Ile może kosztować usługa

Data: 2011-06-30 22:16:05
Autor: Kamikazee
Ile może kosztować usługa
W dniu 2011-06-30 22:02, Heniutek pisze:
Ile może kosztować usługa typu:

- zgranie z uszkodzonego dysku w laptopie danych, w zasadzie odzyskanie
danych bo normalnie ich zgrać nie mogę
- wymiana dysku
- sformatowanie HDD
- instalacja Windowsa

2 piwa

Data: 2011-06-30 22:33:55
Autor: z
Ile może kosztować usługa
Kamikazee pisze:

2 piwa

;-)
Właśnie dlatego już takich rzeczy nie robię.
Przecież każdy gimnazjalista w dzisiejszych czasach posiada wiedzę, doświadczenie i narzędzia żeby w 15 min. się z tym uporać. Na miskę ryżu   by mi nie starczyło ;-)

Data: 2011-06-30 23:45:23
Autor: JoteR
Ile może kosztować usługa
"z" napisał:

;-)
Właśnie dlatego już takich rzeczy nie robię.
Przecież każdy gimnazjalista w dzisiejszych czasach posiada wiedzę, doświadczenie i narzędzia żeby w 15 min. się z tym uporać. Na miskę
ryżu by mi nie starczyło ;-)

Taak, odzyskanie danych z uszkodzonego dysku i instalacja systemu w 15 minut.
Poziom usługi faktycznie na poziomie gimnazjalisty, nic dziwnego, że na miskę ryżu nie mogłeś zarobić.
BTW. Samych poprawek do XP SP3 jest w tej chwili równo 100 szt. To tak na dzień dobry, bo potem są porawki do aktualizacji, service packi do poprawek i poprawki do service packów. I restarty po drodze. 15 minut, powiadasz? Powinieneś cieszyć się z tej miski ;->

JoteR

Data: 2011-06-30 23:56:23
Autor: LP
Ile może kosztować usługa

Użytkownik "JoteR"

[...]

Z czystej ciekawości spytam: a skąd wydedukowałeś (nawet jeśli chodzi), że chodzi o xp?

--
LP

Data: 2011-07-01 00:51:58
Autor: JoteR
Ile może kosztować usługa
"LP" napisał:

Z czystej ciekawości spytam: a skąd wydedukowałeś (nawet jeśli chodzi),
że chodzi o xp?

Komu?

JoteR

Data: 2011-07-01 08:21:36
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Ile może kosztować usługa
Dnia 2011-06-30, o godz. 23:45:23
"JoteR" <joter@pf.pl> napisał(a):

"z" napisał:

> [...]

packi do poprawek i poprawki do service packów. I restarty po drodze.
15 minut, powiadasz? Powinieneś cieszyć się z tej miski ;->

Marudzisz ;-) Umawiasz się za stawkę za godzinę pracy i cieszysz się że
klient ma wolne łącze ;-) A jak chcesz szybko to sobie stawiasz serwer
WSUS-a, ściągasz na bieżąco poprawki do wszystkiego a potem po sieci
lokalnej zassanie właściwych to chwila. Dłużej trwa instalacja.

Zdrówko

Data: 2011-07-01 05:08:31
Autor: Jacek
Ile może kosztować usługa
Dnia Thu, 30 Jun 2011 22:33:55 +0200, z napisał(a):

Kamikazee pisze:

2 piwa

;-)
Właśnie dlatego już takich rzeczy nie robię.
Przecież każdy gimnazjalista w dzisiejszych czasach posiada wiedzę, doświadczenie i narzędzia żeby w 15 min. się z tym uporać. Na miskę ryżu   by mi nie starczyło ;-)

Powiadasz, ze gimnazjalista wymini uszkodzone glowice?

Data: 2011-07-01 11:59:18
Autor: z
Ile może kosztować usługa
Jacek pisze:
Na miskę ryżu
  by mi nie starczyło ;-)

Powiadasz, ze gimnazjalista wymini uszkodzone glowice?

Ech... Kolejny co ironii nie dostrzegł:-)

Niestety jest od zatrzęsienia klientów którzy myślą że to prościzna, bacupy dopiero będą robić i o zgrozo prowadzą tak firmy.

Data: 2011-07-01 08:17:44
Autor: robot
Ile może kosztować usługa
W dniu 2011-06-30 22:16, Kamikazee pisze:
[...]

Gdzie są wykonywane wyżej wymienione usługi w takiej cenie?
Proszę o namiary.
Mam uszkodzony dysk.
Poprzednio taka usługa kosztowała mnie 1500 netto.

Ile może kosztować usługa