Ile naprawde jezdza TIR-y

Data: 2019-04-16 02:50:14
Autor: przemek.jedrzejczak
Ile naprawde jezdza TIR-y
mialem niedawno passeratti z ACC i bawiac sie stalym odstepem zauwazylem ze TIR-y jakos dziwnie szybko jezdza :-) dane z gps w kamerze, rekordzista szedl 114 km/h ... co z mitycznymi ogranicznikami ? tak latwo je obejsc ?

Data: 2019-04-16 07:52:10
Autor: sczygiel
Ile naprawde jezdza TIR-y
W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 04:50:16 UTC-5 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
[...]

Az tak szybko jadacych to nie widzialem.
To co mi sie udalo zaobserwowac to ze te najwolniejsze to w okolicy 80kmh jada a te najszybsze 96.

A wybieralem zazwyczaj te najszybsze bo uskutecznialem drafting. Zreszta nie kazda naczepa sie nadawala i nie zawsze byl sens (jak byl wiatr z boku to sens byl niewielki).

Jak spotkales takiego co jechal 114 to albo masz bardzo krzywy licznik, albo ruskie ci gps-a zaklocili albo trafiles na ogromna rodzynke. Bo mi sie tak szybkich nie udalo trafic. A i jeszcze, te lawety co samochody osobowe woza jezdza zazwyczaj dosyc zwawo. Choc rowniez nie az tak szybko jak piszesz.

Data: 2019-04-17 08:08:47
Autor: Miroo
Ile naprawde jezdza TIR-y
W dniu 2019-04-16 o 16:52, sczygiel@gmail.com pisze:
A wybieralem zazwyczaj te najszybsze bo uskutecznialem drafting.

Aha... Bardzo mądrze...

Pozdrawiam

Data: 2019-04-16 10:59:56
Autor: Budzik
Ile naprawde jezdza TIR-y
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

[...]
Jaka rejestracja? Bo 114 w Europie to raczej nie tak czesto...
Ale ze jezdza 90+ to dosc czeste. Kiedys krazyła legenda ze wynika to z tego ze na legalizacje ogranicznika jezdza na mniejszych kołach ale ile w tym prawdy to nie mam zielonego pojecia.
Z drugiej strony czesc jezdzi troche wolniej zeby przyoszczedzic na paliwie - na radiu czesto słychac narzekania ze szef ustawił ogranicznikn a 80.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2019-04-16 04:31:08
Autor: przemek.jedrzejczak
Ile naprawde jezdza TIR-y
glownie holenderskie ale teraz zaczne sie tez innym przygladac :-)

Data: 2019-04-16 12:36:40
Autor: Poldek
Ile naprawde jezdza TIR-y
W dniu 2019-04-16 o 11:50, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Magnesy.

Data: 2019-04-16 11:59:56
Autor: Budzik
Ile naprawde jezdza TIR-y
Użytkownik Poldek pugilares@interia.eu ...

[...]

:-DDDDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

Data: 2019-04-16 16:57:26
Autor: J.F.
Ile naprawde jezdza TIR-y
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8dba9dcf-cf9a-49a1-a0ce-f9cc4577bffc@googlegroups.com...
[...]

Takich to nie spotkalem, normalnie bym napisal, ze licznik ci zawyza .... ale GPS ?

J.

Data: 2019-04-16 23:55:24
Autor: abn140
Ile naprawde jezdza TIR-y
... ale GPS ?
125 kmh zapierdalal belg scania i to z naczepa a nie samym koniem we Francji.
darlem za nim sprinterem przez jakis czas. ale odpadlem bo spalanie to wtedy byl powazny problem i szkoda mi bylo przepalu + on na bramkach przechodzil na jakims zdalnym ustrojstwie a ja nie. to ostatecznie mnie pokonalo.
ale szok pozostal.
tyle tylko ze to bylo juz z 15 lat temu.
nazbieralem troche mandatow ktore mi pozwolily 'wyskalowac' licznik, tak ze wiem ze to bylo te 125 kmh....

Data: 2019-04-16 22:26:46
Autor: przemek.jedrzejczak
Ile naprawde jezdza TIR-y
w niemieckiej TV pokazali Slowenca (lub Rumuna) co lecial 119 km/h

ps gps jest w kamerze ale predkosc podaje taka jak ten w telefonie, najslabsze wyniki ma gps logger ten faktycznie potrafi przeklamac

Data: 2019-04-17 11:28:23
Autor: J.F.
Ile naprawde jezdza TIR-y
Użytkownik "abn140"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q954ug$4to$1@dont-email.me...
[...]

15 lat temu, to mogla byc ciezarowka sprzed 25 czy 30 lat.
W 1989 tez wymagano ogranicznikow ?

J.

Data: 2019-04-17 14:28:32
Autor: abn140
Ile naprawde jezdza TIR-y
lat temu.

15 lat temu, to mogla byc ciezarowka sprzed 25 czy 30 lat.
W 1989 tez wymagano ogranicznikow ?
wymagano.
zapewne jednak kary byly ze tak powiem do przejscia...
obecnie to chyba odsiadka by byla za takie cos.
albo sprawa byla poza wszelka obliczalnoscia wlacznie z tym ze kierowca zwariowal lub cos sie stalo....
ktos bliski umierajacy w szpitalu, takie tam.

Data: 2019-04-17 16:55:54
Autor: J.F.
Ile naprawde jezdza TIR-y
Użytkownik "abn140"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q9765g$8q4$1@dont-email.me...
15 lat temu, to mogla byc ciezarowka sprzed 25 czy 30 lat.
W 1989 tez wymagano ogranicznikow ?
wymagano.
zapewne jednak kary byly ze tak powiem do przejscia...

Zapewne.
Byc moze dlatego, ze ograniczniki byly mniej precyzyjne, albo czesto wcale ich nie bylo, bo stare ciezarowki mialy mala moc i szybko nie potrafily  ... ale to juz raczej nie w 1989.

obecnie to chyba odsiadka by byla za takie cos.
albo sprawa byla poza wszelka obliczalnoscia wlacznie z tym ze kierowca zwariowal lub cos sie stalo....
ktos bliski umierajacy w szpitalu, takie tam.

To tlumaczyloby przekroczenie dopuszczalnej predkosci, ale nie ingerencje w samochod znoszaca ograniczenie.
Kierowca w zasadzie nawet nie powinien wiedziec jak to wylaczyc ... bo i nie powinno sie dac wylaczyc.

J.

Data: 2019-04-17 08:43:57
Autor: sczygiel
Ile naprawde jezdza TIR-y
W dniu środa, 17 kwietnia 2019 09:57:33 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Byc moze dlatego, ze ograniczniki byly mniej precyzyjne, albo czesto wcale ich nie bylo, bo stare ciezarowki mialy mala moc i szybko nie potrafily  ... ale to juz raczej nie w 1989.

Heh, przypomnialo mi to rozmowe z ojcem.
On jezdzil kamazem, tym dlugasnym.
http://www.lubus.info/images/stories/artykuly/kamaz/x2.jpg

I mowil ze z wjazdu do czestochowy (pod linia wysokiego napiecia) to juz 45 minut do domu mial.

A ja stamtad osobowka jechalem jakas godzine.

I po paru razach jak mi nijak wyjsc 45 minut nie chcialo to zapytalem:
-Ojciec, ale ty tam wiele skrzyzowan ze swiatlami nie miales po drodze w tamtych czasach?
-No pare ich tam bylo.
-No to nie mogles jechac 90!
-Nieeee, jechalem ile tylko to auto umialo.

:)

Lata 80-te...

Ile naprawde jezdza TIR-y