Ile par opon...

Data: 2010-02-02 23:03:32
Autor: szaman
Ile par opon...
BoDro wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
... miała na Olimpiadzie w Pekinie Maja Włoszczowska? Bo jak czytam, że Justyna Kowalczyk zabrała do Vancouver:

"W piątek do Kanady odleciało 70 par nart[Justyny Kowalczyk], smary i cały osprzęt niezbędny do pracy serwismenów. W poniedziałek ważący 600 kg bagaż był już na miejscu" - powiedział Witczak. Biathlonista Tomasz Sikora podczas igrzysk będzie miał do dyspozycji 22 pary nart."

Wiesz, aż z ciekawości policzyłem moje:P Mam na chwilę obecną: 15 opon sprawnych:P

sz

Data: 2010-02-03 09:01:17
Autor: Ryszard Mikke
Ile par opon...
szaman <piekar22@op.pl> napisał(a):
> [...]

Wiesz, aż z ciekawości policzyłem moje:P Mam na chwilę obecną: 15 opon sprawnych:P

Przebóg! Ja mam w domu 14 sztuk. Do pięciu rowerów (całej rodziny znaczy).
Z czego sam używam czterech kompletów w dwóch rowerach...

rmikke

Data: 2010-02-03 16:03:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Ile par opon...
szaman bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):

Do ilu rowerów? Krossa i szosy tylko?

Data: 2010-02-03 21:28:57
Autor: szaman
Ile par opon...
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Do ilu rowerów? Krossa i szosy tylko?

2 sztuki do porąbkowego mieszczucha auch.
sz

Ile par opon...