Ile może stracic koni silniczek po tylu latach ?

Data: 2009-06-15 08:55:54
Autor: zinek
Ile może stracic koni silniczek po tylu latach ?

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:h14qca$fi1$1inews.gazeta.pl...
Kolega kupił kilka dni temu BMW serii 5 z roku 1991. Auto posiada pod maską silnik R6 i fabrycznie powinno dysponować mocą 150 koników. Jednak ... wczoraj się przejechałem i auto wydawało mi się okropnie mułowate. Dlatego się zastanawiam ile mocy będzie miał ten silniczek biorac pod uwagę, że ma przejechane 300.000 km i nie miało remontu do tej pory. Silnik jest zadbany, wygląda świetnie jak na te lata i ten przebieg, do tego auto było serwisowane w ASO do obecnego dnia.

PS. Wydawało mi się, że autko ma maksymalnie 100 konikow i to w porywach

czytalem kiedys takie porownanie [test na hamowni] w autoswiecie z 96 roku bodajze  - cos kolo 10/15  procent mocy powinno stracic z wiekiem jesli nie bylo wiekszych przygod ze spotkaniem tlokow z zaworami w przeszlosci i jesli teraz nie ma lpg.

Ile może stracic koni silniczek po tylu latach ?