Ile p砤cicie za 禼ieki (kanalizacja) [crosspost]

Data: 2013-11-15 10:54:08
Autor: masti
Ile p砤cicie za 禼ieki (kanalizacja) [crosspost]
Dnia pi臋knego Fri, 15 Nov 2013 07:47:42 +0100 osobnik zwany wolim napisa艂:

Czy u Was w gminach r贸偶nicuje si臋 stawki za odbi贸r 艣ciek贸w (kanalizacja)
w zale偶no艣ci od tego do jakiej jeste艣cie wpi臋ci oczyszczalni?

U mnie gmina wybudowa艂a drug膮 oczyszczalni臋 i zak艂ad us艂ug komunalnych
chce zr贸偶nicowa膰 stawki, czyli ludzie/miejscowo艣ci wpi臋te do nowej
oczyszczalni maj膮 p艂aci膰 inn膮 stawk臋 ni偶 ci, kt贸rzy s膮 wpi臋ci do starej.
ZUK twierdzi, 偶e takie s膮 przepisy, ale nie chce mi si臋 w to wierzy膰.
Sprawiedliwo艣膰 spo艂eczna, na ch艂opski rozum, wymaga艂aby u艣rednienia
stawek w ca艂ej gminie.

Jak jest u Was w gminach?

W Warszawie stawki wod/kan s膮 identyczne niezale偶nie od tego, z kt贸rego wodoci膮gu i kt贸rej oczyszczalni si臋 korzysta. --
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Ile p砤cicie za 禼ieki (kanalizacja) [crosspost]