Ile mo¿na by wzi±æ za notebooka?

Data: 2012-05-01 20:21:51
Autor: Ewelina
Ile mo¿na by wzi±æ za notebooka?
Ile teraz mo¿na by zaproponowaæ za notebooka
Lenovo ThinkPad R61 o konfiguracji:

Procesor Intel Core 2 Duo T8100 2,1 GHz
Pamiêæ RAM 2 GB  (max 4 GB), 1 slot wolny, DDR2 SDRAM
Dysk twardy 142 GB 5400 rpm SATA
Wy¶wietlacz 15,4" 1680*1050 WSXGA+  panoramiczny
Karta graf. NVidia Quadro NVS 140M 128 MB PCI Express
Napêd optyczny DVD SuperMultiBurner, modu³ wymienny
Komunikacja GigaBit Ethernet 802.11 agn,  Bluetooth
Urz±dzenie wskazuj±ce IBM ThinkPad UltraNav
Pe³nowymiarowa klawiatura
Intel High Definition Audio 24 bit
Wbudowane g³o¶niki stereo 2*2W, wbudowany mikrofon
Wyj¶cie s³uchawek, wej¶cie zewnêtrznego mikrofonu
Czytnik kart SD/MS/MMC/XD
Mo¿liwo¶æ pod³±czenia zewn. monitora lub projektora (VGA)
Porty IEEE 1394, RJ-11, RJ-45, S-video wyj¶cie, 3*USB 2.0,
Port replikatora portów
Modem 56K V.92
Waga2,77 kg, wymiary 260*358*35 mm
Czytnik linii papilarnych

System Operacyjny MS Vista Business 32 bit

Stan bardzo dobry.

Chcia³abym go za jaki¶ czas sprzedaæ. Proszê o przybli¿on±
wycenê.

Pozdrawiam
Ewelina

Data: 2012-05-01 20:55:28
Autor: Ewelina
[...]

Zapomnia³am jeszcze napisaæ, ¿e z boku jest slot
Express Card/PCI Card z prze³±cznikiem miêdzu tymi
dwoma rodzajami kart.
Ponadto jest jeszcze oczywi¶cie bateria i zasilacz.
Nie ma kamery.

Data: 2012-05-01 21:10:29
Autor: Czeslawek
W dniu 2012-05-01 20:55, Ewelina pisze:

Chcia³abym go za jaki¶ czas sprzedaæ. Proszê o przybli¿on±
wycenê.

Od rêki i bez targowania, dam 400 z³ :-)

--
Pozdrawiam,
Czes³awek

Data: 2012-05-01 21:12:52
Autor: Czeslawek
W dniu 2012-05-01 21:10, Czeslawek pisze:
W dniu 2012-05-01 20:55, Ewelina pisze:

Chcia³abym go za jaki¶ czas sprzedaæ. Proszê o przybli¿on±
wycenê.

Od rêki i bez targowania, dam 400 z³ :-)

A tak serio to za 1200 powinien pój¶æ.

--
Pozdrawiam,
Czes³awek

Data: 2012-05-02 07:46:51
Autor: Ewelina
[...]

Bateria i zasilacz.
Waga 2,77 kg, wymiary 260*358*35 mm
Nie ma kamery.
Stan bardzo dobry.

A tak serio to za 1200 powinien pój¶æ.

Dziêkujê za odpowied¼. To ju¿ jest jaki¶ punkt odniesienia.

Z ciekawo¶ci zapytam jeszcze jakie s± najwiêksze zalety
i wady tej konfiguracji i jakie sk³adniki powoduj± jego
najwiêksze odstawanie od tego rodzaju sprzêtu dzisiaj
dostêpnego na rynku.

Pozdrawiam
Ewelina

Data: 2012-05-02 17:41:12
Autor: tryton
Ile mo¿na by wzi±æ za notebooka?

Z ciekawo¶ci zapytam jeszcze jakie s± najwiêksze wady tej konfiguracji i jakie sk³adniki powoduj± jego
najwiêksze odstawanie od tego rodzaju sprzêtu dzisiaj

pewnie brak wsparcia dla 3D :P

Data: 2012-05-02 19:39:00
Autor: Ewelina
Ile mo¿na by wzi±æ za notebooka?
pewnie brak wsparcia dla 3D :P

Niesamowicie ¶mieszne.

Ewelina

Data: 2012-05-02 20:31:02
Autor: janusz_kk1
Ile można by wziąć za notebooka?
Dnia 01-05-2012 o 21:12:52 Czeslawek <czeslawek-1Ctrl+X@gazeta.pl>  napisaÅ‚(a):

W dniu 2012-05-01 21:10, Czeslawek pisze:
W dniu 2012-05-01 20:55, Ewelina pisze:

Chciałabym go za jakiś czas sprzedać. Proszę o przybliżoną
wycenÄ™.

Od ręki i bez targowania, dam 400 zł :-)

A tak serio to za 1200 powinien pójść.
Wątpię tu z wiekszą pamięcią można kupić taniej
http://allegro.pl/ibm-lenovo-r61i-intel-t7300-2x2ghz-4gbddr2-hd300gb-i2309037602.html

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2012-05-02 20:56:29
Autor: boxfish
W dniu 2012-05-02 20:31, janusz_kk1 pisze:

Wątpię tu z wiekszą pamięcią można kupić taniej
http://allegro.pl/ibm-lenovo-r61i-intel-t7300-2x2ghz-4gbddr2-hd300gb-i2309037602.html

Gdybym miał kupić to bez zastanowienia dopłaciłbym do sensownej matrycy i systemu w zestawie.

Data: 2012-05-03 07:35:05
Autor: Ewelina
Ile można by wziąć za notebooka?
http://allegro.pl/ibm-lenovo-r61i-intel-t7300-2x2ghz-4gbddr2-hd300gb-i2309037602.html

Czy mógłbyś napisać jakie klucze podałeś na Allegro
żeby znaleźć ten notebook?
Próbowałam znaleźć takie oferty w celu zorientowania
siÄ™ w cenach, ale pokazujÄ… mi siÄ™ tylko baterie.

Pozdrawiam
Ewelina

Data: 2012-05-03 07:44:31
Autor: Rafal Lukawski
On 2012-05-03 07:35, Ewelina wrote:
[...]

Wyszukiwarka:
Lenovo R61i

po lewej wybierasz kategorie notebooki i zostaje ok 8 pozycji

Data: 2012-05-03 08:34:09
Autor: Ewelina
Ile można by wziąć za notebooka?
Wyszukiwarka:
Lenovo R61i

po lewej wybierasz kategorie notebooki i zostaje ok 8 pozycji

Bardzo dziękuję. Nie zauważyłam możliwości wyboru kategorii.

Mój notebook to R61, a nie R61i, ale nie wiem na czym polega różnica.

Pozdrawiam
Ewelina

Data: 2012-05-03 10:05:47
Autor: The MusK
Ile można by wziąć za notebooka?

Mój notebook to R61, a nie R61i, ale nie wiem na czym polega różnica.

Pozdrawiam
Ewelina

Generalnie jakością wykonania, na forum użytkownicy nie zalecali serii R z "i".
MiaÅ‚em taki model z "i"  i nie zauważyÅ‚em aż tak rażących zaniedbaÅ„ w wykonaniu, a może po prostu trafiÅ‚a mi siÄ™ solidna wersja?

Data: 2012-05-03 10:43:11
Autor: Ewelina
[...]

Bardzo dziękuję. Teoretycznie to jest na plus dla mojego notebooka.

Ponawiam pytanie:
Jakie są największe zalety i wady mojej konfiguracji i jakie składniki
powodują jego największe odstawanie od tego rodzaju sprzętu dzisiaj
dostępnego na rynku.

Być może w ogóle nie powinnam go sprzedawać i kupować czegoś nowego?
Mój notebook ma już prawie 4 lata.

Pozdrawiam
Ewelina

Data: 2012-05-03 11:44:51
Autor: The MusK
[...]

Wszystko zależy do jakich zadań ma służyć owy laptop, jeżeli tylko do
internetu, przeglądania poczty, pogadania z psiapsiułą przez skypa lub gg
Twoja konfiguracja jest wystarczajÄ…ca.

Data: 2012-05-03 12:00:13
Autor: Ewelina
[...]

Wydawało mi się, że moja konfiguracja do celów które podałeś jest
o wiele za "mocna". Do tych celów chyba potrzeba naprawdę niewiele.
Ta mocniejsza konfiguracja ma dla mnie taki minus, że notebook jest
ciązki, a bateria na tyle słaba, że trzeba nosić zasilacz, który i tak
nie zawsze jest gdzie podłączyć.
Z drugiej strony nie jest to konfiguracja, która pozwalałaby zastąpić
takim notebookiem komputer stacjonarny.
Zatem jest to notebook niewiadomo dla kogo.
Dodam, że nie gram, więc nie chodzi gry.

Chętnie zapoznam się z Waszymi opiniami.

Pozdrawiam
Ewelina

Data: 2012-05-03 12:10:22
Autor: The MusK
[...]

Myślę że sobie odpowiedziałaś na pytanie "zostawić czy sprzedać".
Zapomniałem wspomnieć że istotnym mankamentem jest ciężar samego lapka oraz dość spore gabaryty ładowarki
co stanowi przeszkodę w transportowaniu.Zakładałem że więcej właścicielka korzysta z niego w domu ale skoro jest inaczej
sprawa jest prosta...sprzedać kupić mały poręczny oraz lekki netbook

Data: 2012-05-03 13:16:41
Autor: Ewelina
Ile można by wziąć za notebooka?
sprzedać kupić mały poręczny oraz lekki netbook

A jaki mały, poręczny i lekki netbook byś polecił?

Waga, wydajność baterii i szybkość Internetu są absolutnie
podstawowe. Nieistotne sÄ… gry.
Czynnik szybkości Internetu byłby istotny tylko w przypadku
wbudowanego modemu. Ale to nie jest konieczne.

Ewentualnie możliwość oglądania filmów, bez przesadnych
wymagań co do wielkości ekranu, też byłaby mile widziana.

Pozdrawiam
Ewelina

Data: 2012-05-04 23:55:27
Autor: The MusK
[...]

Moja żona od roku używa tego netbooka  ASUS Eee PC 1225B do zadaÅ„ domowych oraz w jej pracy sprawdza siÄ™ wyÅ›mienicie,
bynajmniej nie słyszałem żeby narzekała.
Przypadł jej do gustu kolor oraz mała waga coś ponad 1kg no i oczywście czas pracy na baterii.

Data: 2012-05-05 00:48:55
Autor: Rafal Lukawski
On 2012-05-04 23:55, The MusK wrote:

[...]

Ja preferuje rozdzielczość w NB, przy której można pracować bez monitora, więc 1366x768 to jakiś absurd. Niestety póki co nie da się bez tego zejść poniżej 2kpln brutto. Do pracy zamówiłem sobie 1600x900 Della, ciekawy (kopia Apple'a) jest ZEN Book ASus'a, w droższej wersji ma rozsądną rozdzielczość, wagę i czas pracy na baterii, cena też jest jest wysoka. Minusem sa (ale to już pochodna wielkości/grubości) - porty lub ich brak i napęd optyczny.

Waga około kilograma, wydajność spora - dla kobiety super.

Data: 2012-05-12 08:23:23
Autor: Pszemol
"Ewelina" <Ewe@lina.pl> wrote in message news:4fa26913$0$1314$65785112news.neostrada.pl...
sprzedać kupić mały poręczny oraz lekki netbook

A jaki mały, poręczny i lekki netbook byś polecił?

Waga, wydajność baterii i szybkość Internetu są absolutnie
podstawowe. Nieistotne sÄ… gry.

Asus Zenbook
Acer Aspire
Toshiba Protege
Lenovo IdeaPad
Samsung seria 9
Sony Vaio Z
MacBook Air

Generalnie szukasz czegoÅ› co siÄ™ nazywa ultrabook :-)

Data: 2012-05-03 14:09:34
Autor: Q
[...]

Pytasz grupowiczow czy ten laptop wystarczy Tobie do pracy?
Matko boska....

Data: 2012-05-03 14:16:29
Autor: Ewelina
[...]

Oczywiście, że nie.
Pytam tylko czy analogiczny sprzęt na rynku jest po 4 latach
na tyle lepszy, że warto wymieniać.
Tak się złożyło, że nie ja wybrałam ten notebook 4 lata temu.

Pozdrawiam
Ewelina

Data: 2012-05-03 21:12:30
Autor: boxfish
W dniu 2012-05-03 14:16, Ewelina pisze:

Oczywiście, że nie.
Pytam tylko czy analogiczny sprzęt na rynku jest po 4 latach
na tyle lepszy, że warto wymieniać.

Warto wymieniać wtedy gdy ten jest dla ciebie niewystarczający, innych sensownych powodów nie widzę. Brakuje ci czegoś w wydajności ?

Baterie można dokupić.

Data: 2012-05-05 11:11:13
Autor: Rados³aw Sokó³
Ile mo¿na by wzi±æ za notebooka?
W dniu 03.05.2012 14:16, Ewelina pisze:
Pytam tylko czy analogiczny sprzêt na rynku jest po 4 latach
na tyle lepszy, ¿e warto wymieniaæ.

Nie.

| Rados³aw Sokó³  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2012-05-03 11:05:47
Autor: janusz_kk1
Dnia 02-05-2012 o 20:56:29 boxfish <cicior@gazeta.pl> napisał(a):

W dniu 2012-05-02 20:31, janusz_kk1 pisze:

Wątpię tu z wiekszą pamięcią można kupić taniej
http://allegro.pl/ibm-lenovo-r61i-intel-t7300-2x2ghz-4gbddr2-hd300gb-i2309037602.html

Gdybym miaÅ‚ kupić to bez zastanowienia dopÅ‚aciÅ‚bym do sensownej matrycy  i systemu w zestawie.
Obok jest aukcja z systemem i matowÄ… matrycÄ… tylko ramu ma maÅ‚o, ale cena  zbliżona,
chciałem tylko zasygnalizować autorce posta że 1200 to za dużo, można kupić
o co najmniej 200-300zÅ‚ taniej, za chwilÄ™ lato, zastój w sprzedarzy, ceny  jeszcze spadnÄ….

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2012-05-03 11:21:53
Autor: Ewelina
Ile można by wziąć za notebooka?
Obok jest aukcja z systemem i matową matrycą tylko ramu ma mało, ale cena zbliżona,
chciałem tylko zasygnalizować autorce posta że 1200 to za dużo, można kupić
o co najmniej 200-300zł taniej, za chwilę lato, zastój w sprzedarzy, ceny jeszcze spadną.
Bardzo dziękuję. Chodzi mi o to by zorientować się w możliwie
realnej cenie.
Czy mógłbyś podać adres do wspomnianej przez Ciebie aukcji?
Nie widzę nic w zbliżonej cenie.

Pozdrawiam
Ewelina

Data: 2012-05-03 11:06:24
Autor: januszek
Ile można by wziąć za notebooka?
Ewelina napisa?(a):

Bardzo dziękuję. Chodzi mi o to by zorientować się w możliwie
realnej cenie.

Kliknij w ten link: http://tnij.org/qi62
Zwroc uwage na sprzedane (mozna sortowac kolumny klikajac na 'cena', 'popularnosc' albo 'zakonczona').

j.

--
Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012 będę bojkotował polityków i politykę!

Data: 2012-05-03 13:20:41
Autor: Ewelina
Ile można by wziąć za notebooka?
Kliknij w ten link: http://tnij.org/qi62
Bardzo dziękuję.
To już daje możliwość wyrobienia sobie poglądu
na sprawÄ™ realnej ceny.

Kiedyś, gdy miałam jakiś adres do Allegro, pojawiła się
informacja, że oferta jest już w archiwum.
Czy wiesz może jak długo oferty są dostępne po zakończeniu
sprzeadaży przed przeniesieniem ich do archiwum?
Ponadto, w sytuacji gdy coś jest szczególnie ważne, jak
można wydobyć ofertę z archiwum?
Jak widzisz, nie jestem biegła w sprawach Allegro.

Pozdrawiam
Ewelina

Data: 2012-05-03 13:43:43
Autor: januszek
Ile można by wziąć za notebooka?
Ewelina napisa?(a):

To już daje możliwość wyrobienia sobie poglądu
na sprawÄ™ realnej ceny.

Tak, wyglada na to, ze mozna wystawiac po 1200 zl ale sprzedaja sie te, ktore kosztuje w przedziale 600-800 ;)

Czy wiesz może jak długo oferty są dostępne po zakończeniu
sprzeadaży przed przeniesieniem ich do archiwum?

Strzelam, ze ok miesiaca.
Ponadto, w sytuacji gdy coś jest szczególnie ważne, jak
można wydobyć ofertę z archiwum?

Wyrok Sadu.

Jak widzisz, nie jestem biegła w sprawach Allegro.

Trening czyni mistrza, maja tam tez pomoc i dedykowane do pomocy forum, bodajze nazywa sie 'cafe' ;)

j.

--
Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012 będę bojkotował polityków i politykę!

Data: 2012-05-04 15:45:47
Autor: Ewelina
Ile można by wziąć za notebooka?
Czy wiesz może jak długo oferty są dostępne po zakończeniu
sprzeadaży przed przeniesieniem ich do archiwum?

Strzelam, ze ok miesiaca.

Lepiej nie strzelaj. Link, który sam podałeś temu przeczy.
Wynika z niego, że ten okres to co najmniej 2 miesiące.
Może więcej, bo mogło wcześniej nie być tego rodzaju
ofert, chociaż to mało prawdopodobne.

Ewelina

Data: 2012-05-04 17:17:58
Autor: januszek
Ile można by wziąć za notebooka?
Ewelina napisa?(a):

Lepiej nie strzelaj. Link, który sam podałeś temu przeczy.
Wynika z niego, że ten okres to co najmniej 2 miesiące.

Bingo, drogi Watsonie ;)

j.

--
Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012 będę bojkotował polityków i politykę!

Data: 2012-05-03 11:44:25
Autor: JoteR
[OT] Ile można by wziąć za notebooka?
"janusz_kk1" napisał:

za chwilę lato, zastój w sprzedarzy

omujborze...
Standard (za przeproszeniem) Allegro?

JoteR

Data: 2012-05-12 21:18:15
Autor: janusz_kk1
Dnia 03-05-2012 o 11:44:25 JoteR <joter@pf.pl> napisał(a):

"janusz_kk1" napisał:

za chwilę lato, zastój w sprzedarzy

omujborze...
Standard (za przeproszeniem) Allegro?
Masz problem? nigdy ci się nie zdarzyło
walnąć byka?

Data: 2012-05-12 22:36:15
Autor: JoteR
"janusz_kk1" napisał:

za chwilę lato, zastój w sprzedarzy

omujborze...
Standard (za przeproszeniem) Allegro?

Masz problem?

Nie, to ty masz problem. I to duży, zarówno z ortografią, jak i z kulturą osobistą.

nigdy ci się nie zdarzyło walnąć byka?

Normalny człowiek po "walnięciu byka" - przeprosi. Dresiek z (za przeproszeniem) Allegro dalej będzie podskakiwał, robiąc z siebie jeszcze większego buca.

JoteR

Data: 2012-05-13 06:33:39
Autor: januszek
[OT] Ile można by wziąć za notebooka?
JoteR napisa?(a):

Normalny człowiek po "walnięciu byka" - przeprosi.

A co zrobi kiedy bąką puści publicznie?

j.

--
Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012 będę bojkotował polityków i politykę!

Data: 2012-05-13 20:39:09
Autor: janusz_kk1
[OT] Ile można by wziąć za notebooka?

Sam jesteÅ› buc, dresiarzu.

Data: 2012-05-14 07:42:28
Autor: JoteR
"janusz_kk1" napisał:

Standard (za przeproszeniem) Allegro?

Sam jesteÅ› buc, dresiarzu.

Czyli standard (za przeproszeniem) Allegro. CBDO.

JoteR

Data: 2012-05-27 20:19:42
Autor: janusz_kk1
Dnia 14-05-2012 o 07:42:28 JoteR <joter@pf.pl> napisał(a):

"janusz_kk1" napisał:

Standard (za przeproszeniem) Allegro?

Sam jesteÅ› buc, dresiarzu.

Czyli standard (za przeproszeniem) Allegro. CBDO.
Jak widzę to nadal masz problem ze sobą, ale to się da wyleczyć,
proponujÄ™ psychologa.
EOT

Data: 2012-05-28 08:43:19
Autor: JoteR
"janusz_kk1" napisał:

[...]

I krzyżyk na drogę. Możesz tu wrócić, gdy:
a) opanujesz ortografiÄ™.
b) liźniesz podstaw kultury osobistej.
c) będziesz miał coś merytorycznego do napisania.

JoteR

Data: 2012-05-03 21:18:11
Autor: boxfish
W dniu 2012-05-03 11:05, janusz_kk1 pisze:

[...]
ceny jeszcze spadnÄ….

Oczywiście że spadną, ja natomiast zwracałem uwage nie na matowość tylko rozdzielczość matrycy, kartę grafiki (z tym idącą).

Ja bym wystawił za 1000 zł z aukcją. Szybko rynek zweryfikuje. Większość laptopów dostępnych w cenach 500-700 zł to laptopy poleasingowe i 14". Ich kondycja bywa bardzo różna więc za laptopa tej klasy z pewnego źródła można zapłacić więcej, ile więcej ? trzeba wystawić i sprawdzić.

Data: 2012-05-05 01:04:26
Autor: Feromon
Ile mo¿na by wzi±æ za notebooka?

U¿ytkownik "Czeslawek" <czeslawek-1Ctrl+X@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jnpcjk$inq$2inews.gazeta.pl...
[...]

¯artujesz

Feromon

Data: 2012-05-02 22:37:16
Autor: m
W dniu 01.05.2012 20:21, Ewelina pisze:
Ile teraz mo¿na by zaproponowaæ za notebooka
[...]

Wystawiasz na Allegro, ustawiasz du¿± cenê minimaln±.

Prosisz kogo¶, ¿eby wylicytowa³ za 5tys z³. Po kilku dniach/tygodniach wiesz dok³adnie ile mo¿na zaproponowaæ za notebooka. Impreza kosztuje ciê kilkadziesi±t groszy.

p. m.

Data: 2012-05-02 22:43:09
Autor: Ewelina
[...]

Nie znam siê na licytacjach na Allegro, wiêc nie rozumiem
Twojej metody.

Pozdrawiam
Ewelina

Data: 2012-05-03 13:46:01
Autor: m
W dniu 02.05.2012 22:43, Ewelina pisze:
[...]

Twój znajomy, nazwijmy go A, licytuje za 5 tys z³otych. W ten sposób, je¿eli ktokolwiek inny (nazwijmy go B), poda cenê 300z³, to automatycznie A bêdzie wygrywaj±cym aukcjê z cen± 301z³. Je¿eli B (b±d¼ C, D, E) poda cenê 500, A bêdzie wygrywaj±cym z cen± 501z³.

W ten sposób, masz b. dobr± wycenê swojego laptopa.

¯eby uchroniæ siê przed p³aceniem prowizji dla Allegro (za sprzeda¿), ustawiasz cenê minimaln± na 5001z³, w ten sposób masz pewno¶æ ¿e nikt nie kupi i skoñczy siê na wycenie.

p. m.

Data: 2012-05-03 13:57:17
Autor: Ewelina
[...]

Bardzo dziêkujê za wyja¶nienie.
Mam tylko w±tpliwo¶æ czy zg³osi siê kto¶ z cen± ni¿sz±
ni¿ 5 tys. z³ gdy pad³a juz cena 5 tys. z³.
Chyba licytuje siê cenê wy¿sz± od najwy¿szej do danego
momentu.

Pozdrawiam
Ewelina

Data: 2012-05-03 14:04:08
Autor: Ewelina
[...]
Ju¿ rozumiem. Mój znajomy wylicytowa³by te 5 tys. z³
tu¿ przed koñcem licytacji.

Pozdrawiam
Ewelina

Data: 2012-05-03 16:14:50
Autor: zbigniew
W dniu 2012-05-03 14:04, Ewelina pisze:
[...]

ale strasznie marudzisz

Data: 2012-05-03 22:38:13
Autor: m
W dniu 03.05.2012 14:04, Ewelina pisze:
[...]

¬le.

U¿y³em skrótu my¶lowego. Twój znajomy nie wylicytowa³by 5tys z³, tylko okre¶li³by 5tys z³ jako najwy¿sz± cenê któr± gotów by³by zap³aciæ za laptopa.

Kupuj±cy widzieliby cenê podbijan± o jakie¶ ma³e kwoty.

Innymi s³owy, cena widoczna w allegro jest to cena podana przez drugiego licytuj±cego (patrz±c malej±co wg podanej ceny maksymalnej) + kwota przebicia, o ile w/w cena + kwota przebicia nie jest wiêksza od kwoty zaproponowanej przez pierwszego licytuj±cego (patrz±c j/w)

p. m.

Data: 2012-05-04 19:14:19
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
W dniu 03.05.2012 13:46, m pisze:
¯eby uchroniæ siê przed p³aceniem prowizji dla Allegro (za sprzeda¿),
ustawiasz cenê minimaln± na 5001z³, w ten sposób masz pewno¶æ ¿e nikt
nie kupi i skoñczy siê na wycenie.

Tylko, ¿e za cenê minimaln± siê p³aci.

Przy 5000 wysz³o mi:
Op³ata za cenê minimaln± 50,00 z³

Za¶ przebijanie przez znajomego itp. s± zabronione/

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Niech ¿adne nieprzyzwoite s³owo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które mo¿e budowaæ, gdy zajdzie potrzeba,
aby przynios³o b³ogos³awieñstwo tym, którzy go s³uchaj±. (Ef 4,29)

Data: 2012-05-04 21:56:38
Autor: KiloSierra
Ile można by wziąć za notebooka?
W dniu 12/05/04 19:14, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

ZaÅ› przebijanie przez znajomego itp. sÄ… zabronione/

podaj punkt regulaminu

Data: 2012-05-04 22:11:32
Autor: Rafal Lukawski
On 2012-05-04 21:56, KiloSierra wrote:
W dniu 12/05/04 19:14, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

ZaÅ› przebijanie przez znajomego itp. sÄ… zabronione/

podaj punkt regulaminu

Ja Ci nie podam, spotykałem się z przypadkami, gdzie allegro banowało konta gdy ludziki robili to nieporadnie. z tego samego komputera/ip.

Data: 2012-05-04 21:40:03
Autor: januszek
Ile można by wziąć za notebooka?
Rafal Lukawski napisa?(a):

podaj punkt regulaminu

Ja Ci nie podam, spotykałem się z przypadkami, gdzie allegro banowało konta gdy ludziki robili to nieporadnie. z tego samego komputera/ip.

Art 2.12.

j.

--
Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012 będę bojkotował polityków i politykę!

Data: 2012-05-04 23:47:22
Autor: The MusK

Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:4fa43476$0$1316$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 12/05/04 19:14, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

ZaÅ› przebijanie przez znajomego itp. sÄ… zabronione/

podaj punkt regulaminu

2.12.
Niedopuszczalne jest w szczególności:
składanie ofert we własnych Transakcjach, Transakcjach osób bliskich bądź osób wspólnie zamieszkujących albo w Transakcjach innych osób, z którymi składający ofertę pozostaje w relacjach powodujących uzasadnione wątpliwości, że strony działają w porozumieniu, mającym na celu wpłynięcie na wynik Transakcji w sposób sprzeczny z prawem bądź dobrymi obyczajami,

Data: 2012-05-04 22:38:41
Autor: m
W dniu 04.05.2012 19:14, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:
W dniu 03.05.2012 13:46, m pisze:
[...]

Hmm, kiedy¶ w ten sposób wycenia³em komputer i wysz³o znacznie mniej ni¿ 50z³. Albo ¼le pamiêtam, albo allegro znacznie podwy¿szy³o ceny.

Za¶ przebijanie przez znajomego itp. s± zabronione/

Ano, zabronione pewnie. Ale odpowiednio umiejêtnie stosowane (i niezbyt czêsto) powinno byæ nie do wykrycia.

p. m.

Data: 2012-05-06 12:25:01
Autor: Tarko
Ile mo¿na by wzi±æ za notebooka?
Chcia³abym go za jaki¶ czas sprzedaæ. Proszê o przybli¿on±
wycenê.

tyle ile kto¶ zap³aci, wystaw na licytacje...

Ile mo¿na by wzi±æ za notebooka?