Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R

Data: 2009-11-05 01:32:17
Autor: robertbig
Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R
On 5 Lis, 09:06, Nakiel <andrzej.nakiel...@gmail.com> wrote:
Witam Wszystkich.
Pytanko dotyczy KTM z roku 2007.
Sprzęcik ma przelatane 102 motogodziny, a przebieg niespełna 2 tyś km.
i jeszcze nic  nie było robione w silniku.
Czy długo taki stan się utrzyma przy dalszej eksploatacji?
Podkreślić trzeba, że nie jeździł nim amator.
Pytam dlatego, że nie wiem na co sie nastawiać kupując w/w maszynę.

Kilka rzeczy jak np udokumentowane naprawy. Częśći pozostałe po
rozbiórce . Rzeczowe informacje od kupującego na jakim etapie życia
jest silnik np.która selekcja tłoka . I czy jest jeszcze nicasil w
cylindrze ? Ale na to raczej trudno  liczyć . Powoduja ze taki zakup
staje sie mniej ryzykowny.

Tak czy siak , jeśli nawet ładnie chodzi ,to trzeba zainwestować w
rozbiórkę silnika i weryfikacje elementów. Jesli jest ok składasz .
Jak coś nie teges to wiesz ile możesz na tym jeszcze polatać do
ewnentualnej wymiany. A co kwlifikuje sie do wymiany od ręki to
wymieniasz i finał.
Tylko wtedy ci silnik nie wybychnie na pewno. I nie utoniesz w
kilkutysieczych kosztach remontu.
To jedyne rozsądne podejście do tego typu sprzetów.

--
Big

Data: 2009-11-05 01:50:07
Autor: Nakiel
On 5 Lis, 10:32, robertbig <robert...@wp.pl> napisał:

[...]

Od nowości nic nie było w silniku wymieniane to na pewno.

Nakiel

Data: 2009-11-05 02:04:43
Autor: robertbig
On 5 Lis, 10:50, Nakiel <andrzej.nakiel...@gmail.com> wrote:
> [...]

> cylindrze ? Ale na to raczej trudno  liczyć .

Od nowości nic nie było w silniku wymieniane to na pewno.

To na pewno na 200% warto rozkręcić. Obyś sie nie zdziwł...
Radze jesli nawet nicasil ocalał pomierzyc go bardzo dokładnie na
okolicznośc owalizacji cylindra Jeśli  tłok ma 15 setek luzu  to nawet
mierzyc nie warto.
Owalny cylinder  to złom, ale jeśli nie jest zerwany Ni-Ca-Sil to
przynajmiej ew. regeneracja jest ok 250 pln tańsza (600 gówniana  ,
800 dobra  ,1000 b.dobra )
O nowym raczej zapomnij - to wydatek 2kpln.

Pisałem niedawo o kosztach remontów . Znajdz sobie.
Da ci to do myslenia.
--
Big

Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R