Ile najtaniej za ksiegowosc sp. z o.o.?

Data: 2011-06-24 10:08:51
Autor: THX
Ile najtaniej za ksiegowosc sp. z o.o.?
Ile miesięcznie trzeba zarezerwować na usługi księgowej, dla niemal uśpionej sp. z o.o. (jakaś symboliczna liczba transakcji), niebędącej płatnikiem VAT (zwolnienie podmiotowe i przedmiotowe)?
Dla porównania W-wa i inne miasta?
THX

Data: 2011-06-27 08:34:32
Autor: Dawid
Użytkownik " THX" <j666@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu1nnj$85s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rybnik okololice 1000zł/mc - jest to pełna księgowości wiec musisz wszstko ksiegowac od konta po prowadzenie KP,KW itd

Data: 2011-06-27 07:25:22
Autor: THX
Ile najtaniej za ksiegowosc sp. z o.o.?
I podobnie niestety w mojej okolicy, co wydaje mi się ceną mocno zawyżoną (i za roczne sprawozdanie liczą osobno!), skoro prowadzenie KPiR zaczyna się od 100 zł/mies.

-- -- -