle pod koła wpadają.

Niechaj flejm się rozpocznie! :-)

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-24 18:18:04
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-11-24 16:37, Arek pisze:

[...]

Paszoł won na pl.soc.amisze! TROLLU TY!!!!!!11111Jeden....

Data: 2011-11-24 18:27:38
Autor: Raf :-)
Dnia Thu, 24 Nov 2011 18:18:04 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Przy okazji dupa lżejsza, samopoczucie lepsze, parę książek więcej
przeczytanych itp.

Paszoł won na pl.soc.amisze! TROLLU TY!!!!!!11111Jeden....

Źle! Źle stosujesz wielkie litery.
Pisze się "TROLLU TY JEDEN!!!!!!!!!!11111111...."

Raf :-)

Data: 2011-11-25 09:21:22
Autor: pablo eldiablo
Marcin \Kenickie\ Mydlak <eikcinek@34xob.lp> napisał(a):
> [...]

> przeczytanych itp.

Paszoł won na pl.soc.amisze! TROLLU TY!!!!!!11111Jeden....

Spokojnie, koniec listopada juz - za chwile chlapa sie zacznie, zimno, mokro,
szaro i jeszcze wilki jakies... i przejdzie mu :-) Zacznie sie usmiechac
tankujac do pelna :-)

Data: 2011-11-25 15:44:42
Autor: radekp@konto.pl
Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
Thu, 24 Nov 2011 16:37:18 +0100, w <jalobf$pr1$1@inews.gazeta.pl>, Arek
<abc@abc.pl> napisał(-a):

Przy okazji dupa lżejsza, samopoczucie lepsze, parę książek więcej przeczytanych itp.

A radio samochodowe nie potrafi odczytać audiobooków, działa tylko muzyka? ;)

Data: 2011-11-25 07:53:11
Autor: Seba
Dnia Thu, 24 Nov 2011 15:44:36 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
[...]

A gdzieżby ;) Ale te cyferki i ich ilość dają do myśleniua jak się je skumuluje w jednym
miejscu.

PS. Teraz (od kilku dni dosłownie) uskuteczniam (na trasie praca-dom-praca)
z różnych powodów zbiorkom. I już mam dość.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-11-24 18:25:09
Autor: Arbiter

Użytkownik "Marcin Kiciński" <mmkicinski@gmail.com> napisał w wiadomości news:ea7f436b-b277-49ff-a5cc-

A jak jestes bardzo ciekawy, to tu masz więcej szczegółów:
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/30386

taki mały zbiornik ma to punto? 32l efektywnie?

Data: 2011-11-24 19:02:47
Autor: Marcin Kiciński
Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
W dniu 2011-11-24 18:25, Arbiter pisze:

taki ma�y zbiornik ma to punto? 32l efektywnie?

Nie, nie lubię jeździć na rezerwie :)

--
Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM