Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R

Data: 2009-11-05 09:34:10
Autor: makak
Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R

Użytkownik "Nakiel" <andrzej.nakielski@gmail.com> napisał w wiadomości news:f13820f4-290b-4300-afff-c24c06659c48a32g2000yqm.googlegroups.com...
Witam Wszystkich.
Pytanko dotyczy KTM z roku 2007.
Sprzęcik ma przelatane 102 motogodziny,

???? to jaki agregat?? czy cuś?

Data: 2009-11-05 00:48:30
Autor: Nakiel
Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R
Użytkownik makak napisał:

???? to jaki agregat?? czy cuś?

Tak to agregat do generowania adrenaliny...

Data: 2009-11-05 11:11:45
Autor: zonda

Użytkownik "Nakiel" <andrzej.nakielski@gmail.com> napisał w wiadomości news:9928933a-f9a8-4c44-8559-29607f6863c1d10g2000yqh.googlegroups.com...
Użytkownik makak napisał:

???? to jaki agregat?? czy cuś?

Tak to agregat do generowania adrenaliny...

nie przejmuj sie.
... nie sieją

Data: 2009-11-05 02:36:18
Autor: robertbig
On 5 Lis, 11:11, "zonda" <zo...@nospam.pl> wrote:
Użytkownik "Nakiel" <andrzej.nakiel...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:9928933a-f9a8-4c44-8559-29607f6863c1d10g2000yqh.googlegroups.com....
Użytkownik makak napisał:

> ???? to jaki agregat?? czy cuś?
> Tak to agregat do generowania adrenaliny...

nie przejmuj sie.
.. nie si

Masz cos do mnie cioto? To sie ujawnij.
Tchórzu zza monitorka.
I co cie tak ugryzło pało ?
Mnie to wcele nie boli co on kupi .
Nawet ty mozezsz ,że swoja "wiedza " mu pomóc w zakupie"
--
Big

Data: 2009-11-05 11:40:15
Autor: KJ Siła Słów
robertbig pisze:

Masz cos do mnie cioto? To sie ujawnij.

No, jaka zacheta do "comming out-u".

Jakbym bym gejem to sam bym sie ujawnil.
:-)

KJ

Data: 2009-11-05 19:54:46
Autor: zonda
Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R

Mnie to wcele nie boli co on kupi .

To takie Feudowskie przejęzyczenie. Mialo byc: "Mnie to cwele nie boli.."

Tak Small Robert. To wiemy.
:)

Data: 2009-11-05 11:20:13
Autor: robertbig
On 5 Lis, 19:54, "zonda" <zo...@nospam.pl> wrote:
> Mnie to wcele nie boli co on kupi .

To takie Feudowskie przejęzyczenie. Mialo byc: "Mnie to cwele nie boli..."

Tak Small Robert. To wiemy.

W imieniu ilu sie wypowiadasz ???

Psycholog z ciebie po hu.... Może wyjasnisz to Zonda. Czy to od
sportowego wózka.
Mógłbys sie nazwac Ferrari i była by jasność. Czy urzekła cie
ukradziona Zondzie nazwa dla chińskich skuterów ??

Po co idioto bredzisz wkoło ??
Może imbecylu coś na temat masz do powiedzenia ????
  A nie walisz OT non stop.
--
Big

Data: 2009-11-05 11:58:45
Autor: Fortskee
On 5 Lis, 20:20, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

> [...]

ukradziona Zondzie nazwa dla chińskich skuterów ??

Po co idioto bredzisz wkoło ??
Może imbecylu coś na temat masz do powiedzenia ????

Odpuść mu Zonda - to kretyn, a zasada jest jedna: Nie dyskutuj z
kretynem - sprowadzi cie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
Duży Robercie z małym móżdżkiem - weź się za to co umiesz robić
najlepiej. Nie rób nic.

Fortskee

Data: 2009-11-05 11:59:17
Autor: Fortskee

Data: 2009-11-05 21:10:02
Autor: zonda
Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R

Po co idioto bredzisz wkoło ??
Może imbecylu coś na temat masz do powiedzenia ????

Odpuść mu Zonda - to kretyn..

Przeciez wiem.
:)

z.

Data: 2009-11-05 12:44:09
Autor: Artur Zabroński
On 5 Lis, 21:10, "zonda" <zo...@nospam.pl> wrote:
> Po co idioto bredzisz wkoło ??
> Może imbecylu coś na temat masz do powiedzenia ????
> Odpuść mu Zonda - to kretyn..

Przeciez wiem.
:)

Kurwa czy znowu ktoś podpiął grupę na jakimś buraczanym forum?

--
Artur
Zygzak 12

Data: 2009-11-05 13:38:51
Autor: synt
> [...]
> Przeciez wiem.
> :)

Kurwa czy znowu ktoś podpiął grupę na jakimś buraczanym forum?

Niestety. Raz na jakiś czas będzie się tu pojawiał buraczany jełop
ślący na
prawo i lewo wyzwiska do innych i zostawiający kask na bankomacie.

Synt

--
gray GS1200

Data: 2009-11-06 08:08:34
Autor: BIZON
Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R

Niestety. Raz na jakiś czas będzie się tu pojawiał buraczany jełop ślący na prawo i lewo wyzwiska do innych i zostawiający kask na bankomacie.

Co za matołstwo sie tu nagromadziło. Co to za tuman dorwał sie do klawiatury i troluje śląc joby na kogo popadnie.
BigRobert, weź i jebnij sobie na odmulenie bo widać zę cię czyści chlopaku za mocno.

BIZON

********
XL100V, LTR450
My life.

Data: 2009-11-05 02:47:20
Autor: robertbig
[...]

Masz coś do mnie cioto ? To sie ujawnij . Tchórzu zza mnitorka.
I co cie tak ugryzło pało?

Mnie wcele nie boli ,co on kupi.
Może korzystać i z twoiej "wiedzy " jesli bedzie mu ona bardziej na
rękę.

A ty sobie nie rób wycieczek  buraku...
--
Big

Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R