Ile prowizji ma salon ?

Data: 2009-06-10 17:47:47
Autor: Damian / EXCAR group
Ile prowizji ma salon ?

Użytkownik "WW" <
Czy ktoś wie, ile prowizji na samochodzie kosztującym 100 000 zł ma salon ?

ok.20-30%

Data: 2009-06-10 19:20:37
Autor: Ra
Ile prowizji ma salon ?
Damian / EXCAR group pisze:
Użytkownik "WW" <
Czy ktoś wie, ile prowizji na samochodzie kosztującym 100 000 zł ma salon ?

ok.20-30%
to ciekawe słyszałem że w toyocie to ok 4% przy aucie bez dodatków, w wyższych modelach pewnie więcej

Data: 2009-06-11 11:48:05
Autor: Borys Pogoreło
Ile prowizji ma salon ?
Dnia Wed, 10 Jun 2009 19:20:37 +0200, Ra napisał(a):

ok.20-30%
to ciekawe słyszałem że w toyocie to ok 4% przy aucie bez dodatków, w wyższych modelach pewnie więcej

 Bez dodatków to nic dziwnego, bo dopiero ich ceny są z kosmosu. Ile może
kosztować wyprodukowane tempomatu, za który dopłacasz np. 1500zł? Albo
kawałka elektroniki od ESP, w cenniku 3000zł?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-11 11:54:45
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Ile prowizji ma salon ?
Borys Pogoreło pisze:
[...]

W Peugeot/Citroen - tempomat przy zamawianiu auta - okolo 1300zl.
Dokladka tempomatu w ASO - manetka - 180zl, 100 aktywacja opcji w BSI ;)

Data: 2009-06-11 12:31:10
Autor: Borys Pogoreło
Ile prowizji ma salon ?
Dnia Thu, 11 Jun 2009 11:54:45 +0200, Marcin J. Kowalczyk napisał(a):

[...]

 Z czego manetka pewnie warta 15zł w hurcie... :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-06-11 12:59:29
[...]