Ile może kosztować usługa

Data: 2011-06-30 22:02:10
Autor: Heniutek
Ile może kosztować usługa
Ile może kosztować usługa typu:

- zgranie z uszkodzonego dysku w laptopie danych, w zasadzie odzyskanie danych bo normalnie ich zgrać nie mogę
- wymiana dysku
- sformatowanie HDD
- instalacja Windowsa

Dzięki

Data: 2011-06-30 22:33:55
Autor: z
Ile może kosztować usługa
Kamikazee pisze:

2 piwa

;-)
Właśnie dlatego już takich rzeczy nie robię.
Przecież każdy gimnazjalista w dzisiejszych czasach posiada wiedzę, doświadczenie i narzędzia żeby w 15 min. się z tym uporać. Na miskę ryżu   by mi nie starczyło ;-)

Data: 2011-06-30 23:45:23
Autor: JoteR
Ile może kosztować usługa
"z" napisał:

;-)
Właśnie dlatego już takich rzeczy nie robię.
Przecież każdy gimnazjalista w dzisiejszych czasach posiada wiedzę, doświadczenie i narzędzia żeby w 15 min. się z tym uporać. Na miskę
ryżu by mi nie starczyło ;-)

Taak, odzyskanie danych z uszkodzonego dysku i instalacja systemu w 15 minut.
Poziom usługi faktycznie na poziomie gimnazjalisty, nic dziwnego, że na miskę ryżu nie mogłeś zarobić.
BTW. Samych poprawek do XP SP3 jest w tej chwili równo 100 szt. To tak na dzień dobry, bo potem są porawki do aktualizacji, service packi do poprawek i poprawki do service packów. I restarty po drodze. 15 minut, powiadasz? Powinieneś cieszyć się z tej miski ;->

JoteR

Data: 2011-06-30 23:56:23
Autor: LP
Ile może kosztować usługa

Użytkownik "JoteR"

[...]

Z czystej ciekawości spytam: a skąd wydedukowałeś (nawet jeśli chodzi), że chodzi o xp?

--
LP

Data: 2011-07-01 00:51:58
Autor: JoteR
Ile może kosztować usługa
"LP" napisał:

Z czystej ciekawości spytam: a skąd wydedukowałeś (nawet jeśli chodzi),
że chodzi o xp?

Komu?

JoteR

Data: 2011-07-01 08:21:36
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Ile może kosztować usługa
Dnia 2011-06-30, o godz. 23:45:23
"JoteR" <joter@pf.pl> napisał(a):

"z" napisał:

> [...]

packi do poprawek i poprawki do service packów. I restarty po drodze.
15 minut, powiadasz? Powinieneś cieszyć się z tej miski ;->

Marudzisz ;-) Umawiasz się za stawkę za godzinę pracy i cieszysz się że
klient ma wolne łącze ;-) A jak chcesz szybko to sobie stawiasz serwer
WSUS-a, ściągasz na bieżąco poprawki do wszystkiego a potem po sieci
lokalnej zassanie właściwych to chwila. Dłużej trwa instalacja.

Zdrówko

Data: 2011-07-01 05:08:31
Autor: Jacek
Ile może kosztować usługa
Dnia Thu, 30 Jun 2011 22:33:55 +0200, z napisał(a):

Kamikazee pisze:

2 piwa

;-)
Właśnie dlatego już takich rzeczy nie robię.
Przecież każdy gimnazjalista w dzisiejszych czasach posiada wiedzę, doświadczenie i narzędzia żeby w 15 min. się z tym uporać. Na miskę ryżu   by mi nie starczyło ;-)

Powiadasz, ze gimnazjalista wymini uszkodzone glowice?

Data: 2011-07-01 11:59:18
Autor: z
Ile może kosztować usługa
Jacek pisze:
Na miskę ryżu
  by mi nie starczyło ;-)

Powiadasz, ze gimnazjalista wymini uszkodzone glowice?

Ech... Kolejny co ironii nie dostrzegł:-)

Niestety jest od zatrzęsienia klientów którzy myślą że to prościzna, bacupy dopiero będą robić i o zgrozo prowadzą tak firmy.

Data: 2011-07-01 08:17:44
Autor: robot
Ile może kosztować usługa
W dniu 2011-06-30 22:16, Kamikazee pisze:
[...]

Gdzie są wykonywane wyżej wymienione usługi w takiej cenie?
Proszę o namiary.
Mam uszkodzony dysk.
Poprzednio taka usługa kosztowała mnie 1500 netto.

Data: 2011-07-01 07:53:59
Autor: zly
Ile może kosztować usługa
Dnia Thu, 30 Jun 2011 22:02:10 +0200, Heniutek napisał(a):

[...]

Sama instalacja Windowsa to koszt około 100zł w takich oficjalnych
cennikach. Odzyskiwanie? Hmm, z  2 gb karty sd kosztowało mnie chyba 200zł

--
marcin

Data: 2011-07-01 08:16:42
Autor: Andrzej Ława
Ile może kosztować usługa
W dniu 30.06.2011 22:02, Heniutek pisze:
Ile może kosztować usługa typu:

- zgranie z uszkodzonego dysku w laptopie danych, w zasadzie odzyskanie danych bo normalnie ich zgrać nie mogę

Jeśli jest to jedno z popularniejszych uszkodzeń (pozycjoner lub
głowice) to tak z półtora tysiąca.

- wymiana dysku

50zł

- sformatowanie HDD

Dysków twardych się nie formatuje.

- instalacja Windowsa

Instalacja "na odwal się" czy porządna instalacja? I której wersji?

Bo np. w przypadku XP to tylko na wszystkie łatki i uaktualnienia z pół
dnia zejdzie.

Data: 2011-07-01 08:23:53
Autor: Jacek
Ile może kosztować usługa
Dnia Fri, 01 Jul 2011 08:16:42 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

[...]

To mnie zaskoczyles...

Data: 2011-07-01 10:11:08
Autor: Jacek Maciejewski
Ile może kosztować usługa
Dnia Fri, 1 Jul 2011 08:23:53 +0200, Jacek napisał(a):

Dysków twardych się nie formatuje.
To mnie zaskoczyles...

Facet jest z tych rygorystycznych, dla niego założenie partycji to nie
formatowanie :)
--
Jacek

Data: 2011-07-01 10:41:20
Autor: Andrzej Ława
Ile może kosztować usługa
W dniu 01.07.2011 10:11, Jacek Maciejewski pisze:
[...]

Pewnie że nie jest.

Mnie bardziej zaskakuje, że nie wolno strzelać do lamerów którzy w celu
dopisania jednej linijni cytują WSZYSTKO (jak Twój imiennik ;) )

Data: 2011-07-01 17:38:46
Autor: Jacek
Ile może kosztować usługa
Dnia Fri, 01 Jul 2011 08:16:42 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

Mnie bardziej zaskakuje, że nie wolno strzelać do lamerów którzy w celu
dopisania jednej _linijni_ cytują WSZYSTKO (jak Twój imiennik ;) )

Zlewanie czytajacych Twojego tekstu poprzez pisanie z bledami jest i
wkurzajace i lamerskie.

Wracajac do sensu. Co sie formatuje, a czego nie?

Data: 2011-07-02 11:12:12
Autor: JoteR
Ile może kosztować usługa
"Jacek" napisał:

[...]

Zlewanie czytających poprzez seplenienie po "polskawemu" jest przykładem jeszcze większego lamerstwa. Literówka nie.

Wracajac do sensu. Co sie formatuje, a czego nie?

Woluminy się formatuje. Dysków nie, przynajmniej nie domowymi metodami. Chyba, że dyski logiczne.

JoteR

Data: 2011-07-02 13:32:46
Autor: Jacek
Ile może kosztować usługa
Dnia Sat, 2 Jul 2011 11:12:12 +0200, JoteR napisał(a):

"Jacek" napisał:

[...]

Piszemy na grupie humanistycznej? Mowiac o formatowaniu domyslnie mamy na mysli partycje i zaloze sie, ze tak
autor watku myslal.

Data: 2011-07-02 13:48:48
Autor: JoteR
Ile może kosztować usługa
"Jacek" napisał:

Piszemy na grupie humanistycznej?

Piszemy na *polskiej* grupie.
Zresztą kultura osobista obowiązuje wszędzie.

Mowiac o formatowaniu domyslnie mamy na mysli partycje

Czyli partycje/woluminy a nie dyski?
Co zatem cię tak zaskoczyło w wypowiedzi Andrzeja?

JoteR

Data: 2011-07-02 15:36:29
Autor: Jacek
Ile może kosztować usługa
Dnia Sat, 2 Jul 2011 13:48:48 +0200, JoteR napisał(a):

"Jacek" napisał:

Piszemy na grupie humanistycznej?

Piszemy na *polskiej* grupie.
Zresztą kultura osobista obowiązuje wszędzie.
Czy ja nie odnosze sie kulturalnie?
Prosze o cytaty.

Mowiac o formatowaniu domyslnie mamy na mysli partycje

Czyli partycje/woluminy a nie dyski?
Co zatem cię tak zaskoczyło w wypowiedzi Andrzeja?

JoteR

Ty nie czytasz tego, co napisalem.
Przeczytaj moj powyzszy post i odnies sie do slowa "domyslnie".

Data: 2011-07-02 15:43:08
Autor: Jacek

"Jacek" napisał:

[...]

Dopiero teraz zauwazylem o co Ci biega odnosnie mego wtracenia o
humanistycznej grupie dyskusyjnej:)
Nie chodzilo o jezyk polski. Jakbys nie wiedzial, to biologia jest bardziej
humanistyczna, anizeli jezyk polski:)
Czlowieku, myslec. Wakacje od tego nie zwalniaja...
Odnioslem sie do humanistycznej, bo w przeciwienstwie do tej, uzywa sie
slangu...
Tlumaczyc jeszcze?

Data: 2011-07-02 16:20:01
Autor: JoteR
Ile może kosztować usługa
"Jacek" napisał:

Piszemy na *polskiej* grupie.
Zresztą kultura osobista obowiązuje wszędzie.

Czy ja nie odnosze sie kulturalnie?
Prosze o cytaty.

Proszę uprzejmie:

Czlowieku, myslec. Wakacje od tego nie zwalniaja...

Ten ton w połączeniu z polskawym bezogonkowym bełkotem nic wspólnego z kulturą nie ma.

Tlumaczyc jeszcze?

Nie pogrążaj się dalej.

JoteR

Data: 2011-07-02 16:28:54
Autor: Jacek
Ile może kosztować usługa
Dnia Sat, 2 Jul 2011 16:20:01 +0200, JoteR napisał(a):

"Jacek" napisał:

[...]

Od kiedy ogonki sa mile widziane w usnecie?

Ten ton w połączeniu z polskawym bezogonkowym bełkotem nic wspólnego z kulturą nie ma.

Tlumaczyc jeszcze?

Nie pogrążaj się dalej.

JoteR
A Ty zacznij myslec.
Inteligencja nic nie kosztuje, masz pole do popisu.

Data: 2011-07-02 16:50:08
Autor: januszek
Ile może kosztować usługa
Jacek napisa?(a):

[...]

Inteligencja nic nie kosztuje, ...

I nie mozna jej kupic. Niestety odsprzedac tez...

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-07-02 18:52:26
Autor: Rafał Łukawski
Ile może kosztować usługa
On 2011-07-02 18:50, januszek wrote:
Jacek napisa?(a):

[...]

Inteligencja nic nie kosztuje, ...

I nie mozna jej kupic. Niestety odsprzedac tez...

Możecie przestać (wyłączyć trollowe emocje)?

Data: 2011-07-02 17:39:27
Autor: Przemysław Ryk
Ile może kosztować usługa
Dnia Sat, 2 Jul 2011 16:28:54 +0200, Jacek napisał(a):

Czlowieku, myslec. Wakacje od tego nie zwalniaja...
Od kiedy ogonki sa mile widziane w usnecie?

Od jakichś dobrych 8 do 10 lat z okładem?

(ciach...)

[ Szczerość. Zaleta, przez wielu nazywana chamstwem.                       ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2011-07-02 17:43:25
Autor: Rafał Łukawski
Ile może kosztować usługa
On 2011-07-02 16:28, Jacek wrote:
Od kiedy ogonki sa mile widziane w usnecie?

Od wielu lat, na pl.comp.pecet wprowadzano je jakies 10-15 lat temu (pamietam jeszcze debaty na ten temat ;)), a odkąd rozpowszechnił się UTF - to wszędzie.

Data: 2011-07-02 18:22:50
Autor: JoteR
Ile może kosztować usługa
"Jacek" napisał:

Od kiedy ogonki sa mile widziane w usnecie?

Od kiedy naczelnym wykształcił się kciuk, umożliwiający obsługę prawego ALT-a. Trzoda kopytna nadal ma z tym problem.

JoteR

Data: 2011-07-01 17:34:22
Autor: Jacek
Ile może kosztować usługa
Dnia Fri, 1 Jul 2011 10:11:08 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

[...]

Kolego, utworzenie partycji i pozniejsze jej uzytkowanie jest zwiazane z
jej formatowaniem. Niekoniecznie musisz miec na ekranie napisane do
wyklikania 'formatuj'.
Dla odpornych sa wyrazy na ekranie 'formatuj'...
Moge jeszcze w czyms pomoc ze zrozumieniem?

Pozdrawiam.

Data: 2011-07-01 10:17:30
Autor: janusz_kk1
Ile może kosztować usługa

- sformatowanie HDD

Dysków twardych się nie formatuje.
To mnie zaskoczyles...
Się formatuje, ale nowych nie trzeba,
zakładasz partycję Quick format który się robi w parę
minut i gotowe.

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2011-07-01 17:39:50
Autor: Jacek
Ile może kosztować usługa
Dnia Fri, 01 Jul 2011 10:17:30 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

[...]

Szybkie formatowanie, to nie formatowanie???

Cos mi sie wydaje, ze kolegom sie pomieszalo 'low level format' z
formatowaniem...

Data: 2011-07-02 15:19:27
Autor: Andrzej Ława
Ile może kosztować usługa
W dniu 01.07.2011 17:39, Jacek pisze:
[...]

To nie jest formatowanie DYSKU.

Powyżej piszecie o formatowaniu _partycji_.

Data: 2011-07-02 15:39:36
Autor: Jacek
Ile może kosztować usługa
Dnia Sat, 02 Jul 2011 15:19:27 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

[...]

Ty tez nie czytasz, co pisze.
Slowo formatowanie dysku, to skrot myslowy okreslajacy formatowanie
partycji.
W slangu, gdy mowimy 'sformatowalem dysk C:', nie mamy na mysli dysku
fizycznego, lecz partycje C:, ktora to w slangu nazywana jest _DYSKIEM_ C:.
Ot cala filozofia.

Data: 2011-07-02 15:53:41
Autor: Andrzej Ława
Ile może kosztować usługa
W dniu 02.07.2011 15:39, Jacek pisze:

[...]

Na początku padło pytanie o formatowanie HDD. A od skrótów myślowych to
jest Macierewicz.

W slangu, gdy mowimy 'sformatowalem dysk C:', nie mamy na mysli dysku
fizycznego, lecz partycje C:, ktora to w slangu nazywana jest _DYSKIEM_ C:.
Ot cala filozofia.

Co to jest "dysk C:"? Szukam po całym komputerze i nie widzę ;->

Data: 2011-07-02 16:04:49
Autor: Jacek
Ile może kosztować usługa
Dnia Sat, 02 Jul 2011 15:53:41 +0200, Andrzej Ława napisał(a):

[...]

Dobrze, ze uzyles srednika:P
A dla niewtajemniczonych, niech klikna 'Moj komputer', a zobacza tekst
'Dysk lokalny C:'.

Data: 2011-07-02 16:23:49
Autor: JoteR
Ile może kosztować usługa
"Jacek" napisał:

Co to jest "dysk C:"? Szukam po całym komputerze i nie widzę ;->

Dobrze, ze uzyles srednika:P
A dla niewtajemniczonych, niech klikna 'Moj komputer', a zobacza tekst
'Dysk lokalny C:'.

Andrzej nie tylko niczego takiego nie zobaczy, ale nawet nie znajdzie niczego o nazwie "Mój komputer". Wyjdź już z tego zaklętego windzianego kręgu. Tu jest grupa sprzętowa.

JoteR

Data: 2011-07-02 16:33:11
Autor: Jacek
Ile może kosztować usługa
Dnia Sat, 2 Jul 2011 16:23:49 +0200, JoteR napisał(a):

"Jacek" napisał:

[...]

Czlowieku, przyjmij na klate, ze nie grzeszysz inteligencja i nie upieraj
sie na dyskusji ze mna, przestan byc adwokatem Andrzeja i daj sobie spokuj.

Cos nie mozesz przezyc, ze nie potrafiles odczytac mojej dygresji o grupie
humanistycznej. Ale skoro tak, to powinno Ci latwo przyjsc skojarzenie,
dysku z partycja, a nie przyszlo.
Dlaczego?
Odpowiedz sobie sam.
I prosze nie odpowiadaj w imieniu innych.
Zapraszam do kontynuowania dyskusji Ty i ja.

Data: 2011-07-02 18:25:07
Autor: JoteR
Ile może kosztować usługa
"Jacek" napisał:

Czlowieku, przyjmij na klate,

... że wygłupiłeś się z formatowaniem *dysku twardego* i przestań pokrywać swoją niekompetencję grubiaństwem.

JoteR

Data: 2011-07-02 18:55:13
Autor: Animka
Ile może kosztować usługa
W dniu 2011-07-02 18:25, JoteR pisze:
"Jacek" napisał:

Czlowieku, przyjmij na klate,

.. że wygłupiłeś się z formatowaniem *dysku twardego* i przestań
pokrywać swoją niekompetencję grubiaństwem.

A może on nie ma na dysku założonych partycji? Nie wolno mu?

--
animka

Data: 2011-07-02 17:04:43
Autor: januszek
Ile może kosztować usługa
Animka napisa?(a):

A może on nie ma na dysku założonych partycji? Nie wolno mu?

Moze w ogole nie ma dysku i tak naprawde chodzilo o formowanie baterii? ;P

j.

Data: 2011-07-02 19:38:29
Autor: akanid
Ile może kosztować usługa
"Jacek" napisał:

Czlowieku, przyjmij na klate,

.. że wygłupiłeś się z formatowaniem *dysku twardego* i przestań
pokrywać swoją niekompetencję grubiaństwem.

Dajcie se na luz jeden z drugim. Kazdy inteligenty człowiek chyba zrozumiał o co chodzi a wy tylko pie******e zeby pie*****ć.

akanid

Data: 2011-07-02 16:51:14
Autor: januszek
Ile może kosztować usługa
Jacek napisa?(a):

A dla niewtajemniczonych, niech klikna 'Moj komputer', a zobacza tekst
'Dysk lokalny C:'.

Ok - ale na tej grupie to juz jest NTG i prowadzi do wymiany zasilacza... ;)

j.

Data: 2011-07-03 18:22:00
Autor: qwerty
Ile może kosztować usługa
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:121nno8ybnhqt.1q3aav3fk44xq.dlg@40tude.net...
Dobrze, ze uzyles srednika:P
A dla niewtajemniczonych, niech klikna 'Moj komputer', a zobacza tekst
'Dysk lokalny C:'.

No i? Microsoft robi wiele podstawowych błędów, które potem namnażają się i wszyscy wypowiadając się popełniają ten sam debilny błąd.

Data: 2011-07-03 22:38:40
Autor: janusz_kk1
Ile może kosztować usługa
Dnia 01-07-2011 o 17:39:50 Jacek <ala@ola.pl> napisał(a):

[...]

A co ma formatowanie pełne robić na nowym dysku?
nudzić się? po co? zakłada się tylko strukturę
partycji i vola.

Cos mi sie wydaje, ze kolegom sie pomieszalo 'low level format' z
formatowaniem...
Nic się nie pomieszało, a low level wcale nie jest szybki.

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2011-07-04 07:59:49
Autor: Jacek
Ile może kosztować usługa
Dnia Sun, 03 Jul 2011 22:38:40 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

[...]

Przeczytaj caly watek.

Data: 2011-07-04 11:31:55
Autor: janusz_kk1
Ile może kosztować usługa
Dnia 04-07-2011 o 07:59:49 Jacek <ala@ola.pl> napisał(a):

[...]

A co mnie reszta wątku obchodzi, była mowa o formatowaniu dyskĂłw, na  początku tego postu
to masz i do tego się odnoszę.
Napisałeś "Cos mi sie wydaje, ze kolegom sie pomieszalo 'low level format'  z
formatowaniem..."

to ci odpowiedziałem, doskonale wiem czym się to różni.

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2011-07-04 17:18:34
Autor: Jacek
Ile może kosztować usługa
Dnia Mon, 04 Jul 2011 11:31:55 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

[...]

A co mnie reszta wątku obchodzi, była mowa o formatowaniu dysków, na  początku tego postu
to masz i do tego się odnoszę.
Napisałeś "Cos mi sie wydaje, ze kolegom sie pomieszalo 'low level format'  z
formatowaniem..."

to ci odpowiedziałem, doskonale wiem czym się to różni.

A mnie nie interesuje, czy Ty o tym wiesz.

Data: 2011-07-03 22:39:55
Autor: janusz_kk1
Ile może kosztować usługa

Cos mi sie wydaje, ze kolegom sie pomieszalo 'low level format' z
formatowaniem...
Poza tym low level nie ma nic wspĂłlnego z formatowaniem partycji.

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2011-07-04 08:00:09
Autor: Jacek
Ile może kosztować usługa
Dnia Sun, 03 Jul 2011 22:39:55 +0200, janusz_kk1 napisał(a):

Cos mi sie wydaje, ze kolegom sie pomieszalo 'low level format' z
formatowaniem...
Poza tym low level nie ma nic wspólnego z formatowaniem partycji.

Wlasnie o tym mowa.

Data: 2011-07-01 10:11:35
Autor: Tatko
Ile może kosztować usługa