Ile punktów za przekroczenie o 20kmh

Data: 2010-01-13 04:08:51
Autor: zsedc
Ile punktów za przekroczenie o 20kmh
Witam

Jechałem równo 90kmh (według radaru) na 70tce, no i złapali nas na
suszarkę.
Dostałem 100zł i 4 punkty. Moim zdaniem powinny być 2 punkty?

Dzięki
Paweł

Data: 2010-01-13 13:19:06
Autor: to
zsedc wrote:

Jechałem równo 90kmh (według radaru) na 70tce, no i złapali nas na
suszarkÄ™.
Dostałem 100zł i 4 punkty. Moim zdaniem powinny być 2 punkty?

Trafiłeś na miśka który nie odróżnia 20 od 21. Powinny być 2 punkty. Spróbuj odwołać się od tego mandatu, powinno się udać.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-13 05:42:27
Autor: zsedc
Ile punktów za przekroczenie o 20kmh
Niemożliwe....
Zadzwoniłem do komendy policji, osoba która odebrała telefon
powiedziała, że widocznie "policjant był zakochany".
Podałem numer mandatu, dane itp,
Za godzinę oddzwonili, że poprawili i że mam już 2 punkty, a nie 4 :)

On Jan 13, 2:19 pm, to <t...@abc.xyz> wrote:
zsedc wrote:
> Jechałem równo 90kmh (według radaru) na 70tce, no i złapali nas na
> suszarkę.
> Dostałem 100zł i 4 punkty. Moim zdaniem powinny być 2 punkty?

Trafiłe¶ na mi¶ka który nie odróżnia 20 od 21. Powinny być 2 punkty.

Data: 2010-01-13 20:56:13
Autor: krzyss
zsedc pisze:
[...]

Czyli co podrobili dokument pod ktorym sie podpisales ?
Bo teraz kopia ktora oni posiadaja nie jest zgodna z oryginalem :-)
To teraz ja bym zlozyl pisemne zgloszenie o nieprawidlowosciach :D

Data: 2010-01-13 14:44:19
Autor: Robert_J
Ile punktĂłw za przekroczenie o 20kmh
Trafiłeś na miśka który nie odróżnia 20 od 21.

To pewnie przedstawiciel sporej grupy ludzi, ktĂłrzy uwaĹĽajÄ… ĹĽe rok 2000 to juĹĽ 21 wiek ;-)).

Powinny być 2 punkty.
Spróbuj odwołać się od tego mandatu, powinno się udać.

MZ spokojnie mu siÄ™ uda.

Data: 2010-01-13 17:52:50
Autor: emes

Użytkownik "Robert_J" <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hikinq$27g$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Kiedy dotrze do pewnej grupy osob, ze podpisujac mandat odrzuca sie wszelka droge odwolawcza. Jesli to za trudne do zrozumienia to: NIE DA SIE ODWOLAC OD MANDATU a to ze mu poprawili z 4 na 2 to tylko dobra wola policjanta

Data: 2010-01-13 17:40:03
Autor: to
emes wrote:

Kiedy dotrze do pewnej grupy osob, ze podpisujac mandat odrzuca sie
wszelka droge odwolawcza.

Bzdura, jak najbardziej się da, jeśli został wystawiony za coś, co nie jest wykroczeniem, znajdują się na nim błędy itp.

Jesli to za trudne do zrozumienia to: NIE DA
SIE ODWOLAC OD MANDATU a to ze mu poprawili z 4 na 2 to tylko dobra wola
policjanta

Bzdura, policjant ma taryfikator, nie może przyznać za dane wykroczenie dowolnej liczby punktów. Jeśli się pomylił, to MUSIELI to poprawić.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-13 21:07:37
Autor: J.F.
On Wed, 13 Jan 2010 17:52:50 +0100,  emes wrote:
[...]

A kiedy do ciebie dotrze ze musisz jeszcze troche poczytac ? J.

Data: 2010-01-13 20:40:22
Autor: to
J.F. wrote:

A kiedy do ciebie dotrze ze musisz jeszcze troche poczytac ?

Pomijając to o czym napisałem polecam mu jeszcze pogooglać na hasło "wady oświadczenia woli". ;>

--
cokolwiek

Data: 2010-01-13 22:57:32
Autor: emes

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4b4e2fb6@news.home.net.pl...
J.F. wrote:

A kiedy do ciebie dotrze ze musisz jeszcze troche poczytac ?

Pomijając to o czym napisałem polecam mu jeszcze pogooglać na hasło "wady
oświadczenia woli". ;>

 Przyjmuje sie, ĹĽe jesli podpisujesz mandat przyznajesz sie do popelnionego wykroczenia co jest oczywiste. Uchylenie jest mozliwe ale tylko dla scisle okreslonych przypadkow. W innych nie przyjmuje sie mandatu i tylko taka droga pozostawian nam szeroko otwarte drzwi na instytucje odwolawcze.

Wada oswiadczenia woli, udowodnij ja bedac poczytalnym ! Chyba ze autor ma zolte papiery itp wtedy mozna by sie skusic.

Data: 2010-01-14 08:50:32
Autor: Robert_J
[...]

Rozumując w Twój sposób można nie przyjąć każdego mandatu powołując się na fakt, że nie znasz taryfikatora i nie jesteś pewny czy policjant nie chce Cię oszukać na punktach ;-). A tak poważnie to podpisując mandat przyznajesz się do wykroczenia, natomiast wcale nie musisz znać wartości punktowej tegoż... Co jak co, ale taryf. punkt. jest ściśle określony, bez żadnych widełek, więc nie widzę mozliwości wpisania czegoś innego niż wynika to z wykroczenia. Jeśli glina wpisał źle to raczej świadczy o jego ignorancji i niewiedzy...

Data: 2010-01-14 08:33:12
Autor: zsedc
Ile punktów za przekroczenie o 20kmh

Je¶li glina wpisał Ľle to raczej ¶wiadczy o jego ignorancji i
niewiedzy...

Po prostu był problem z odróżnieniem 20 od 21 :) W ¶rodku nocy we
Wigilię może się to zdarzyć każdemu. Policjant pomylił się tylko o 1,
ja aż od 20kmh:)
Niemniej wysłałem w miedzy czasie oficjalne pismo z pro¶b± o
poprawienie.
O pieni±żkach z Policjantem rozmawiali¶my 100zł - 200zł czyli 21kmh i
więcej, w końcu dostałem 100zł  - czyli dolna granica. Brn±c w temacie
dalej - jak my¶licie, za przekroczenie prędko¶ci o 20kmh jest 50zł -
100zł, czy uda mi się co¶ zrobić, aby było 50zł? Jak to ładnie
napisać? Np powołuj±c się, że przez przypadkow± pomyłkę miałem
dodatkowe problemy (pisanie pisma, telefonowanie itp) i w zwi±zku z
tym proszę o obniżenie do 50zł?

Data: 2010-01-14 19:56:44
Autor: to
Ile punktów za przekroczenie o 20kmh
zsedc wrote:

Po prostu był problem z odróżnieniem 20 od 21 :) W środku nocy we
Wigilię może się to zdarzyć każdemu. Policjant pomylił się tylko o 1, ja
aĹĽ od 20kmh:)

Myślę, że coś tak prostego i często używanego jak taryfikator mandatów za przekroczenia prędkości powinni znać bezbłędnie.

O pieniążkach z Policjantem rozmawialiśmy 100zł - 200zł czyli 21kmh i
wiÄ™cej, w koĹ„cu dostaĹ‚em 100zĹ‚  - czyli dolna granica. BrnÄ…c w temacie
dalej - jak myślicie, za przekroczenie prędkości o 20kmh jest 50zł -
100zł, czy uda mi się coś zrobić, aby było 50zł? Jak to ładnie napisać?
Np powołując się, że przez przypadkową pomyłkę miałem dodatkowe problemy
(pisanie pisma, telefonowanie itp) i w zwiÄ…zku z tym proszÄ™ o obniĹĽenie
do 50zł?

Wątpię, dostałeś 100 zł jak policjant myślał, że jesteś w dolnej granicy, teraz natomiast jesteś w górnej, czyli 100 zł pasuje. O punkty to rozumiem, ale nie szkoda Ci nerwów żeby kłócić się z nimi o 50 zł?

--
cokolwiek

Data: 2010-01-14 20:13:31
Autor: to
emes wrote:

 Przyjmuje sie, ĹĽe jesli podpisujesz mandat przyznajesz sie do
 popelnionego
wykroczenia co jest oczywiste.

Policja tak przyjmuje...

Uchylenie jest mozliwe ale tylko dla
scisle okreslonych przypadkow. W innych nie przyjmuje sie mandatu i
tylko taka droga pozostawian nam szeroko otwarte drzwi na instytucje
odwolawcze.

Dla określonych przypadków droga odwoławcza jest wprost określona, co moim zdaniem nie oznacza, że nie da się zawalczyć także w innych. Zresztą to skandal, że próbuje się zmuszać do podejmowania decyzji w stresie, nie dając choćby tygodnia czy dwóch na spokojne przemyślenie sprawy i napisanie odwołania.

Wada oswiadczenia woli, udowodnij ja bedac poczytalnym ! Chyba ze autor
ma zolte papiery itp wtedy mozna by sie skusic.

Nie zgadzam się. Oświadczenia o winie za spowodowanie wypadku czy kolizji są jak najbardziej podważane. Nie widzę powodu, dla którego oświadczenie o przyjęciu mandatu miałoby być traktowane inaczej. W stresie, pod presją dwóch miśków w radiowozie, którzy mogą potencjalnie na różne sposoby obrzydzić życie kierowcy, nieraz może być trudno podjąć właściwą decyzję.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-14 08:45:56
Autor: Robert_J
Ile punktĂłw za przekroczenie o 20kmh
Kiedy dotrze do pewnej grupy osob, ze podpisujac mandat odrzuca sie wszelka droge odwolawcza. Jesli to za trudne do zrozumienia to: NIE DA SIE ODWOLAC OD MANDATU

A gdzie ktoś napisał o odwołaniu od mandatu? przecież Kolega nie kwestionuje że jechał 90, tylko wartość punktową wykroczenia. Nie musi na pamięć znać taryfikatora punktowego i pewnie dopiero w domu porównał z nim mandat i mu wyszło że policjant źle wpisał...

a to ze mu poprawili z 4 na 2 to tylko dobra wola policjanta

Chyba nie wiesz co piszesz :-).

Data: 2010-01-13 13:20:21
Autor: 'Tom N'
Ile punktów za przekroczenie o 20kmh
zsedc w

Jechałem równo 90kmh (według radaru) na 70tce, no i złapali nas na
suszarkę.
Dostałem 100zł i 4 punkty. Moim zdaniem powinny być 2 punkty?

Masz gdzie¶ napisane, że 4 punkty?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-01-13 04:28:38
Autor: zsedc
Ile punktów za przekroczenie o 20kmh
no tak, mam napisane na mandacie, że 4p - wyraĽnie:)

Data: 2010-01-13 04:34:16
Autor: zsedc
Ile punktów za przekroczenie o 20kmh
Data: 2010-01-13 04:37:03
Autor: zsedc
Ile punktów za przekroczenie o 20kmh
haha, i oprócz punktów jest zła data, powinna być wigilia 24
grudnia :P

tak wygl±da mój mandat:http://img46.imageshack.us/img46/7300/mandat.jpg

Data: 2010-01-13 14:08:56
Autor: MadMan
Dnia Wed, 13 Jan 2010 04:08:51 -0800 (PST), zsedc napisał(a):

Jechałem równo 90kmh (według radaru) na 70tce, no i złapali nas na
suszarkę.
Dostałem 100zł i 4 punkty. Moim zdaniem powinny być 2 punkty?

Tak, mandat jest sprzeczny, za przekroczenie prędko¶ci o 20 km/h jest
50-100 zł (tu 100 jest uzasadnione, jeste¶ w górnej granicy) i 2 punkty
karne, no chyba że się co¶ zmieniło. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-01-13 17:12:46
Autor: PSYLO
zsedc pisze:
Moim zdaniem powinny być 2 punkty?

Tak, Twoim ;-)

--
PSYLO

Data: 2010-01-13 21:36:10
Autor: MadMan
Dnia Wed, 13 Jan 2010 17:12:46 +0100, PSYLO napisał(a):

Moim zdaniem powinny być 2 punkty?

Tak, Twoim ;-)

Według MSWiA także. --

Data: 2010-01-13 23:08:06