Ile pal± Wam auta benzyny na 100 km?

Data: 2012-05-26 11:49:47
Autor: DoQ
Ile pal± Wam auta benzyny na 100 km?
W dniu 26-05-2012 11:27, to pisze:
Dacia Sandero 1.2 ok. 6 l
Tata Indica Vista 1.4 ok. 7 l
Skoda Favorit 1.3 ok. 9 l (ale to youngtimer)
Volkswagen Passat 1,9 TDI ok. 9 l
Jak widać spalanie wychodzi wprost proporcjonalnie do pojemno¶ci...

BMW E38 730d 3,7l/100 w trasie, ok.7,5/100 w dużym mie¶cie (Sieradz).

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 09:52:03
Autor: to
Ile pal± Wam auta benzyny na 100 km?
begin DoQ
BMW E38 730d 3,7l/100 w trasie, ok.7,5/100 w dużym mieście (Sieradz).

Ĺšwietny wynik kolego, gratki!

Data: 2012-05-26 11:54:25
Autor: DoQ
W dniu 26-05-2012 11:52, to pisze:
BMW E38 730d 3,7l/100 w trasie, ok.7,5/100 w dużym mie¶cie (Sieradz).
¦wietny wynik kolego, gratki!

Dzięki nie musiałem się starać, to oszczendne auto - ¶rednia zawiera palenie gumek!

--
Pozdr.

Data: 2012-05-26 09:58:34
Autor: to
Ile pal± Wam auta benzyny na 100 km?
begin DoQ
Dzięki nie musiałem się starać, to oszczendne auto - średnia zawiera
palenie gumek!

To ja podam jeszcze mój wynik: C63 AMG (czarny) 4,3l/100 km w trasie i 7,2l/100 km w mieście. Trochę gorzej w trasie, ale podgoniłem w zabudowanym! No, ale nie jarałem laka, może wtedy Twoja buma by jednak wygrała?

Data: 2012-05-26 18:32:10
Autor: megrims
Ile palÄ… Wam auta benzyny na 100 km?
W dniu 2012-05-26 11:58, to pisze:
begin DoQ

Dzięki nie musiałem się starać, to oszczendne auto - średnia zawiera
palenie gumek!

To ja podam jeszcze mĂłj wynik: C63 AMG (czarny) 4,3l/100 km w trasie i
7,2l/100 km w mieście. Trochę gorzej w trasie, ale podgoniłem w
zabudowanym! No, ale nie jarałem laka, może wtedy Twoja buma by jednak
wygrała?

To mój w zasadzie zupełnie nie palił. A jak jechałem
na wstecznym, to nawet przybywało paliwa.

Raz na tydzień musiałem spuszczać, bo wyciekało przez wlew paliwa.

Data: 2012-05-26 17:48:24
Autor: to
Ile pal± Wam auta benzyny na 100 km?
begin megrims
[...]

Można to podsumować starym, polskim przysłowiem: bez gwiazdy nie ma jazdy!

Raz na tydzień musiałem spuszczać, bo wyciekało przez wlew paliwa.

Sprzedawałeś oszczędności?

Data: 2012-05-26 20:25:41
Autor: megrims
Ile palÄ… Wam auta benzyny na 100 km?
W dniu 2012-05-26 19:48, to pisze:
begin megrims

[...]

Oczywiście.

Data: 2012-05-27 14:57:06
Autor: Bugatti
Ile palÄ… Wam auta benzyny na 100 km?
UĹĽytkownik "megrims"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci:

To mój w zasadzie zupełnie nie palił. A jak jechałem
na wstecznym, to nawet przybywało paliwa.

Raz na tydzień musiałem spuszczać, bo wyciekało przez wlew paliwa.

Paliwo Ci przybywało.... cienias.

Ja jak jadÄ™ to mi siÄ™ z baku przybywa i wylewa siÄ™ czekolada z orzechami albo z karmelem i mleko.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2012-05-27 19:01:57
Autor: megrims
W dniu 2012-05-27 14:57, Bugatti pisze:
Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości:

[...]

Jak zrobiłem CHIP'a to leciał Shipwrecked 1907 Heidsieck & Co. Monopole Champagne – 275000 dolarów za butelkę

Data: 2012-05-29 15:14:44
Autor: kamil
Ile pal± Wam auta benzyny na 100 km?
On 26/05/2012 10:58, to wrote:
begin DoQ

Dzięki nie musiałem się starać, to oszczendne auto - ¶rednia zawiera
palenie gumek!

To ja podam jeszcze mój wynik: C63 AMG (czarny) 4,3l/100 km w trasie i
7,2l/100 km w mie¶cie. Trochę gorzej w trasie, ale podgoniłem w
zabudowanym! No, ale nie jarałem laka, może wtedy Twoja buma by jednak
wygrała?

Ale ¶rubkę chyba przykrencałe¶? Bo tyle to mój merolek beczka w dizelku pali. Ma już 873 tysionce przejechane to wiadomo że będzie wiencej jak z fabryki, ale nic nie puka nic nie stuka w silniku i zapala na dotyk.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-05-26 17:33:09
Autor: Jasio
Ile pal± Wam auta benzyny na 100 km?
W dniu 2012-05-26 11:49, DoQ pisze:
w dużym mie¶cie (Sieradz)

:D:D
11/10

Data: 2012-05-26 20:32:59
Autor: bratPit
Ile pal± Wam auta benzyny na 100 km?
BMW E38 730d 3,7l/100 w trasie, ok.7,5/100 w dużym mie¶cie (Sieradz).

to samo auto tyle, że z silnikiem 4,4L -286KM,
w miarę spokojna jazda po trasie (nie autostrada) ok 16L/100km,
szybka jazda po trasie (nie autostrada) 22l/100km,
jazda z wykorzystaniem maksymalnych osi±gów w mie¶cie... zbiornik 80L starcza na około 200km...

brat

Ile pal± Wam auta benzyny na 100 km?