Data: 2009-11-05 01:32:17 | |
Autor: robertbig | |
Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R | |
On 5 Lis, 09:06, Nakiel <andrzej.nakiel...@gmail.com> wrote:
Witam Wszystkich. Kilka rzeczy jak np udokumentowane naprawy. Częśći pozostałe po rozbiórce . Rzeczowe informacje od kupującego na jakim etapie życia jest silnik np.która selekcja tłoka . I czy jest jeszcze nicasil w cylindrze ? Ale na to raczej trudno liczyć . Powoduja ze taki zakup staje sie mniej ryzykowny. Tak czy siak , jeśli nawet ładnie chodzi ,to trzeba zainwestować w rozbiórkę silnika i weryfikacje elementów. Jesli jest ok składasz . Jak coś nie teges to wiesz ile możesz na tym jeszcze polatać do ewnentualnej wymiany. A co kwlifikuje sie do wymiany od ręki to wymieniasz i finał. Tylko wtedy ci silnik nie wybychnie na pewno. I nie utoniesz w kilkutysieczych kosztach remontu. To jedyne rozsądne podejście do tego typu sprzetów. -- Big |
|
Data: 2009-11-05 01:50:07 | |
Autor: Nakiel | |
Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R | |
On 5 Lis, 10:32, robertbig <robert...@wp.pl> napisał:
Kilka rzeczy jak np udokumentowane naprawy. Częśći pozostałe po Od nowości nic nie było w silniku wymieniane to na pewno. Nakiel |
|
Data: 2009-11-05 02:04:43 | |
Autor: robertbig | |
Ile motogodzin bez remontu w KTM EXC 450 R | |
On 5 Lis, 10:50, Nakiel <andrzej.nakiel...@gmail.com> wrote:
On 5 Lis, 10:32, robertbig <robert...@wp.pl> napisał:To na pewno na 200% warto rozkręcić. Obyś sie nie zdziwł... Radze jesli nawet nicasil ocalał pomierzyc go bardzo dokładnie na okolicznośc owalizacji cylindra Jeśli tłok ma 15 setek luzu to nawet mierzyc nie warto. Owalny cylinder to złom, ale jeśli nie jest zerwany Ni-Ca-Sil to przynajmiej ew. regeneracja jest ok 250 pln tańsza (600 gówniana , 800 dobra ,1000 b.dobra ) O nowym raczej zapomnij - to wydatek 2kpln. Pisałem niedawo o kosztach remontów . Znajdz sobie. Da ci to do myslenia. -- Big |
|