Ile najdłuĹźej czekaliście na połączenQ1|B'§j)ߢX§Š-ß

Data: 2018-09-07 20:45:09
Autor: Bogdan B.
Ile najdłuĹźej czekaliście na połączenQ1|B'§j)ߢX§Š-ß
Zastanawialiście się ile najdłużej czekaliście, żeby załatwić sprawę na infolinii? Właśnie skończyłem rozmowę z Aliorem: 1 godzina 36 minut.
To mój rekord (chyba) za ostatnie 20 lat.
Miał ktoś dłużej?

Bogdan B.

Data: 2018-09-07 11:59:23
Autor: Dawid Rutkowski
Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
Hmm, ale tyle trwało zalatwianie sprawy - tzn. od momentu zgłoszenia się białka - czy od momentu wybrania numeru?
Ja się dziś do bgż nie dodzwoniłem ani oni do mnie. Weekend już w piątek mają? Może tak, kto wie, mogą po francusku pracować ;>

Data: 2018-09-07 12:10:47
Autor: Kris
W dniu piątek, 7 września 2018 20:45:13 UTC+2 użytkownik Bogdan B. napisał:
[...]

nie pamiętam kiedy ostatni raz miałem potrzebe dzwonić na infolinię bankową.
Ale ja jakiś dziwny(albo normalny;)) bo konto od lat w tym samym miejscu do tego dwie(moja i żony) debetówki więc i potrzeb dzwonienia nie było.
A gdybym miał jednak potrzebe dzwonić to czekałbym max 4 sygnały- kulturalni ludzie po max tylu odbierają
Ps
Ile "darmowych" wiśni Alior Tobie obiecał ze aż półtora godziny straciłeś?

Data: 2018-09-07 23:12:37
Autor: Bogdan B.
Ile najdłuĹźej czekaliście na połąQ1|AĚޞ'§j)ߢX§Š-ß
W dniu 2018-09-07 o 21:10, Kris pisze:
Ile "darmowych" wiśni Alior Tobie obiecał ze aż półtora godziny straciłeś?

Żadnej.
Otwierałem konto mocno oszczędnościowe.
Trudno powiedzieć że straciłem sporo się działo w tym czasie :-)

Data: 2018-09-08 09:30:21
Autor: wiatrak
Ile najdłuĹźej czekaliście na połąQ1|AĚޞ'§j)ߢX§Š-ß

Żadnej.
Otwierałem konto mocno oszczędnościowe.

  Ja otworzyłem  kilkoma kliknięciami.

Data: 2018-09-08 20:37:39
Autor: Bogdan B.
W dniu 2018-09-08 o 09:30, wiatrak pisze:

Żadnej.
Otwierałem konto mocno oszczędnościowe.

  Ja otworzyłem  kilkoma kliknięciami.

Bo wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
Ja nie.

Data: 2018-09-09 05:00:31
Autor: Kris
W dniu sobota, 8 września 2018 20:37:44 UTC+2 użytkownik Bogdan B.. napisał:

Bo wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
Ja nie.

A w czym miałeś problem żeby te zgody wymagane wyrazić, założyć co tam chciałeś zakłada i zgody wycofać?

Data: 2018-09-09 05:04:24
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 9 września 2018 14:00:33 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> Ja nie.

A w czym miałeś problem żeby te zgody wymagane wyrazić, założyć co tam chciałeś zakłada i zgody wycofać?

Może można tylko na infolinii? ;>

Data: 2018-09-10 00:25:13
Autor: Kris
Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 08:23:59 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

A to nie jest tak, że ta chwila wystarczy by Twoje dane pooooszły do wszystkich krewnych i znajomych królika?
Czy wycofanie zgody oznacza wycofanie już przekazanych danych z innych podmiotów?

Wycofujesz zgodę to nie mogę Twoich danych wykorzystać do celów marketingowych

Data: 2018-09-10 10:28:21
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:635d7999-e8bc-4609-aa8c-556b63c65d2b@googlegroups.com...
[...]

Ale dales innej firmie i oni juz je maja, wraz ze stara zgoda :-)

Teraz musisz w imie RODO poprosic o liste partnerow ktorym przekazano dane, i wyslac do nich żądanie usuniecia/wycofanie zgody na przetwarzanie ...

J.

Data: 2018-09-10 01:43:07
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 10 września 2018 10:28:53 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Ale dales innej firmie i oni juz je maja, wraz ze stara zgoda :-)

Teraz musisz w imie RODO poprosic o liste partnerow ktorym przekazano dane, i wyslac do nich żądanie usuniecia/wycofanie zgody na przetwarzanie ...

Myślę ze doskonale wiesz że tak to nie działa

Data: 2018-09-10 11:40:15
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f75e0c05-8799-42ee-85aa-4e20f08662c9@googlegroups.com...
[...]

Na tych nowych przepisach ? Nie mam pojecia.

A jak dziala ?

J.

Data: 2018-09-09 08:57:22
Autor: wiatrak
[...]

Ja tez nie wyraziłem stałej zgody, ale w Aliorze jest opcja:

"Drogi kliencie,
Nie wyraziłeś zgody marketingowej w Alior Bank
Jeżeli chcesz zapoznać się z naszą ofertą, zaznacz poniższą tymczasową zgodę na marketing produktów w Alior Bank, która będzie ważna tylko w trakcie obecnego logowania"

Wystarczy zahaczyć w okienku zgodę, otwierają się oferty i możliwość założenia tego konta mocno oszczędnościowego.
Po wylogowaniu wyrażona zgoda przestaje być aktualna.

Ale jak ty wolisz czekać 90 minut na konsultanta........

Wolno Ci  :)

Data: 2018-09-09 14:23:10
Autor: Bogdan B.
W dniu 2018-09-09 o 08:57, wiatrak pisze:
> Ja tez nie wyraziłem stałej zgody, ale w Aliorze jest opcja:
>
> "Drogi kliencie,
> Nie wyraziłeś zgody marketingowej w Alior Bank
> (...)

Hm, czytałem tylko do tego miejsca.
O tym, że zgoda jest jednorazowa już nie :-)

Data: 2018-09-08 01:49:44
Autor: J.F.
Dnia Fri, 7 Sep 2018 12:10:47 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
[...]

braku dzwonienia to nie gwarantuje ... ale zmniejsza ilosc/szanse
A gdybym miał jednak potrzebe dzwonić to czekałbym max 4 sygnały- kulturalni ludzie po max tylu odbierają

Faktycznie dawno nie dzwoniles.
Odbieraja po jednym sygnale ... i "wszyscy nasi konsultanci sa zajeci,
prosze czekac lub zadzwonic pozniej". Tak jak wszedzie zreszta.

Wiec czekasz, a licznik bije. A nie, nie bije, bo masz nielimitowane
rozmowy :-)

Ps
Ile "darmowych" wiśni Alior Tobie obiecał ze aż półtora godziny straciłeś?

A tam od razu straciles ... wlaczasz glosnik i robisz swoja robote. A
w tle muzyczka leci :-)

J.

Data: 2018-09-08 12:08:43
Autor: cef
W dniu 2018-09-08 o 01:49, J.F. pisze:

A tam od razu straciles ... wlaczasz glosnik i robisz swoja robote. A
w tle muzyczka leci :-)

Jesteś piąty w tej kolejce.

Data: 2018-10-02 12:53:24
Autor: ń
Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
Na 801-xxxxx??
Żebyś się nie ździwił (jak ja).

-- -- -
nie, nie bije, bo masz nielimitowane rozmowy

Data: 2018-09-08 13:00:55
Autor: darek12345
[...]

W roku 2004 pracowalem jako konsultant telefoniczny na infolinii technicznej Neostrady. Jak wprowadzili Neostrade 128 kbs za 59 zl z modemami Sagem na USB ( https://bit.ly/2wWuPgj ), to ludzie dzwonili, zeby im pomoc to zainstalowac, albo zglosic jakis problem. Na infolinie bardzo trudno bylo sie dodzownic w ciagu dnia. W zwiazku z tym, ze infolinia byla calodobowa, to ludzie ustawiali sobie budziki np. na godz. 3 w nocy, bo wtedy byla szansa na dodzownienie sie. Najdluza moja rozmowa z klientem to blisko 4 godziny. W czasie tej rozmowy przeinstalowalismy z klientem Windowsa.
Tylko ww. historia oczywiscie nie ma nic wspolnego z bankami. Najdluzsze czasy oczekiwania mialem jakis roku temu na infolinie T-mobile (w celu odblokowania karty). Najpierw oczekiwanie kilkanascie minut a potem kilkukrotna weryfikacja, ktorej nie moglem przejsc, bo pytano niejednoznacznie o rozne produkty, ktore sie posiada w tym banku.

Data: 2018-10-02 12:57:15
Autor: ń
Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
Dwie i pół godziny czekania w kolejce do BOI sądu.
"Jesteś ... nasty w kolejce".
Bezskutecznie, bo po tym czasie rozłączyło punktualnie o 15:30, nadzwyczajna kasta się nie przemęcza po godzinach.
(oczywiście nie ze słuchawką przy uchu, ale jednak przeszkadzało)
(to jeszcze za rządów znienawidzonego PO, czyli pewnie Gowina ;))

Data: 2018-09-11 08:06:53
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2018-09-07 o 20:45, Bogdan B. pisze:
[...]

Dwie i pół godziny - dzwoniłem do Merrill-Lynch (na szczęście darmowa linia). Czekałem tak długo, bo to był dedline na realizację firmowych opcji.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2018-09-17 17:59:30
Autor: Tomaszek
[...]

Moje czasy od wybrania numeru do zgłoszenia się interfejsu białkowego

Dawno temu: TP SA:  ok. 1h 50min, UPC: ok. 1h 20min

Ostatnimi czasami:
Netia: 3 minuty
BPH: Poniżej minuty
Alior: Poniżej 5 minut (w czerwcu 2018)

Jakość interfejsów białkowych moim zdaniem się pogorszyła. Konsultanci coraz bardziej tępi, nie rozumieją co się do nich mówi i robią co innego niż człowiek chce. Lepiej e-mail, e-bok lub w ostateczności polecony jak się nie da e-maila.

--
t0maszek

Data: 2018-10-02 12:59:45
Autor: ń
Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
IMHO nie jest aż tak źle.
Może niedobrze losujesz ;-)
Pisanie do np. amazonu i odpowiedzi z czapy od jakichś Sulejmanów czy Rashidów to dopiero kabaret my friend.

-- -- -
Jakość interfejsów białkowych moim zdaniem się pogorszyła.

Data: 2018-09-19 00:52:33
Autor: Nikt Ważny
W dniu 07.09.2018 o 20:45, Bogdan B. pisze:
[...]

18 minut zrezygnowałem

Data: 2018-09-19 16:24:50
Autor: ń
Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
To chyba rekord.
Kiedyś czekałem ponad 40 minut (inny bank, numer tel. nadrukowany na karcie do reklamacji transakcji) + długa rozmowa ze drugie tyle i szarpnęło mnie strasznie za rozmowę telefoniczną - okazało się, że "połączenia na numery 0801xxxxxx nie mieszczą się w kategorii bezpłatnych połączeń na numery stacjonarne" wg odpowiedzi UKE (złożyłem skargę na odrzucenie reklamacji przez opa, jak widać bezskuteczną).
Innymi słowy ktoś na nas niezłe interesy kręci oferując połączenia 801xxxxxx :-((

-- -- -
Właśnie skończyłem rozmowę z Aliorem: 1 godzina 36 minut.

Data: 2018-09-20 16:07:05
Autor: Bogdan B.
W dniu 2018-09-19 o 16:24, ń pisze:
Innymi słowy ktoś na nas niezłe interesy kręci oferując połączenia 801xxxxxx :-((

Zawsze dzwonię na "zwykły" numer telefonu, bo takie rozmowy mam w pakiecie bez dodatkowych opłat.

Data: 2018-10-02 13:00:58
Autor: ń
Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
Czasem trudno taki numer znaleźć lub nie masz go przy sobie (np. na c.c).

-- -- -
Zawsze dzwonię na "zwykły" numer telefonu, bo takie rozmowy mam w pakiecie bez dodatkowych opłat.

Data: 2018-09-22 06:35:15
Autor: vox.populi.vox.astra
W dniu piątek, 7 września 2018 19:45:13 UTC+1 użytkownik Bogdan B. napisał:
[...]

U mnie wczoraj około 6 minut (połączenie koło południa), więc w normie, bo też nie mam cierpliwości

Ile najdłuĹźej czekaliście na połączenQ1|B'§j)ߢX§Š-ß