Ile polskich dzieci nie ma posiłku w szkole

Data: 2014-03-07 16:30:55
Autor: boukun
Ile polskich dzieci nie ma posiłku w szkole
15:57
1,3 mln zł zebrała do tej pory Caritas Polska na pomoc dla Ukrainy - poinformował dyrektor Caritas Polska Marian Subocz. Zainicjowana 19 lutego, po wydarzeniach na Majdanie, akcja polega na wysyłaniu sms-ów xxxxx z hasłem pomagam. Każdy sms to 2,46 gr.

~pawel (15:59)
a dla polakow ile nazbierali?

~z (16:09)
najpierw niech rząd, fundacje i inne instytucje zajmą się ubóstwem naszego narodu. Ile polskich dzieci nie ma posiłku w szkole.

~Loczek (16:07)
A Polak tyra za 1200 zł przez 8 godzin świątek piątek i niedziela. Czynsz 450zł gaz 200zł prąd 200zł.To sa opłaty naprawdę minimalne. Do tego dochodzą różne inne opłaty. Zostaje na życie 350 zł przez cały miesiąc. LUDZIE NIECH MI KTOŚ WYTŁUMACZY JAK PRZY TAKIEJ KWOCIE ZAKŁADAĆ RODZINE, UTRZYMAĆ DZIECI ITD. Pomagamy komuś a sami żyjemy na skraju ubóstwa.

~batumi (16:22)
No i mam nadzieję, że więcej nie zbierze od ogłupiałych Polaków.

~obserwatorka (16:12)
to juz przesada bo nasze polskie dzieci nie maja co jeść przez bezrobocie. A oni na Ukrainę zbierają? szok. Można pomóc ale wpierw trzeba zadbać o nasz kraj. To samo Tusk i inne gady niech tyle czasu nie poświęcają Ukraińcom a Polakom. Ja tam szybko bym zrobiła porządek zarówno z Krymem jak i z Majdanem. A jak są tam jacyś Polacy niech wracają do nas a nie narzekają-wolność Tomku w swoim domku-stare przysłowie a prawdziwe.Tyle w temacie a reszta jak chce niech się wybija-co mnie to?Martwmy się o Polskę

Ile polskich dzieci nie ma posiłku w szkole