Ile pkt. za takie wykroczenie?

Data: 2010-09-14 09:56:47
Autor: BaX
Ile pkt. za takie wykroczenie?
Witam.

Sytuacja jest następuj±ca, jad± trzy samochody, jeden za drugim, samochód drugi /w ¶rodku/ sygnalizuje zamiar wyprzedzenia tego przed sob± i zaczyna manewr /w tym miejscu można/ , w tym momencie samochód trzeci /ostatni/ zaczyna manewr wyprzedzania tych dwóch przed soba. Miejsca jest na tyle, że się mieszcz±, z tym że ten trzeci musi pojechać już po wydzielonej ¶cieżce rowerowej. Ile co¶ takiego może kosztować w pkt i PLN?

Pozdrawiam.

Data: 2010-09-14 10:15:50
Autor: Icek
[...]

troszke wg uznania policjanta.

Jak uzna, ze bylo to duze zagrozenie to 10 pkt i 1000 pln

Icek

Data: 2010-09-14 10:20:02
Autor: BaX
[...]

Hmm, to tego typu zachowania nie definiuje 'ichni' katalog opłat?

Data: 2010-09-14 11:36:12
Autor: Icek
> [...]
>
> Jak uzna, ze bylo to duze zagrozenie to 10 pkt i 1000 pln

Hmm, to tego typu zachowania nie definiuje 'ichni' katalog opłat?

moga olac katalog oplat. Nic ich nie zmusza aby dac Ci mandat. Moze dac
pouczenie

Icek

Data: 2010-09-14 11:57:52
Autor: MadMan
Dnia Tue, 14 Sep 2010 11:36:12 +0200, Icek napisał(a):

Hmm, to tego typu zachowania nie definiuje 'ichni' katalog opłat?

moga olac katalog oplat. Nic ich nie zmusza aby dac Ci mandat. Moze dac
pouczenie

Może też od razu wysłać sprawę do s±du. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-09-14 12:46:04
Autor: Icek
Ile pkt. za takie wykroczenie?

> moga olac katalog oplat. Nic ich nie zmusza aby dac Ci mandat. Moze dac
> pouczenie

Może też od razu wysłać sprawę do s±du.

tez

Icek

Data: 2010-09-14 10:17:19
Autor: Bydlę
BaX wrote:
> Miejsca jest na tyle, że
> się mieszcz±, z tym że ten trzeci musi pojechać już po wydzielonej ¶cieżce
> rowerowej.

Czyli się *nie mieszcz±* - zredaguj zadanie jeszcze raz.

(taryfikatory z sieci zniknęli? )

--
Bydlę

Data: 2010-09-14 10:36:35
Autor: BaX
> [...]
¶cieżce
> rowerowej.

Czyli się *nie mieszcz±* - zredaguj zadanie jeszcze raz.

Ok, nie mieszcz± się w wydzielonych pasach ruchu.

(taryfikatory z sieci zniknęli? )

99% tego co jest na grupie jest do znalezienia w sieci.

Data: 2010-09-14 19:19:25
Autor: Bydlę
BaX wrote:

> 99% tego co jest na grupie jest do znalezienia w sieci.

Więc do dzieła!
Gógle twoim przyjacielem.
;>

--
Bydlę

Data: 2010-09-14 10:25:54
Autor: J.F.
Ile pkt. za takie wykroczenie?
Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w
[...]

Warszawiak ? dzis takiego widzialem ... czerwone sie pali a on juz rozgrzewa silnik.
Ruszenie z piskiem opon .. a 20m dalej koniec kolejki do nastepnych swiatel, gdzie sie dumne czerwone pali.
A jesli dobrze widzialem to za 60m skrecal do Tesco :-)

J.

Data: 2010-09-14 10:38:49
Autor: BaX
[...]

Warszawiak ?

Hmm, w Warszawie to normalne zasady ruchu?

Data: 2010-09-14 10:44:47
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-09-14 10:38, BaX pisze:
Hmm, w Warszawie to normalne zasady ruchu?

czy warszawa czy nie debili jest pełno :) dzisiaj zostałem wyprzedzony na przej¶ciu dla pieszych oczywi¶cie, materiał dowodowy został zebrany i pani która dopu¶ciła się wykroczenia zapłaci za to.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-14 08:46:48
Autor: to
Ile pkt. za takie wykroczenie?
begin krzysiek82
czy warszawa czy nie debili jest pełno :) dzisiaj zostałem wyprzedzony
na przejściu dla pieszych oczywiście, materiał dowodowy został zebrany i
pani która dopuściła się wykroczenia zapłaci za to.

Zapisz siÄ™ do StraĹĽy Miejskiej, zrealizujesz siÄ™ tam intelektualnie.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-14 10:52:21
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-09-14 10:46, to pisze:
Zapisz siÄ™ do StraĹĽy Miejskiej, zrealizujesz siÄ™ tam intelektualnie.

Nie mógłbym z Tobą pracować przykro mi.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-14 09:21:33
Autor: to
[...]

Ja tam nie pracuję. W sumie myślę, że większość pracuje tam z konieczności, a nie z zamiłowania. Ty natomiast mógłbyś połączyć życie zawodowe z hobby. Zmarnujesz taką okazję?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-14 11:36:33
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Ile pkt. za takie wykroczenie?
Powitanko,

Zapisz siÄ™ do StraĹĽy Miejskiej, zrealizujesz siÄ™ tam intelektualnie.

Wiesz, o ile z Krzyskiem82 sie zwykle nie zgadzam, to wyprzedzanie na przejsciu i jeszcze jazde po pijaku uwazam za 2 nie wykroczenia, a usilowanie zabojstwa. Inna sprawa, ze oznakowanie przejsc dla pieszych w DC jest takie, ze moj "ulubieniec" inz. Galas tez powinien siedziec z tego paragrafu.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹĽek)

Data: 2010-09-14 09:41:44
Autor: to
Ile pkt. za takie wykroczenie?
begin Pawel \"O'Pajak\"
Wiesz, o ile z Krzyskiem82 sie zwykle nie zgadzam, to wyprzedzanie na
przejsciu i jeszcze jazde po pijaku uwazam za 2 nie wykroczenia, a
usilowanie zabojstwa.

Ja po pijaku nie jeżdżę, ani na przejściach nie wyprzedzam, ale nie o to mi tu w ogóle chodzi. Chciałbyś żyć w kraju, gdzie wszyscy się nagrywają i na siebie donoszą? Uważasz, że tak zachowuje się zdrowe społeczeństwo?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-14 11:49:52
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-09-14 11:41, to pisze:
Ja po pijaku nie jeżdżę, ani na przejściach nie wyprzedzam, ale nie o to
mi tu w ogóle chodzi. Chciałbyś żyć w kraju, gdzie wszyscy się nagrywają
i na siebie donoszą? Uważasz, że tak zachowuje się zdrowe społeczeństwo?

ja chciałbym żyć w kraju gdzie wszyscy się szanują i przestrzegają prawa. Jeśli nic się sami nie zmienia to staram się coś zmienić sam.
Przecież nie robiąc nic nie można wymagać poprawy.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-14 10:20:48
Autor: to
[...]

Ludzie olewają znaki bo połowa jest ustawiona bez sensu, a służby zamiast dbać o bezpieczeństwo dbają głównie o własny portfel. Jeśli przepisy będą dla ludzi a nie przeciwko nim to i będą przestrzegane (oczywiście nie stanie się to od razu). Jakieś rajdy z kamerką to droga donikąd.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-14 12:29:41
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-09-14 12:20, to pisze:
Ludzie olewają znaki bo połowa jest ustawiona bez sensu

to nie jest argumentacja i usprawiedliwienie ich olewania, zawsze można zgłosić chęć zmiany, ja tam zrobiłem i po jakiś dwóch latach znak zniknął, a było to odwołanie zakazu wyprzedzania mimo iż wcześniej nie było zakazu :)

, a służby zamiast
dbać o bezpieczeństwo dbają głównie o własny portfel.

to dajmy przykład, jeździjmy zgodnie z przepisami to nie będą mieli z nas dochodów, przecież to kierowcy sami się proszą o mandaty :)

Jeśli przepisy będą
dla ludzi a nie przeciwko nim to i będą przestrzegane (oczywiście nie
stanie siÄ™ to od razu).

ludzie w tym kraju wychodzą z założenia, że przepisy są po to aby je łamać, więc czy będą mniej lub bardziej sensowne nic to nie zmieni i nie nam oceniać ich sensowność (poza kilkoma przypadkami)

JakieĹ› rajdy z kamerkÄ… to droga donikÄ…d.

mam inne zdanie, chociaż nudzi mnie to strasznie i zajmuje czas cóż zrobić, takie życie. Dla mnie to tak jakby patrzeć jak ktoś kogoś tłucze i nie stanąć w obronie pokrzywdzonego.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-14 15:26:41
Autor: to
Ile pkt. za takie wykroczenie?
begin krzysiek82
to nie jest argumentacja i usprawiedliwienie ich olewania, zawsze moĹĽna
zgłosić chęć zmiany, ja tam zrobiłem i po jakiś dwóch latach znak
zniknął, a było to odwołanie zakazu wyprzedzania mimo iż wcześniej nie
było zakazu :)

To nie jest usprawiedliwienie tylko wyjaśnienie. Jeśli większość znaków jest bez sensu, to ludzie zaczynają olewać wszystkie, także te sensowne. Podany przez Ciebie przykład pokazuje, że zgłaszanie czegokolwiek nie ma sensu, skoro w tak oczywistej sytuacji potrzebowali dwa lata na reakcję.
, a służby zamiast
dbać o bezpieczeństwo dbają głównie o własny portfel.

to dajmy przykład, jeździjmy zgodnie z przepisami to nie będą mieli z
nas dochodĂłw, przecieĹĽ to kierowcy sami siÄ™ proszÄ… o mandaty :)

Policja i SM są utrzymywane z naszych podatków i powinny prowadzić działania mające na celu poprawę bezpieczeństwa, a nie własnych finansów. Tymczasem obserwuję przede wszystkim to drugie. Kto zgadnie gdzie i kiedy jest najwięcej miśków w Warszawie? Z moich obserwacji wynika, że ok. 23 na dwupasmówkach. To ma być poprawa bezpieczeństwa?

[...]

Polacy przyzwyczaili się, że PoRD nie jest dla nich, ale przeciwko nim i dlatego je tak traktują. Obecna władza nie robi niestety nic, by to wrażenie zmienić.
mam inne zdanie, chociaż nudzi mnie to strasznie i zajmuje czas cóż
zrobić, takie życie. Dla mnie to tak jakby patrzeć jak ktoś kogoś tłucze
i nie stanąć w obronie pokrzywdzonego.

Mam wrażenie, że zupełnie Cię to nie nudzi, tylko dowartościowuje, inaczej byś się tym bez przerwy nie chwalił, a na pewno nie w takim tonie jak to robisz. --
ignorance is bliss

Data: 2010-09-15 13:24:01
Autor: Sebastian Kaliszewski
krzysiek82 wrote:
[...]

Tak, znak bez znaczenia i bez sesnu usunęli po 2(!) latach. Rozczulające.

[...]

Oczywiście, że zmieni. Znaki przy drogach są "wysrywane" przez drogowców, stawiane bez sensu (np jest kich 3x za dużo), ograniczenia są określane na zasadzie "komuś kto się na tym nie znał coś się wydawało", teren zabudowany w szczerym polu, itd...

Np. w takiej Szwajcarii czy Austrii jazda zgodnie z przepisami nie stanowi problemu, bo oznakowanie jest stawiane wg czytelnych kryteriów -- tam się nie pomylisz że jesteś w terenie niezabudowanym podczas dwy wg znaków jest zabudowany, istotne ograniczenia są powtarzane na tyle często, by np. ktoś ruszający z parkingu nie musiał pamiętać jakie znaki były na drodze gdy ten samochód tam wcześniej parkował, itd...

i nie nam oceniać ich sensowność (poza kilkoma przypadkami)

Owszem nam. Jesteś "ciekawy" -- uważasz się za niegodnego oceniania sensowności przepisów a za to chcesz być panem życia i śmierci ofiary wypadku.

[...]

Raczej diagnoza 'to' wygląda na słuszną...

\SK

Data: 2010-09-14 11:30:31
Autor: J.F.
Ile pkt. za takie wykroczenie?
Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w
W dniu 2010-09-14 10:38, BaX pisze:
Hmm, w Warszawie to normalne zasady ruchu?
czy warszawa czy nie debili jest pełno :)

No powiedzmy ze w tym miejscu takiego napalonego widzialem pierwszy raz, i akurat mial rejestracje WB.
Czasem widuje tez na drodze do Klodzka i tez przoduja Wx.

dzisiaj zostałem wyprzedzony na przej¶ciu dla pieszych oczywi¶cie,

A z tym to akurat roznie bywa - nie trzeba byc piratem zeby tak czasem podpasc.

J.

Data: 2010-09-14 09:32:44
Autor: to
Ile pkt. za takie wykroczenie?
begin J.F.
A z tym to akurat roznie bywa - nie trzeba byc piratem zeby tak czasem
podpasc.

Wystarczy jechać dwupasmówką przy dużym ruchu. :>

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-14 12:53:41
Autor: J.F.
Ile pkt. za takie wykroczenie?
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w
begin J.F.
A z tym to akurat roznie bywa - nie trzeba byc piratem zeby tak czasem
podpasc.
Wystarczy jechać dwupasmówką przy dużym ruchu. :>

Albo i przy srednim ruchu po miescie.
Kto jest slabiurkim piratem i jedzie np 60/50 temu wyprzedzenie zajmuje kilka sekund, w miedzyczasie moze sie jakies przejscie trafic.
Kto da mocniej w palnik zakonczy wyprzedzanie na dlugo przed przejsciem.

Wyprzedzanie na przejsciu 9 pkt, przekroczenie o 29 to 6 pkt (?) wybieraj sam   :-)

J.

Data: 2010-09-14 15:08:44
Autor: .Peeter
"krzysiek82" wrote:
czy warszawa czy nie debili jest pełno :) dzisiaj zostałem wyprzedzony na przej¶ciu dla pieszych oczywi¶cie, materiał dowodowy został zebrany i pani która dopu¶ciła się wykroczenia zapłaci za to.

Chuck Norris byłby z Ciebie dumny.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2010-09-14 10:50:18
Autor: Antek
Ile pkt. za takie wykroczenie?

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c8f3499$0$20992$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak. Potwierdzam. Szczególnie warszawianie z rejestracjami LU.., BI.., ZS.., NO.. itd, itd....A żeby jeszcze na zameczek wpu¶cili?

Data: 2010-09-14 10:54:14
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-09-14 10:50, Antek pisze:
A żeby jeszcze na zameczek wpu¶cili?

do zameczka kierowcy w tym kraju jeszcze nie doro¶li :) to zbyt zaawansowane jest aby to poj±ć dla niektórych. Sam się dziwiłem jak się to fajnie sprawdza na zwężeniach np w Austrii.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-14 09:20:40
Autor: to
Ile pkt. za takie wykroczenie?
begin krzysiek82
do zameczka kierowcy w tym kraju jeszcze nie dorośli :) to zbyt
zaawansowane jest aby to pojąć dla niektórych.

I bardzo dobrze, dzięki temu można ominąć całą kolejkę osłów i nie stać w korku. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-14 11:22:14
Autor: Antek
Ile pkt. za takie wykroczenie?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomo¶ci news:4c8f3e68$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
begin krzysiek82

do zameczka kierowcy w tym kraju jeszcze nie doro¶li :) to zbyt
zaawansowane jest aby to poj±ć dla niektórych.

I bardzo dobrze, dzięki temu można omin±ć cał± kolejkę osłów i nie stać w
korku. ;-)

Dlaczego nam ubliżasz? To bardzo nieładnie. A i na inne nieprzyjemno¶ci można sie narazić.

Data: 2010-09-14 09:33:22
Autor: to
Ile pkt. za takie wykroczenie?
begin Antek
I bardzo dobrze, dziêki temu mo¿na omin±æ ca³± kolejkê os³ów i nie staæ
w korku. ;-)

Dlaczego nam ubli¿asz? To bardzo nie³adnie. A i na inne nieprzyjemno¶ci
mo¿na sie naraziæ.

Komu niby ubliĹĽam?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-14 11:42:17
Autor: Antek
Ile pkt. za takie wykroczenie?

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomo¶ci news:4c8f4162$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
begin Antek

I bardzo dobrze, dzieki temu mo?na omin?a ca3? kolejke os3ów i nie staa
w korku. ;-)

Dlaczego nam ubli?asz? To bardzo nie3adnie. A i na inne nieprzyjemno?ci
mo?na sie narazia.

Komu niby ubliżam?

Np. mnie. A uraĽliwy jestem.

Data: 2010-09-14 09:45:29
Autor: to
Ile pkt. za takie wykroczenie?
begin Antek
Komu niby ubliÂżam?

Np. mnie. A uraĹ’liwy jestem.

Ciebie? Przecież pisałeś że jeździsz na zamek. --
ignorance is bliss

Data: 2010-09-14 11:55:07
Autor: krzysiek82
Ile pkt. za takie wykroczenie?
W dniu 2010-09-14 11:42, Antek pisze:
Np. mnie. A uraĽliwy jestem.

ja też, szczególnie jak widzę, pędz±cych lewym pasem i z tego lewego pasa jad±cych na wprost mimo, iż to jest lewoskręt. Nic bardziej nie irytuje i nic bardziej nie cieszy jak patrol z lornetk± wyłapuj±cy takich baranów. Co jaki¶ czas widuje takie akcje, nazbieraj± sobie kilku baranów i wtedy po kolei każdego sprawdzaj± oczywi¶cie nie spiesz±c się bo niby po co się spieszyć :D

--
krzysiek82

Data: 2010-09-14 10:01:17
Autor: to
Ile pkt. za takie wykroczenie?
begin krzysiek82
ja też, szczególnie jak widzę, pędzących lewym pasem i z tego lewego
pasa jadących na wprost mimo, iż to jest lewoskręt.

Ale jaki to ma związek z tym o czym piszę? Piszę o sytuacji, gdy są dwa pasy z czego jeden się kończy, a ludzie zamiast ustawić się na obu to stają na jednym, tym, który się nie kończy, a drugi zostawiają wolny. Skoro mają na to czas to mi to nie przeszkadza, ja korzystam z obu.

Nigdy nie jeżdżę z pasa do skrętu prosto itp. ani też nie wpuszczam takich buraków.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-14 12:08:17
Autor: krzysiek82
W dniu 2010-09-14 12:01, to pisze:
Nigdy nie jeżdżę z pasa do skrętu prosto itp. ani też nie wpuszczam
takich burakĂłw.

to dobrze, ale pojedz kiedyś drogą z łodzi do zgierza to zobaczysz jak to tam wygląda. Obce tablice potrafią czekać, okoliczni jakoś walą przepisy i jadą na wprost. Kierowcy tirów nauczeni, że tam tak jest blokują lewy pas, i wtedy faktycznie idzie sporo szybciej. Tam się suwak nie sprawdza, bo nikt o nim nie słyszał :/ Mało tego jak nie dojedziesz do końca i włączysz kierunek,że chcesz zjechać na prawy pas to niektóre buraki potrafią trąbić i mrugać światłami.

--
krzysiek82

Data: 2010-09-14 10:12:52
Autor: to
Ile pkt. za takie wykroczenie?
begin krzysiek82
to dobrze, ale pojedz kiedyĹ› drogÄ… z Ĺ‚odzi do zgierza to zobaczysz jak
to tam wygląda. Obce tablice potrafią czekać, okoliczni jakoś walą
przepisy i jadÄ… na wprost. Kierowcy tirĂłw nauczeni, ĹĽe tam tak jest
blokujÄ… lewy pas, i wtedy faktycznie idzie sporo szybciej. Tam siÄ™ suwak
nie sprawdza, bo nikt o nim nie słyszał :/ Mało tego jak nie dojedziesz
do końca i włączysz kierunek,że chcesz zjechać na prawy pas to niektóre
buraki potrafią trąbić i mrugać światłami.

Przecież to była taka figura retoryczna, oczywiście że ogólnie byłoby lepiej, gdyby wszyscy nauczyli się jeździć na zamek.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-14 11:51:02
Autor: LEPEK
W dniu 2010-09-14 11:22, Antek pisze:
[...]

Jak masz w sklepie dwie kasy otwarte to też ustawiasz się do dłuższej kolejki, żeby potem patrzeć na tych obok, jak na "cfaniakuff"?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-09-14 11:39:34
Autor: Antek
[...]

Jeste¶ wła¶nie przedstawicielem tych my¶l±cych inaczej, a Twoja znajomo¶ć arytmetyki kończy się własnie na liczeniu pensji (o ile jeszcze nie chodzisz do szkoły, bo jeżeli jeszcze chodzisz, to weĽ się za naukę bo głupio tak na stare lata zostać matołem). A może tylko taki mały prowokatorek jestes?
Nic nie ominiesz.Bo w jaki sposób. (Trenuj też wyobraĽnię) Nie rozumiesz jak działa tzw. zameczek. Gdyby¶ lepiej sie przykładał do nauki to szybko by¶ policzył, że " na zameczek" jest szybciej. Powiedz rodzicom, może jakie¶ zajęcia wyrównawcze by Ci pomogły.

Data: 2010-09-14 09:43:58
Autor: to
Ile pkt. za takie wykroczenie?
begin Antek
Jeste¶ w³a¶nie przedstawicielem tych my¶l±cych inaczej, a Twoja
znajomo¶æ arytmetyki koñczy siê w³asnie na liczeniu pensji (o ile
jeszcze nie chodzisz do szkoÂły, bo jeÂżeli jeszcze chodzisz, to weĹ’ siĂŞ
za naukê bo g³upio tak na stare lata zostaæ mato³em). A mo¿e tylko taki
maÂły prowokatorek jestes? Nic nie ominiesz.Bo w jaki sposĂłb. (Trenuj teÂż
wyobraŒniê) Nie rozumiesz jak dzia³a tzw. zameczek. Gdyby¶ lepiej sie
przyk³ada³ do nauki to szybko by¶ policzy³, ¿e " na zameczek" jest
szybciej. Powiedz rodzicom, mo¿e jakie¶ zajêcia wyrównawcze by Ci
pomogÂły.

Wiem jak działa, co więcej, sam zawsze jeżdżę na zamek. Ale jeśli ktoś lubi sobie stać w korku, bo drugi pas kończy się 2 km dalej to jego sprawa. Mi to nie przeszkadza. Ja korzystam z obu pasów zgodnie z przepisami.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-14 11:43:23
Autor: Cavallino
Ile pkt. za takie wykroczenie?
Użytkownik "Antek" <antkowiak123@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i6nfso$dg2$1news.onet.pl...

[...]

Oj s±dzę, że to Ty nie zrozumiałe¶ o co mu chodziło.

Data: 2010-09-14 11:14:27
Autor: Antek
Ile pkt. za takie wykroczenie?

Użytkownik "krzysiek82" <other@cars.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c8f3843$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zgadza się. A proste to! Wystarczy troszke pomysleć. Ale jak się potrafi tylko własn± pensje liczyć?

Data: 2010-09-14 19:54:02
Autor: JaTy z SKMK
W dniu 2010-09-14 10:54, krzysiek82 pisze:

do zameczka kierowcy w tym kraju jeszcze nie doro¶li :) to zbyt
zaawansowane jest aby to poj±ć dla niektórych

Tylko trzeba odróżniać zwężenie drogi od pasów w rożnych kierunkach - u nas nagminne jest "wymuszanie" zamka aby wepchn±ć się np. z pasa do skrętu w prawo na pas do jazdy na wprost i to przed samym przej¶ciem dla pieszych a nawet na nim.

JaTy

Data: 2010-09-14 12:07:41
Autor: MadMan
Dnia Tue, 14 Sep 2010 09:56:47 +0200, BaX napisał(a):

[...]

C-13 to 100 zł. Wyprzedzanie z art. 24 ust. 1 pkt 1 - 250 zł. Punkty - 5 za wyprzedzanie.

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-09-14 16:28:44
Autor: BaX
[...]

Heh, dzieki. BTW: watek niezły wygenerowali ;)

Ile pkt. za takie wykroczenie?