Ile ramu na karcie graficznej?

Data: 2009-11-03 13:30:31
Autor: quent
Ile ramu na karcie graficznej?
Uzytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisal w wiadomosci news:hcp71m$t6b$1news.onet.pl...
Witam
tej rozdzielczosci wystarczajace to prosze nie pisac "doloz i kup 1GB,
zawsze to wiecej, wiec lepiej".
Dzieki z gory za odpowiedz.

Wiecej nie zawsze znaczy lepiej. Czasem mniej znaczy szybciej, o ile wiecej nie jest akurat wymagane.
Z drugiej strony jednak IMVHO np. dzisiejsze tytuly gier statystycznie wymagaja raczej wlasnie 1GB...

Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2009-11-03 14:07:40
Autor: doom3
Ile ramu na karcie graficznej?

Uzytkownik "quent" <xx@xx.com> napisal w wiadomosci news:4af02280$1news.home.net.pl...

Wiecej nie zawsze znaczy lepiej. Czasem mniej znaczy szybciej, o ile wiecej nie jest akurat wymagane.
Z drugiej strony jednak IMVHO np. dzisiejsze tytuly gier statystycznie wymagaja raczej wlasnie 1GB...

Masz jakies wsparcie ? :) Konkretnie... nazwiska...

--
doom3

Data: 2009-11-03 14:58:15
Autor: quent
Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości news:hcp9rb$1pe9$1news2.ipartners.pl...

[...]

Testowalem Sacred 2 i wyszlo mi ze w podobnej rozdzialce lepiej miec 1GB a to ze czasem mniej znaczy "szybciej" czytalem w jakims tescie gier (nie pamietam juz jakiej/jakich) online...

Pozdr.

Data: 2009-11-03 19:47:05
Autor: doom3

Użytkownik "quent" <xx@xx.com> napisał w wiadomości news:4af03710$1news.home.net.pl...

Testowalem Sacred 2 i wyszlo mi ze w podobnej rozdzialce lepiej miec 1GB a to ze czasem mniej znaczy "szybciej" czytalem w jakims tescie gier (nie pamietam juz jakiej/jakich) online...

Ale to jak zes to testowal i gdzie Ci to dokladnie wyszlo ?
Bo mnie sie zdawalo, ze przykladowo 896 MB wystarczy do jak najbardziej dzikich zastosowan... czytaj gier.

--
doom3

Ile ramu na karcie graficznej?