Ile powinna działać bateria w telefonie?

Data: 2018-11-08 03:13:57
Autor: Kris
Ile powinna działać bateria w telefonie?
W dniu środa, 7 listopada 2018 17:59:59 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Telefon po około 20 miesiacach uzytkowania nie nadaje sie do dalszego uzytkowania.
Powod bateria.
Naładowana do pełna czasami trzyma kilka godzin, czasami nagle z 80% spada do 20, jeszcze innym razem przy 50% telefon po prostu sie wyłącza.
Po wyjsciu na dwór i zmianie temperatury wyłącza sie.

Telefon przez te dwa lata uzytkowany był w normalny sposób, nie był przegrzewany (bo nie był uzywany jako navi na przedniej szybie samochodu).

Ja rozumiem, ze spadek pojemnosci baterii w funkcji czasu to normalna sprawa ale tutaj skala jest drastyczna.

Dodatkowo pierwotna wielkosc baterii to 3000mAh wiec było z czego schodzic :)

Pytanie - czy sprzedawca powinien ponieść koszt wymiany baterii?

A jak się ze sprzedawcą umówiłeś? co masz w warunkach gwarancji?
Bo ja do tej pory czy to w telefonach czy w laptopach widywałem zapisy że gwarancja na sprzęt 24 miesiące ale na baterie tylko 12.
Więc myślę że ciężko będzie coś Tobie ugrać skoro nawet producenci nie chcą dawać na baterie dłuższych gwarancji jak 12 miesięcy
Możesz z producentem telefonu korespondować, pewnie będą chcieli żebyś wysłał telefon do ich autoryzowanego serwisu i zrobią testy.
Czasami w ramach "dobrej współpracy" producent idzie na rękę w takich sytuacjach. Tylko opisz sprawę od strony telefonu. Nie że bateria nieprawidłowo działa tylko że telefon nieprawidłowo działa powodując losowe rozładowanie baterii;)

Data: 2018-11-08 12:36:02
Autor: nie ma emaila
Ile powinna działać bateria w telefonie?
Thu, 8 Nov 2018 03:13:57 -0800 (PST), w
<1e54d094-6bf1-4f33-8f96-960dfce80d89@googlegroups.com>, Kris
<kszysztofc@gmail.com> napisał(-a):

A jak się ze sprzedawcą umówiłeś? co masz w warunkach gwarancji?

Co wy z tymi gwarancjami? Przecież nikt z nich nie korzysta. A na baterię
gwarancji to masz z 6 miesięcy max.

Data: 2018-11-08 17:59:55
Autor: Budzik
Ile powinna działać bateria w telefonie?
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

A jak się ze sprzedawcą umówiłeś? co masz w warunkach gwarancji?

Czy ja cos pisałem o gwarancji...?

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2018-11-09 00:00:14
Autor: Kris
W dniu czwartek, 8 listopada 2018 18:59:56 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

> A jak się ze sprzedawcą umówiłeś? co masz w warunkach gwarancji?

Czy ja cos pisałem o gwarancji...?

Bo rękojmia jest dobra w pierwszych 12 miesiącach i wtedy faktycznie z gwarancji nie warto korzystać. Po 12 miesiącach jednak gwarancja lepsza
Jeszcze jeden myk jest. Zanieś telefon z tytułu rękojmi z żądaniem wymiany na nowy i miej nadzieję ze w ciągu 14 dni nie zdąża udzielić odpowiedzi. Z eurortvagd tak się mi udało dwa razy z decathlonem raz.

Data: 2018-11-09 18:00:04
Autor: Budzik
> [...]

żądaniem wymiany na nowy i miej nadzieję ze w ciągu 14 dni nie zdąża
udzielić odpowiedzi. Z eurortvagd tak się mi udało dwa razy z
Ja nie chce nikogo na nic naciagnac.
Wymieniłem ta baterie we własnym zakresie, koszt 60zł (30 bateria + 30 wymiana), imo tyle powinni mi oddac ale przyznaje ze pytam bardziej z ciekawości. --
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,
to znaczy, że coś przeoczyłeś."  Ed Murphy

Ile powinna działać bateria w telefonie?