Ile punktow dali banderowcy polskiemu puiosenkarzowi?

Data: 2016-05-15 08:52:02
Autor: Marek
Ile punktow dali banderowcy polskiemu puiosenkarzowi?
Zdaje mi sie, ze polscy fachowcy glosowali politycznie.

Data: 2016-05-15 18:04:25
Autor: A. Filip
Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:
Zdaje mi sie, ze polscy fachowcy glosowali politycznie.

AFAIR ja konkurs Eurowizji oglądałem raz (jeszcze przed "kobietą z
brodą") i mi wystarczyło na _bardzo_ długo :-)

Jak myślisz co woli Putin: geścik/pokazuszkę z minimalnym (długofalowym)
znaczeniem czy np. bezdyskusyjną gotowość do bardzo ostrego zaostrzenia
sankcji przez U.E. w przypadku eskalacji konfliktu na Ukrainie nie w trybie
"Saakaszwili odbija Osetię Południową"?

Miłe złego początki.  (Przysłowie polskie)

Data: 2016-05-15 18:16:07
Autor: u2
W dniu 2016-05-15 o 17:52, Marek pisze:
Zdaje mi sie, ze polscy fachowcy glosowali politycznie.

głupiś:)

http://www.telegraph.co.uk/tv/2016/05/15/eurovision-2016-results-explained-who-voted-for-whom-in-the-new/

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-05-15 09:33:55
Autor: Marek
W dniu niedziela, 15 maja 2016 18:16:45 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2016-05-15 o 17:52, Marek pisze:
> Zdaje mi sie, ze polscy fachowcy glosowali politycznie.

głupiś:)

Mam trzy dni wolnego ( Zielone Świątki) i nie chce mi sie tlumaczyc jakichs angolskich tekstow.
Napisz sam, co masz na mysli.

Data: 2016-05-15 20:10:44
Autor: u2
W dniu 2016-05-15 o 18:33, Marek pisze:
Mam trzy dni wolnego ( Zielone Świątki) i nie chce mi sie tlumaczyc jakichs angolskich tekstow.
Napisz sam, co masz na mysli.

jak popatrzysz na wykresy, to Ukraińcy głosowali na ... Rosję, Azerbejdżan i Polskę:)

Data: 2016-05-16 03:55:23
Autor: stevep
W dniu .05.2016 o 17:52 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

Zdaje mi sie, ze polscy fachowcy glosowali politycznie.
Haprawde idioto?

--
stevep

Ile punktow dali banderowcy polskiemu puiosenkarzowi?