Ile powinna działać bateria w telefonie?

Data: 2018-11-08 00:46:47
Autor: Smok Eustachy
Ile powinna działać bateria w telefonie?
W dniu 07.11.2018 o 17:59, Budzik p
Pytanie - czy sprzedawca powinien poniesc koszt wymiany baterii?

Na baterię jest zwykle pół roku gwarancji. A jak masz taką wbudowaną to się poczuj jak makówkarz z ajfonem.

Data: 2018-11-08 05:59:56
Autor: Budzik
Ile powinna działać bateria w telefonie?
Użytkownik Smok Eustachy smok@wurg.pl ...

Pytanie - czy sprzedawca powinien poniesc koszt wymiany baterii?

Na baterię jest zwykle pół roku gwarancji. A jak masz taką wbudowaną
to się poczuj jak makówkarz z ajfonem.

Bateria wbudowana ale bez problemu wymieniona.
Cała operacja kosztowała 60zł (bateria 30, wymiana 30)

Pytam o stan prawny a nie o to czy ajfoniarze maja gorzej...? :))))

Gwarancja mnie nie interesuje, nie mam zamiaru z niej korzystac skoro sa lepsze uprawnienia konsumenckie. --
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"
kpt. Bertorelli/Dzielna Armia Włoska/Allo, Allo

Ile powinna działać bateria w telefonie?