Ile prowizji ma salon ?

Data: 2009-06-10 16:13:03
Autor: Darek.
Ile prowizji ma salon ?

Czy ktoś wie, ile prowizji na samochodzie kosztującym 100 000 zł ma salon ?

Pozdrawiam
WW

Jak pracowałem w Renault to koncesjoner zarabiał do 30%  przy tych najwyzszych modelach,

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2009-06-10 20:54:34
Autor: Marcin
Ile prowizji ma salon ?

Użytkownik "Darek." <news-gazeta@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0of1d$kaq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jasne ..to byl był zloty interes ...na kazdym rogu byl by salon .....a jak widac spor teraz upada salonow.... maks rabat to ok 8-10 % ....

Ile prowizji ma salon ?