Ile razy jeszcze oszuka Polaków antypolski pic?

Data: 2011-03-11 21:26:04
Autor: Przemysław W
Ile razy jeszcze oszuka Polaków antypolski pic?
"To wciąż ci sami specjaliści od miraży" - mówi dramatycznym głosem lektor w reklamówce PiS o OFE. Ci "specjaliści" to Tusk, Buzek, Balcerowicz i Rostowski - główni architekci oraz główni aktorzy w sporze o przyszłość emerytur Polaków
Ile można zrobić nadużyć w jednym krótkim klipie! PiS wrzuca do jednego worka Buzka, który OFE wprowadzał, Tuska i Rostowskiego, którzy je demontują, i Balcerowicza, który ich broni. To nic, że naprawdę się spierają: w oczach PiS wszyscy zgodnie planują skok na emerytury Polaków.

"Należy z nich wycisnąć jak najwięcej" - mówi w klipie Buzek. PiS wyciął to zdanie z jakiegoś starego telewizyjnego programu i wyjął je z kontekstu. Nie wiadomo o co w nim Buzkowi chodziło - ale z klipu jasno wynika, że chodzi o "wyciśnięcie" pieniędzy z emerytów! W polityce wolno dużo, ale to jest naprawdę chwyt poniżej pasa.

Co PiS proponuje w zamian? Żeby każdy mógł sobie wybrać jaka część jego składki emerytalnej zostaje w ZUS, a jaka pójdzie do OFE.

Na stronie internetowej można znaleźć nawet dwustronicowy projekt nowelizacji stosownej ustawy.

Nie dajmy się nabrać: propozycja PiS to miraż. To czysty populistyczny gest, który ma przekonać Polaków, że PiS może uratować ich emerytury (i jeszcze dać ludziom wybór - przyjemnie jest mieć wybór, więc zawsze można go zaproponować, to nic nie kosztuje). PiS nie mówi nic o sprawie zasadniczej - czyli w jaki sposób po proponowanych przez PiS zmianach zbilansowałby się system emerytalny. A o to przecież w całym sporze chodzi!

Opozycji łatwo obiecywać. Są jednak takie obietnice, które kompromitują - bo widać, że ten, który je składa, gra na lękach, niewiedzy i naiwności słuchacza. PiS-wscy specjaliści od miraży ewidentnie na to liczą.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,9239749,PiS_obiecuje_emerytom_gruszki_na_wierzbie.html#ixzz1GKAavjQa

Pamiętam jak kurdupel straszył, że po przyjęciu euro, każdy emeryt i rencista straci 200 zł. Problem w tym, że pytany jak to obliczył, pierwszy kłamca RP nie potrafił powiedzieć.

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczyński ułaskawił gangstera, z którym jego zięć prowadził interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiają się w dokumentach jednej ze spółek. Udziały w niej ma także Robert Draba, były szef kancelarii Lecha Kaczyńskieg. Zięć Lecha Kaczyńskiego i były szef jego kancelarii prowadzili interesy z przestępcą, którego ułaskawił nieżyjący prezydent".

Data: 2011-03-11 21:50:52
Autor: Konrad
Ile razy jeszcze oszuka Polaków antypolski pic?

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ile0gu$olp$1inews.gazeta.pl...

Ja mam pytanie do reszty grupowiczów - czy autor tego posta jest naprawdę tak głupi czy mu za to płacą? Mam nadzieję że mu płacą bo jeśli ludzie potrafiący posługiwać się komputerem byliby tak głupi to dla tego kraju nie byłoby już nadziei - proszę kogoś kto jest tu dłużej o jakieś słowa otuchy.

Konrad

Data: 2011-03-11 21:17:56
Autor: obserwator
Konrad <kondi1@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Poniewaz na razie nikt sie odezwal, aby cie jakos pocieszyc, to moze ja
sprobuje ci cos podpowiedziec.
Ten czlowiek (autor kolejnej klamliwej wklejki) swiadomie lub nieswiadomiomie
realizuje po prostu plan, ktory powstał jeszcze w XVIII wieku.

Cytuje za pewnym komentatoren celne spostrzezenie:

*Książę Repnin odpowiedział na pytanie carycy Katarzyny w jaki sposób należy
zniewolić Polaków: &#8220;Trzeba&#8230; rozłożyć ten naród od wewnątrz, Najjaśniejsza
Pani, zabić jego moralność&#8230; Jeśli nie da się uczynić zeń trupa, należy przynajmniej sprawić, żeby był jako
chory gnijący w łożu&#8230; Trzeba mu wszczepić zarazę, wywołać dziedziczny trąd,
wieczną anarchię i niezgodę&#8230; Trzeba nauczyć brata donoszenia na brata, a syna skakania do gardła ojcu.
Trzeba ich skłócić tak, aby się podzielili i szarpali, zawsze w nas szukając
arbitra. Trzeba ogłupić i zdeprawować, zniszczyć ducha, doprowadzić do tego,
by przestali wierzyć w cokolwiek oprócz mamony i pajdy chleba.*

Ten komentarz ktos dzisiaj zamiescil pod dzisiejszym wpisem pana Aleksandra
Sciosa, ktory kolejny raz tlumaczy,czym przeciwnicy obecniej postkomuszej
wladzy, zasluzyli sobie na nienawisc takich ludzi jak autor tego wpisu.

  Polecam:

http://cogito.salon24.pl/286417,jak-zasluzyc-na-nienawisc

Data: 2011-03-11 22:03:37
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Konrad" <kondi1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ile1vv$8eq$1news.onet.pl...

[...]

A ja myślę, że ty jesteś autentycznie głupi. Gdyby tak nie było, to odniósłbyś się do treści posta, a nie do jego autora.

Przemek

Data: 2011-03-12 00:51:35
Autor: Lorn
W dniu 2011-03-11 22:03, Przemysław W pisze:

[...]

Typowy problem 'logiczny' PiS`owskich propagandzistów.

Data: 2011-03-12 11:59:45
Autor: Przemysław W
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ileci9$ari$1news.onet.pl...
[...]

Delikatnie powiedziane. Zwykłe chamstwo polegające na ubliżaniu adwersarzowi. Nie mają argumentów tylko ten jedyny spoób "dyskusji".

Przemek

Data: 2011-03-12 02:45:03
Autor: Voodoo People

"Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote in message news:ile2nc$42t$1inews.gazeta.pl...

[...]

A ja mysle kawecki, ze jednak ty jestes glupi i nie tylko glupi ale tez chuj - czyli glupi chuj. I co ty na to, e...?  :)

Data: 2011-03-11 23:04:58
Autor: Lorn
W dniu 2011-03-11 21:50, Konrad pisze:

[...]

Podobno Jaruś bloga pisze... Nie obrażaj swego wodza ;-p

Data: 2011-03-12 02:47:52
Autor: Voodoo People

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:ile6ab$n4s$3news.onet.pl...
[...]

Co ty pierdolisz, to marcinkiewicz mowil, ze Jarek nie umie na komputerze robic.
Moze sie w koncu zdecydujeta barany, ktoren ma mowic bo kazden mowi co innego.

Data: 2011-03-11 22:46:07
Autor: jadrys
Ile razy jeszcze oszuka PolakĂłw antypolski pic?
W dniu 2011-03-11 21:26, Przemysław W pisze:

Nie dajmy się nabrać: propozycja PiS to miraż.

Przemek

Raczej ciężko będzie im pobić w tej dziedzinie PO i jej szefa.

Data: 2011-03-11 23:03:28
Autor: Lorn
W dniu 2011-03-11 22:46, jadrys pisze:
W dniu 2011-03-11 21:26, Przemysław W pisze:

Nie dajmy się nabrać: propozycja PiS to miraż.

Przemek

Raczej ciężko będzie im pobić w tej dziedzinie PO i jej szefa.

Do perfumerii PiS`owi daleko ;-p

Data: 2011-03-12 07:13:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-11 23:03, Lorn pisze:
[...]

Jak wszystkim innym w naszej polityce. -  PiS nie jest tu czymś wyjątkowym.

Data: 2011-03-11 23:02:29
Autor: Lorn
[...]

Nic nowego... Plecie co mu ślina na 'pogryziony' język przyniesie.

Data: 2011-03-12 02:43:00
Autor: Voodoo People
Ile razy jeszcze oszuka Polaków antypolski pic?
Kawecki - oczy ci pizda zarosly na dobre?

Ile razy jeszcze oszuka Polaków antypolski pic?