Ile może stracic koni silniczek po tylu latach ?

Data: 2009-06-15 09:01:37
Autor: Tadeusz
Ile może stracic koni silniczek po tylu latach ?

Użytkownik "Katanka" <> napisał w wiadomości news:.pl...
Kolega kupił kilka dni temu BMW serii 5 z roku 1991. Auto posiada pod maską silnik R6 i fabrycznie powinno dysponować mocą 150 koników. Jednak ... wczoraj się przejechałem i auto wydawało mi się okropnie mułowate.

bo 2 litrowy silnik w tym jednak ciężkim samochodzie z tylnym napędem
jest po prostu trochę za słaby - to był najmniejszy silnik R6 tam montowany,
stąd 520 jest w sam raz dla żwawszych emerytów :)

trzeba było kupić 530 a jeszcze lepiej 540 V8 - wtedy byłby fun :)

Tadeusz

Ile może stracic koni silniczek po tylu latach ?