Ile razy można być robionym w ...?

Data: 2010-01-13 11:34:11
Autor: szczebel
Ile razy można być robionym w ...?
"Notka na oficjalnej stronie Gran Turismo 5 zmroziła krew w żyłach
wszystkich wyczekujących na piątą część legendarnej już serii Polyphony
Digital. Jak się okazuje, data premiery została... znów przesunięta. Nie
będziemy już liczyć, który to raz z rzędu, bo najistotniejszym faktem jest,
że gra nie ukaże się tak jak wcześniej planowano."

gram.pl

Żal mi tylko osób naprawdę czekających na tą grę...

--
szczebel

Data: 2010-01-13 12:14:13
Autor: nzwei
szczebel pisze:
[...]

Jak to przeczytałem to nie mogłem uwierzyć. W głowie się nie mieści. I to jeszcze z jakiego powodu :"citing production-related matters". Ta gra już powinna być cztery razy zrobiona. Polyphony się nie popisało. Niedługo trzeba będzie tej grze zmienić tytuł na Gran Turismo Forever.

Data: 2010-01-13 16:42:37
Autor: Dawid Per
W dniu 2010-01-13 12:14, nzwei pisze:
szczebel pisze:
[...]

Bo oni chcą konkurować z Forzą 4 :) Co będą z biedną 3.

D.

Data: 2010-01-13 19:20:44
Autor: doom3

Użytkownik "Dawid Per" <dape_news@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hikplf$rhm$1inews.gazeta.pl...

Bo oni chcą konkurować z Forzą 4 :) Co będą z biedną 3.

A mnie sie wydaje, ze chca wykorzystac cala niewykorzystana moc PS3 ;)

--
doom3

Data: 2010-01-13 20:24:39
Autor: SirMike
szczebel wrote:
[...]

Co tu sie duzo dziwic :) Wypuscili demo, ktore otworzylo oczy graczom.
Crap, crap, crap i do tego przedpotopowy. To już PGR4 mi się bardziej
podobał.

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

Data: 2010-01-13 23:54:31
Autor: sialala
On Jan 13, 7:24 pm, SirMike <sirm...@localhost.com> wrote:
szczebel wrote:
> "Notka na oficjalnej stronie Gran Turismo 5 zmrozi a krew w y ach
> wszystkich wyczekuj cych na pi t cz legendarnej ju serii Polyphony
> Digital. Jak si okazuje, data premiery zosta a... zn w przesuni ta. Nie
> b dziemy ju liczy , kt ry to raz z rz du, bo najistotniejszym faktem jest,
> e gra nie uka e si tak jak wcze niej planowano."

> gram.pl

> al mi tylko os b naprawd czekaj cych na t gr ...

Co tu sie duzo dziwic :) Wypuscili demo, ktore otworzylo oczy graczom.
Crap, crap, crap i do tego przedpotopowy. To ju PGR4 mi si bardziej
podoba .

pieprzenie.
moze i graczom, ktorzy czekaja na sliczna scigalke z lekkim, latwym i
przyjemnym modelem jazdy (i obowiazkowymi zniszczeniami, bo w koncu w
wyscigach samochodow za kilkaset tysiecy dolarow przede wszystkim
chodzi o to, zeby te samochody niszczyc) demko sie nie spodobalo. ale
poczytaj reakcje ludzi siedzacych w simach (nawet tych hardkorowych
pecetowych, w ktorych wiecej czasu spedza sie na ustawianiu samochodu
i dobieraniu mieszanki paliwa niz na jezdzie), a przekonasz sie, ze
model jazdy zaprezentowany w tym demie zaskoczyl i to cholernie
pozytywnie. do tego demko to mialo ile? 200MB? graficznie nie mozna
sie tam bylo spodziewac zadnych cudow - podejrzewam, ze trasy do GT4
zajmowaly podobna ilosc miejsca na plycie z gra ;-)

dodatkowo po raz pierwszy date premiery GT5 podano z tego co kojarze
jakies 2 miesiace temu, wiec ta informacja o przesunieciu jest
PIERWSZYM przesunieciem daty premiery tej gry.

ja licze, ze model jazdy w pelnej wersji pozostanie taki jak w tym
ostatnim "demie" i ze jedyne zmiany beda tyczyc oprawy graficznej
(konkretnie tras, bo samochody wygladaja oblednie) i ze spelnia
obietnice dotyczace zmiennych warunkow pogodowych.

Data: 2010-01-14 08:59:18
Autor: Catalyst
Ile razy mozna byc robionym w ...?

"sialala" <mariuszborkiet@gmail.com> wrote in message news:2db8ecb7-0779-4802-a4bb-00ee419a90fa22g2000yqr.googlegroups.com...
[...]

Ale jak ktos oczekuje zniszczen i mozliwosci poturlania auta w hiper realistycznym symulatorze to zle?

Data: 2010-01-14 04:25:44
Autor: sialala
On Jan 14, 7:59 am, "Catalyst" <c3a2ta2ly...@interia.pl> wrote:
"sialala" <mariuszbork...@gmail.com> wrote in message

> [...]

>chodzi o to, zeby te samochody niszczyc) demko sie nie spodobalo. ale

Ale jak ktos oczekuje zniszczen i mozliwosci poturlania auta w hiper

oczywiscie, ze nie. ale oczekiwac po hiperrealistycznym symulatorze
tylko rozwalki i turlania aut to lekka przesada ;-)
poza tym to demko to raczej czesc akcji pod nazwa "szukamy kierowcow,
ktorzy beda sie dla nas scigac" niz demo w pelnym tego slowa znaczeniu.

Data: 2010-01-14 14:04:56
Autor: Moltisanti
Ile razy mozna byc robionym w ...?

Uzytkownik "sialala" :

On Jan 13, 7:24 pm, SirMike:
[...]

Jezeli "SIM" to dlaczego nie spektakularne wypadki? W realu takie wlasnie sa. Nie mowie aby robic widowiska jak w Burnout, ale wystarczy  1/3 uszkodzonego samochu przy uderzeniu z predkoscia prawie 200km/h w bande i bedzie dobrze.
[...]

Powolywanie sie na tych "siedzacych" w simach ma jedynie sens, jezeli taka osoba ma doswiadczenie w realu w obcowaniu z szybkimi samochodami. Takie opinie mozna uznac za wiarygodne. A czesto tak bywa ze ci "siedzacy" w simach "fachowcy" to zwyczajne nerdy ktorzy nie maja nawet PJ. Wiec co moze wiedziec taki o realistycznosci danego tytulu. W takim przypadku wolalbym dac gre + kierownica 60 letniemu emerytowi, ktory jezdzi autem od 40 lat i zapytac w jakim stopniu dla niego gra jest _realistyczna_. M.

Data: 2010-01-14 06:13:04
Autor: sialala
Ile razy mozna byc robionym w ...?
On Jan 14, 1:04 pm, "Moltisanti" <p...@pff.ko> wrote:
Uzytkownik "sialala" :

> [...]

ale wystarczy  1/3 uszkodzonego samochu przy uderzeniu
z predkoscia prawie 200km/h w bande i bedzie dobrze.

jestem jak najbardziej za!
i z tego, co zapowiedziano i to oficjalnie, to tak bedzie wygladac.
podobno ;-)

Powolywanie sie na tych "siedzacych" w simach ma jedynie
sens, jezeli taka osoba ma doswiadczenie w realu w obcowaniu
z szybkimi samochodami. Takie opinie mozna uznac za wiarygodne.

no racja - ale w takim razie musialbys zapytac o zdanie Clarksona, bo
malo kto tak naprawde mial okazje jezdzic w realu tymi wszystkimi
cackami.

W takim przypadku wolalbym dac gre + kierownica 60 letniemu emerytowi, ktory jezdzi
autem od 40 lat i zapytac w jakim stopniu dla niego gra jest _realistyczna_.

true ;-)
ja dalem GT4 mojemu ojcu na kierownicy i wsadzilem go za kolko Hondy
Civic. podobalo mu sie na tyle, ze pytal dlaczego nie moze pojezdzic
po calym Paryzu. ale jak widzialem jak jezdzi ("czworke" wrzucil juz
przy 80km/h), to raczej nie jest dobrym testerem dla tego typu gry ;-)

Data: 2010-01-14 16:05:51
Autor: Moltisanti
[...]

Tu juz nawet nie chodzi o to aby ktos testowal te wszystkie wozki bo jest to raczej dla wiekszosci nie realne, ale mial jako takie pojecie w temacie. Ale co do Jeremiego Clarksona to trafiles w dziesiatke :), bylby to absolutne autorytet w swojej wypowiedzi. Clarkson robil juz takie porownanie i jezdzil Honda NSX w realu
i na PS2 - Gran Turismo, jedynie wielka szkoda ze nie dali mu kierownicy :) http://videos.orange.es/video/iLyROoaft0ZG.html

M.

Data: 2010-01-14 07:35:49
Autor: sialala
Ile razy mozna byc robionym w ...?
On Jan 14, 3:05 pm, "Moltisanti" <p...@pff.ko> wrote:
Uzytkownik "sialala" :

> [...]

Clarkson robil juz takie porownanie i jezdzil Honda NSX w realu
i na PS2 - Gran Turismo, jedynie wielka szkoda ze nie dali mu kierownicy :)

pamietam ten odcinek.
a w zwiazku z tym, ze w GT5 ma byc tor testowy Top Gear (i ogolnie
jeszcze mocniej zaciesniona wspolpraca, czyli nie tylko odcinki do
kupienia w GT Store) - to licze, ze jak gra sie w koncu ukaze,
Clarkson zasiadzie za kierownica (jakas porzadna, z reczna skrzynia
biegow i sprzeglem) i sprawdzi jak sie jezdzi jego ukochanym DB9.

Data: 2010-01-15 00:55:55
Autor: Artur Bross
Ile razy mozna byc robionym w ...?
Ojeju... Zamiast cieszyc sie, ze producentowi zalezy na tym by gra byla dopracowana, narzekata...

Jaki mamy wplyw na to, ze FFXIII robia tyle lat? To raczej "wina" technologii: nawet Japonczycy, chociaz jest ich duzo ;-) nie moga szybciej poradzic sobie z upychaniem informacji na DVD, ze o BR nie wspomne.

A ci z was, ktorym to nie pasuje, niech kupia se XBOXa, gdzie mamy juz Forze3 i graja w to co juz jest.

Ile razy można być robionym w ...?