Ile razy można być robionym w . ..?

Data: 2010-01-13 12:14:13
Autor: nzwei
Ile razy można być robionym w . ..?
szczebel pisze:
"Notka na oficjalnej stronie Gran Turismo 5 zmroziła krew w żyłach
wszystkich wyczekujących na piątą część legendarnej już serii Polyphony
Digital. Jak się okazuje, data premiery została... znów przesunięta. Nie
będziemy już liczyć, który to raz z rzędu, bo najistotniejszym faktem jest,
że gra nie ukaże się tak jak wcześniej planowano."

gram.pl

Żal mi tylko osób naprawdę czekających na tą grę...

Jak to przeczytałem to nie mogłem uwierzyć. W głowie się nie mieści. I to jeszcze z jakiego powodu :"citing production-related matters". Ta gra już powinna być cztery razy zrobiona. Polyphony się nie popisało. Niedługo trzeba będzie tej grze zmienić tytuł na Gran Turismo Forever.

Data: 2010-01-13 16:42:37
Autor: Dawid Per
W dniu 2010-01-13 12:14, nzwei pisze:
szczebel pisze:
[...]

Bo oni chcą konkurować z Forzą 4 :) Co będą z biedną 3.

D.

Data: 2010-01-13 19:20:44
Autor: doom3

Użytkownik "Dawid Per" <dape_news@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hikplf$rhm$1inews.gazeta.pl...

Bo oni chcą konkurować z Forzą 4 :) Co będą z biedną 3.

A mnie sie wydaje, ze chca wykorzystac cala niewykorzystana moc PS3 ;)

--
doom3

Ile razy można być robionym w . ..?