Ile punktow Kobe rzuci w G4?

Data: 2009-04-24 01:56:49
Autor: sooobi
Ile punktow Kobe rzuci w G4?
Po fatalnym wystepie w G3, jestem przekonany ze G4 bedzie popisem
Kobego i Lakersi wroca do LA z 3 wygranymi.
Ktos ma inne zdanie?:)

Data: 2009-04-24 11:12:14
Autor: L'e-szczur
Ile punktow Kobe rzuci w G4?
Po fatalnym wystepie w G3, jestem przekonany ze G4 bedzie popisem
Kobego i Lakersi wroca do LA z 3 wygranymi.
Ktos ma inne zdanie?:)

Jerry Sloan? IMO gorszy wystep mial Bynum - 5 fauli w 7 minut? Brrr. Ale nie widzialem jeszcze meczu, wiec moze zmienie zdanie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-24 02:14:42
Autor: sooobi
Ile punktow Kobe rzuci w G4?
On 24 Kwi, 11:12, "L'e-szczur" <leszc...@onet.eu> wrote:
> [...]

IMO gorszy wystep mial Bynum - 5 fauli w 7 minut? Brrr. Ale nie widzialem
jeszcze meczu, wiec moze zmienie zdanie.

Jeszcze pare takich meczy + zawalone mecze preseason i masz material
na keepera w niezlej cenie:)

pzdr

Data: 2009-04-24 11:31:56
Autor: s
Ile punktow Kobe rzuci w G4?
Jerry Sloan? IMO gorszy wystep mial Bynum - 5 fauli w 7 minut? Brrr. Ale nie widzialem jeszcze meczu, wiec moze zmienie zdanie.

Podobno Bynum znowu narzeka na kolana.

A moze Jazz dobrze zrobilo posadzenie Okura?

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-04-24 02:32:54
Autor: sooobi
Ile punktow Kobe rzuci w G4?
On 24 Kwi, 11:31, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> Jerry Sloan?
> IMO gorszy wystep mial Bynum - 5 fauli w 7 minut? Brrr. Ale nie widzialem
> jeszcze meczu, wiec moze zmienie zdanie.

Podobno Bynum znowu narzeka na kolana.

Uzyje ostatnio popularnego na prsk zwrotu.
Link poprosze:)

A moze Jazz dobrze zrobilo posadzenie Okura?

Jazz wygrali mecz 2 punktami mimo fatalnych osobistych Gasola i
fatalnego meczu Kobego.
To sie nie powtorzy, to co Jazz mieli wygrac w tej serii wlasnie
wygrali na tym koniec.

pzdr

Data: 2009-04-24 11:40:31
Autor: s
Ile punktow Kobe rzuci w G4?
Podobno Bynum znowu narzeka na kolana.

Uzyje ostatnio popularnego na prsk zwrotu.
Link poprosze:)

http://sports.yahoo.com/nba/news?slug=rotowire-ndrewynumorenee&prov=rotowire&type=fantasy

Konkretnie na jedno kolano :-)
Ale skoro drugie musi za to pierwsze wykonywac wiecej roboty, to i mozna na obydwa :-)

A moze Jazz dobrze zrobilo posadzenie Okura?

Jazz wygrali mecz 2 punktami mimo fatalnych osobistych Gasola i
fatalnego meczu Kobego.

Teraz pora na fatalne mecze Odoma :D

To sie nie powtorzy, to co Jazz mieli wygrac w tej serii wlasnie
wygrali na tym koniec.

To jest scenariusz najbardziej prawdopodobny, ale nie obrazilbym sie, gdyby choc z jeden mecz Jazz jeszcze wygrali.

Data: 2009-04-24 02:45:42
Autor: sooobi
Ile punktow Kobe rzuci w G4?
On 24 Kwi, 11:40, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

Konkretnie na jedno kolano :-)
Ale skoro drugie musi za to pierwsze wykonywac wiecej roboty, to i mozna

No to L'e go dokupi do Arenasa do kompletu zmieni nazwe na All Star
2015 i jest w domu:)

> To sie nie powtorzy, to co Jazz mieli wygrac w tej serii wlasnie
> wygrali na tym koniec.

To jest scenariusz najbardziej prawdopodobny, ale nie obrazilbym sie,
gdyby choc z jeden mecz Jazz jeszcze wygrali.

Tak z innej beczki, zobaczcie post game Pop'a:)
http://www.nba.com/video/teams/spurs/2009/04/23/nba_20090423_popovich_presser.nba/index.html

pzdr

Data: 2009-04-24 11:54:41
Autor: L'e-szczur
Ile punktow Kobe rzuci w G4?
> [...]
> na obydwa :-)

No to L'e go dokupi do Arenasa do kompletu zmieni nazwe na All Star

All Star 2015 - moze tak, ale wylacznie jesli chcialbym kupic Odena. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-24 03:05:52
Autor: sooobi
Ile punktow Kobe rzuci w G4?
On 24 Kwi, 11:54, "L'e-szczur" <leszc...@onet.eu> wrote:

> No to L'e go dokupi do Arenasa do kompletu zmieni nazwe na All Star
> 2015 i jest w domu:)

All Star 2015 - moze tak, ale wylacznie jesli chcialbym kupic Odena.

Chciec to sobie mozesz:P

pzdr

Data: 2009-04-24 03:42:12
Autor: L'e-szczur
Ile punktow Kobe rzuci w G4?
On 24 Kwi, 12:05, soo...@gmail.com wrote:

> All Star 2015 - moze tak, ale wylacznie jesli chcialbym kupic Odena.

Chciec to sobie mozesz:P

Wiem, ze moge. Ale wiem tez, ze nie chce. A Ty wiesz dlaczego :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-24 03:46:05
Autor: sooobi
Ile punktow Kobe rzuci w G4?
On 24 Kwi, 12:42, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Chciec to sobie mozesz:P

Wiem, ze moge. Ale wiem tez, ze nie chce. A Ty wiesz dlaczego :-P

Boś łoś :)

pzdr

Data: 2009-04-26 00:33:38
Autor: sooobi
Ile punktow Kobe rzuci w G4?
On 24 Kwi, 10:56, soo...@gmail.com wrote:
Po fatalnym wystepie w G3, jestem przekonany ze G4 bedzie popisem
Kobego i Lakersi wroca do LA z 3 wygranymi.
Ktos ma inne zdanie?:)

Alez ta koszykowka jest przewidywalna...

pzdr

Data: 2009-04-26 12:47:59
Autor: s
Ile punktow Kobe rzuci w G4?
Po fatalnym wystepie w G3, jestem przekonany ze G4 bedzie popisem
Kobego i Lakersi wroca do LA z 3 wygranymi.
Ktos ma inne zdanie?:)

Alez ta koszykowka jest przewidywalna...

Oooj, nie dla wszystkich :-)
BTW - jeszcze jeden punkt z tej Twojej wyliczanki musi sie spelnic, wiec poczekaj :-)