Ile motocykli wejdzie do busa?

Data: 2011-03-02 00:35:49
Autor: morghul
Ile motocykli wejdzie do busa?
Panowie, ile sprzętów wielko¶ci powiedzmy Bandita, Diversion czy Horneta wejdzie do busa wielko¶ci T4 czy innego Transita? Zakładamy standardow± długo¶ć i od biedy możliwo¶ć zdjęcia przedniego koła w jednym czy dwóch motocyklach.

Jakie¶ do¶wiadczenia w temacie?

--

Dawid

Data: 2011-03-02 00:40:45
Autor: Qlfon
Ile motocykli wejdzie do busa?
W dniu 2011-03-02 00:35, morghul pisze:
Panowie, ile sprz�t�w wielko�ci powiedzmy Bandita, Diversion czy
Horneta wejdzie do busa wielko�ci T4 czy innego Transita?
Zak�adamy standardow� d�ugo�� i od biedy mo�liwo�� zdj�cia
przedniego ko�a w jednym czy dw�ch motocyklach.

Jakie� do�wiadczenia w temacie?

Na T4 z jednym rzędem siedzeń w kabinie wchodzi 5 motocykli wspomnianej wielkości. 3 w pierwszym rzędzie i dwa w drugim pomiędzy nimi. Mowa o nakedach, sportowe zwykle są trochę bardziej pękate:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-03-02 07:46:05
Autor: Don Pedro
W dniu 2011-03-02 00:40, Qlfon pisze:
[...]

Z ciekawości - jakiej wielkości (chodzi mi o wysokość) maksymalnie motocykl wchodzi na T4?

pozdr
DP

Data: 2011-03-02 09:30:19
Autor: Qlfon
W dniu 2011-03-02 07:46, Don Pedro pisze:

Z ciekawości - jakiej wielkości (chodzi mi o wysokość) maksymalnie
motocykl wchodzi na T4?

Wysokość nie ma tu takiego znaczenia jak szerokość. Nad motocyklami jest jeszcze sporo miejsca na jakieś opony czy inne szpargały:)
Największe z tego co pamiętam wieźliśmy na T4 to Diversion 900.
Czasem trzeba zdjąć koło czy wydechy ale to nie jest jakiś wielki problem. Zawsze na busie lepiej niż np. na przyczepie gdzie w warunkach jak teraz motocykle po transporcie np. z UK wyglądają jak 100 nieszczęść. Odpada też większość problemów z mocowaniem motocykli pasami do przyczepy (o ile to nie jest typowa przyczepa motocyklowa). Na takich z wypożyczalni z plandekami jest mało miejsc do zaczepienia pasów.

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-03-02 20:17:11
Autor: Don Pedro
W dniu 2011-03-02 09:30, Qlfon pisze:
[...]

No to mnie zdziwiłeś, bo coś mi się w głowie kołata, że TL czy FJ nie wchodziły na pakę, ze względu na wysokość. Aby obaj mówimy o tym samym T4? O takim, jak to:
http://satanizm.eu/opraWca-podTapia-ofiare.jpeg
?

pozdr
DP

Data: 2011-03-02 20:28:51
Autor: morghul
Ile motocykli wejdzie do busa?
T4? O takim, jak to:
http://satanizm.eu/opraWca-podTapia-ofiare.jpeg

O takim o takim, ja swego czasu do podobnego gabarytowo auta (Opel Vivaro) pakowałem star± Hondę CB900 i jeszcze kole¶ 1,9m wzrostu na niej siedział w czasie jazdy kilka ulic bo bał się że się przewróci i jako¶ nie zauważylem żeby było ciasno nad moto.

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2011-03-02 20:56:00
Autor: Qlfon
W dniu 2011-03-02 20:17, Don Pedro pisze:
[...]

Taki tylko silniczek miał rachityczny 1.9:)A nie stawiałeś ich w pionie tam? Ja tam prawie się prostuję (1,78).

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-03-02 21:04:29
Autor: morghul
Ile motocykli wejdzie do busa?
Tyle że ten ze zdjęcia jak się teraz przyjrzałem to wersja przedłużana.

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2011-03-02 21:17:17
Autor: Monster
[...]

Chyba z kierownikiem nie wchodziły:-)
Kumpel woził takim wszystko,łącznie z moją S,GSy mieściły się bez problemu,Afryki też,o wyższe chyba ciężko:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-03-06 09:26:32
Autor: solo
[...]

A co za problem moto do busa wpakować skoro mój szwagier w Fiacie Palio przywiózł Yamahę XJ. Sprzedawca nie mógł się nadziwić, że mu się to udało.

Solo FZ1

Data: 2011-03-02 09:51:14
Autor: de Fresz
On 2011-03-02 00:40:45 +0100, Qlfon <rav@life.pl> said:

Na T4 z jednym rzędem siedzeń w kabinie wchodzi 5 motocykli wspomnianej wielko¶ci. 3 w pierwszym rzędzie i dwa w drugim pomiędzy nimi. Mowa o nakedach, sportowe zwykle s± trochę bardziej pękate:)

Jaka to dokładnie wersja T4 i jak mocowane były te motocykle? Bo my z kumplami mieli¶my problem z sensownym zamocowaniem 3 enduraków w krótkim.

de Fresz

Data: 2011-03-02 10:04:16
Autor: Qlfon
W dniu 2011-03-02 09:51, de Fresz pisze:
On 2011-03-02 00:40:45 +0100, Qlfon <rav@life.pl> said:

[...]

Heh, jak wrócę w pi±tek do domu to poszukam zdjęć z wyjazdów, chyba mam tam jakie¶ zdjęcia paki po zapakowani motocykli.
Wersja? Taka standardowa, jeden rz±d foteli z przodu (2+1), ¶ciana działowa, odsuwane drzwi z boku i tylna klapa podnoszona do góry. Nie był to jaki¶ przedłużany. Należy tu wspomnieć iż te motocykle nie były w stanie "wystawowym" jednak nie były tez tam wbijane na siłę. Kole¶ z którym jeĽdziłem robi to od kilkunastu lat i prawdę mówi±c też nie wierzyłem że mozna:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-03-02 14:56:46
Autor: morghul
Ile motocykli wejdzie do busa?
Heh, jak wrócę w pi±tek do domu to poszukam zdjęć z wyjazdów, chyba mam tam jakie¶ zdjęcia paki po zapakowani motocykli.

Qlfonie, było by to bardzo użyteczne

Wersja? Taka standardowa, jeden rz±d foteli z przodu (2+1), ¶ciana działowa, odsuwane drzwi z boku i tylna klapa podnoszona do góry. Nie był to jaki¶ przedłużany. Należy tu wspomnieć iż te motocykle nie były w

No wła¶nie, 5 sztuk to T4 w standartowej długo¶ci... chcoałbym zobaczyć jak tak± sztuczkę zrobić. Obstawiałem max 4 szczerze mówi±c ale ciekawie będzie zobaczyć jak to się robi :)

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2011-03-03 18:52:01
Autor: Qlfon
[...]

Mały edit i przeprosinki: do T4 jak na zdjęciach poniżej w wątku wchodzą 3 motocykle nie 5): 5 wchodzi na mastera przerobionego z karetki....
https://picasaweb.google.com/rszymkowski/DropBox?authkey=Gv1sRgCOr0t8Kk1vnaBw#5579911989859665602
Sorki za zamieszanie, jeśli ktoś próbował wepchnąć 5 motocykli do T4 to jeszcze raz sorry że się nie udało;)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-03-03 23:10:13
Autor: morghul
Ile motocykli wejdzie do busa?
Mały edit i przeprosinki: do T4 jak na zdjęciach poniżej w w±tku wchodz± 3 motocykle nie 5): 5 wchodzi na mastera przerobionego z karetki....
https://picasaweb.google.com/rszymkowski/DropBox?authkey=Gv1sRgCOr0t8Kk1vnaBw#5579911989859665602

No to bardziej prawdopodobne niż 5 ;).

Sorki za zamieszanie, je¶li kto¶ próbował wepchn±ć 5 motocykli do T4 to jeszcze raz sorry że się nie udało;)

Spoko, dzięki za info

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2011-03-04 08:04:58
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Qlfon napisał(a):
Mały edit i przeprosinki: do T4 jak na zdjęciach poniżej w wątku wchodzą 3 motocykle nie 5)

Ale na zdjeciu sa dwa motocykle i kawasaki jako przekladka. Czyli tylko dwa.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-03-04 09:36:39
Autor: AZ
On 2011-03-04, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
Mały edit i przeprosinki: do T4 jak na zdjęciach poniżej w wątku wchodzą 3 motocykle nie 5)

Ale na zdjeciu sa dwa motocykle i kawasaki jako przekladka. Czyli tylko dwa.

Sam jestes przekladka. To jest jeden motocykl zabezpieczony dwoma padlami.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-03-04 10:05:45
Autor: Qlfon
Qlfon napisał(a):
Mały edit i przeprosinki: do T4 jak na zdjęciach poniżej w wątku
wchodzÄ… 3 motocykle nie 5)

Ale na zdjeciu sa dwa motocykle i kawasaki jako przekladka. Czyli tylko
dwa.

:)

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-03-04 09:49:04
Autor: Geolog
[...]

-- Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Wszystko gra tylko ten niebieski vw to jest T2 a nie T4, też mam takiego i też niebieskiego, T4 też mam.

Geolog,Lublin
GPX w motocyklowym niebie

Data: 2011-03-05 08:41:09
Autor: Kuczu
W dniu 2011-03-04 09:49, Geolog pisze:
[...]

Wszystko gra tylko ten niebieski vw to jest T2 a nie T4, teĹĽ mam takiego i
teĹĽ niebieskiego, T4 teĹĽ mam.

To upchnij do T2 3 motocykle i zrob zdjecie. Ja twierdze ze to niemal niemozliwe, mi sie ledwo udalo wcisnac do T2 jeden motocykl i to bocznymi drzwiami bo tylnymi, ze wzgledu na wysoko umieszczona komore silnika, jest to chyba niemozliwe.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-03-05 09:08:47
Autor: Geolog3
[...]

 Sory zwracam honor, całe zamieszanie przez ¶cianę grodziow± i w T2 I T4 jest taka sama z małym okienkiem, ala jaki¶ krótki ten T4.

Geolog, Lublin
GPX w motocyklowym niebie

Data: 2011-03-02 08:16:31
Autor: power_bit
Ile motocykli wejdzie do busa?
Moim zdaniem maksymalnie dwa.

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-03-02 14:53:50
Autor: morghul
Ile motocykli wejdzie do busa?
Moim zdaniem maksymalnie dwa.

Yhy... a to zdanie jest poparte jakim¶ do¶wiadczeniem czy tak sobie zgadujesz?

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6a55c44b6440cbb50c12ef9dbcf6d0e2$1grupy.scigacz.pl...

Data: 2011-03-02 22:10:25
Autor: power_bit
Ile motocykli wejdzie do busa?
morghulnapisal

Moim zdaniem maksymalnie dwa.

Yhy... a to zdanie jest poparte jakim¶ do¶wiadczeniem czy tak
sobie zgadujesz?

Robię takim busem codziennie 100KM nie wyobrażam sobie tam trzech banditów bez hardcorowego rozbierania. --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-03-03 08:31:55
Autor: woohoo
W dniu 2011-03-02 23:10, power_bit pisze:
Robię takim busem codziennie 100KM nie wyobrażam sobie tam trzech
banditów bez hardcorowego rozbierania.

Robisz na hamowni przy fabryce VW T5?

--
wO.ôhoo!

"Tfu! Na piasku siedziała¶?!"

Data: 2011-03-04 10:36:05
Autor: power_bit
Ile motocykli wejdzie do busa?
woohoonapisal

W dniu 2011-03-02 23:10, power_bit pisze:
Robię takim busem codziennie 100KM nie wyobrażam sobie tam trzech
banditów bez hardcorowego rozbierania.

Robisz na hamowni przy fabryce VW T5?

Pracuje w VW w Antoninku.... Busem dojeżdżam do pracy....

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-03-04 18:27:07
Autor: Arni
Ile motocykli wejdzie do busa?
power_bit pisze:
woohoonapisal

[...]

jak przypuszczałem - nie zrozumiał :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-03-05 19:38:04
Autor: marider
[...]

Do Sprintera weszlo 5 zadbanych motocykli (F3, F4i, 929, 954 i R1), bez zadnego rozkrecania czegokolwiek i jeszcze troche miejsca bylo.

Pzdr
PS: nic sie tez nie porysowalo a wiezlismy z kumplem nowe zabawki ponad 2 tys km jesienia :)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-03-05 20:20:48
Autor: Kuczu
W dniu 2011-03-05 19:38, marider pisze:
W dniu 2011-03-02 00:35, morghul pisze:
Panowie, ile sprzętów wielkości powiedzmy Bandita, Diversion czy
Horneta wejdzie do busa wielkości T4 czy innego Transita?
Zakładamy standardową długość i od biedy możliwość zdjęcia
przedniego koła w jednym czy dwóch motocyklach.

Jakieś doświadczenia w temacie?

[...]

Sa Sprintery i Sprintery. Wersja najdluzsza pomiesci duzo, najkrotsza ledwo motorower.

Data: 2011-03-06 01:28:58
Autor: marider
W dniu 2011-03-05 20:20, Kuczu pisze:
Sa Sprintery i Sprintery. Wersja najdluzsza pomiesci duzo, najkrotsza
ledwo motorower.

Hmmm, to wiekszy jakis byl i wyjety 2gi rzad siedzen (3 szt). Zapytam kumpla jaki to dokladnie i napisze w tygodniu jak nie zapomne.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-03-06 13:38:35
Autor: power_bit
Ile motocykli wejdzie do busa?
WYMIARY PAKI WEWNˇTRZ VW T4
- DŁUGO¦Ć CAŁKOWITA: 222 cm
- DŁUGO¦Ć OD SCIANKI DZIAŁOWEJ DO DRZWI: 108cm
- SZEROKO¦Ć PAKI: 147cm
- SZEROKO¦Ć MIĘDZY NADKOLAMI: 117cm
- WYSOKO¦Ć NADKOLI: 30cm