Ile par opon...

Data: 2010-02-02 20:21:10
Autor: BoDro
Ile par opon...
.... miała na Olimpiadzie w Pekinie Maja Włoszczowska? Bo jak czytam, że Justyna Kowalczyk zabrała do Vancouver:

"W piątek do Kanady odleciało 70 par nart[Justyny Kowalczyk], smary i cały osprzęt niezbędny do pracy serwismenów. W poniedziałek ważący 600 kg bagaż był już na miejscu" - powiedział Witczak. Biathlonista Tomasz Sikora podczas igrzysk będzie miał do dyspozycji 22 pary nart."

to mi szczęka opada z wrażenia :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-02-02 23:03:32
Autor: szaman
Ile par opon...
BoDro wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
[...]

Wiesz, aż z ciekawości policzyłem moje:P Mam na chwilę obecną: 15 opon sprawnych:P

sz

Data: 2010-02-03 09:01:17
Autor: Ryszard Mikke
Ile par opon...
szaman <piekar22@op.pl> napisał(a):
> [...]

Wiesz, aż z ciekawości policzyłem moje:P Mam na chwilę obecną: 15 opon sprawnych:P

Przebóg! Ja mam w domu 14 sztuk. Do pięciu rowerów (całej rodziny znaczy).
Z czego sam używam czterech kompletów w dwóch rowerach...

rmikke

Data: 2010-02-03 16:03:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ile par opon...
szaman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):

Do ilu rowerów? Krossa i szosy tylko?

Data: 2010-02-03 21:28:57
Autor: szaman
Ile par opon...
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Do ilu rowerów? Krossa i szosy tylko?

2 sztuki do porąbkowego mieszczucha auch.
sz

Data: 2010-02-02 23:26:40
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ile par opon...
BoDro bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

70? To pewnie jakieś 10% kolekcji. Ponoć ekipy potężnie zaawansowane w tych
kwestiach dostają setki par rocznie do testów.
Mój wujek, który jest amatorem w kwestii biegania na nartach ma sześć par
biegówek tylko do klasyka. I to są tylko te, których używa w dobrych
warunkach, bo ma jeszcze ze trzy-cztery pary na warunki marne (takie narty
do rozpieprzenia).
Te 70 nart to żadna dziwota.

A opony... Sam ja mam w domu 5 sztuk do jednego roweru (dwie szosowe, dwie
terenowe i zimówkę. BTW, muszę kupić drugą).

Data: 2010-02-02 23:43:54
Autor: BoDro
Ile par opon...
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

Te 70 nart to żadna dziwota.

mimo wszystko nie miałem świadomości, że to aż tyle sprzętu...
Bo zastanawiałem się w kontekście wartości tego wyposażenia.
W przypadku p. Mai dochodzą oczywiście drogie, profesjonalne rowery - ile może ich zabierać na zawody klasy olimpiada czy mistrzostwa świata?

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-02-03 13:16:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ile par opon...
BoDro bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

Te 70 nart to żadna dziwota.

mimo wszystko nie miałem świadomości, że to aż tyle sprzętu...

Justyna ma różne narty na różny śnieg. Biegacze narciarscy (narciarze
biegowi?) są jak eskimosi - rozpoznają tyle rodzajów śniegu, że normalnemu
człowiekowi nie mieści się to w głowie ;-)

Bo zastanawiałem się w kontekście wartości tego wyposażenia.

Jedna para to przynajmniej 700zł (z wiązaniami, oczywiście).
BTW, ciekawe że nic nie napisali o butach... Przecież kobiety uwielbiają
buty. ;-)

Data: 2010-02-03 14:33:55
Autor: BoDro
Ile par opon...
Marek 'marcus075' Karweta pisze:

BTW, ciekawe że nic nie napisali o butach...
> Przecież kobiety uwielbiają buty. ;-

co prawda nie na wysokich obcasach, ale w kwiatki:

http://www.allegro.pl/item900547852_buty_biegowe_rossignol_x_1_ultra_fw_r_37_real_foto.html

ciekawe, czy damskie espedy też bywają w wersji "ładnej" :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-02-03 15:31:48
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ile par opon...
BoDro bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
ciekawe, czy damskie espedy też bywają w wersji "ładnej" :-)

SRAM puścił na rynek różowy napęd, kwestia czasu kiedy trafią do sprzedaży
miejskie buty SPD z obcasem. ;-))

Data: 2010-02-09 11:39:55
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoń
Ile par opon...
Dnia 03-02-2010 o 15:31:48 Marek 'marcus075' Karweta  <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał(a):

[...]

obcas bedzie sie zachaczal o dziury w jezdni i szyny tramwajowe (w  miastach gdzie sa)
--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-02-09 11:49:51
Autor: Coaster
Ile par opon...
Leszek 'Cousie' Pasoń wrote:
[...]

Jak to dobrze, ze takie wymyslone problemy teoretykow sa tylko 'u nasz':
http://girlsandbicycles.blogspot.com/2008_05_01_archive.html
:-P

PS. Co to sa te 'chaki'? ;-)

--
PoZdR
"Speed comes from fitness, not hard & skinny tires."

Data: 2010-02-03 16:08:35
Autor: WaldekEg
Ile par opon...

[...]

Zapomnij, Raczej 1700 i to bez wiazan. np http://www.top-narty.pl/fischer/fischer/rcs-carbonlite-classic-s-track-5778.html W przypadku tej klasy zawodnika stawialbym na jeszcze wiecej. DUZO wiecej. Inne do lyzwy inne do klasyka. Inne na miekki snieg inne na twardy, itd. Z wiazaniami i butami tak samo.
W przypadku czolowki pucharu swiata, Fischer i Salomon napewno nie zaluja wydatkow.

Data: 2010-02-03 06:37:22
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Ile par opon...

[...]

Kowalczyk się kreuje.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-02-03 11:06:53
Autor: BoDro
Ile par opon...
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Kowalczyk się kreuje.

może i kreuje, może i lansuje :-). Mimo wszystko - jeśli założyć, że faktycznie potrzebuje tyle par na jedną imprezę - nie ogarniam, jak je dobiera. A przecież każdą parę można chyba na dziesięć sposobów smarować, zmieniając ich parametry "jezdne". To w sumie daje siedemset par nart :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-02-05 19:43:47
Autor: Krzysiek
Ile par opon...
Dnia Wed, 03 Feb 2010 11:06:53 +0100, BoDro napisał(a):

To w sumie daje siedemset par nart :-

ale pewnie takie 700 par nart jak rowery mają 27 biegów ;)

--
Krzysiek

Ile par opon...