Ile razy można wejść do tej samej rzeki?

Data: 2010-08-13 00:10:34
Autor: Cavallino
Ile razy można wejść do tej samej rzeki?
Do Wisły konkretnie?
Po come backu Kasperczaka ponoć szykuje się następny.
Tym razem Petrescu.

Włos się na głowie jeży normalnie.

Data: 2010-08-13 00:38:28
Autor: Mark
Dnia Fri, 13 Aug 2010 00:10:34 +0200, Cavallino napisał(a):

Do Wisły konkretnie?
Po come backu Kasperczaka ponoć szykuje się następny.
Tym razem Petrescu.

"Mielcarski jednak szybko dodaje, że to jest nierealne. - Wisły nie stać na
zatrudnienie Dana. On w Rosji zarabia ponad milion euro. Nie wierzę więc w
to żeby wrócił i zgodził się na pensję 300-400 euro - kończy Mielcarski."

I chyba to skonczy watek Petrescu. Ja tez jakos nie bardzo moge uwierzyc,
zeby zrezygnowal z takiej kasy na rzecz durzo mniejszej, i to jeszcze na
rzecz klubu ktory sie go kiedys pozbyl.

--
Mark

Data: 2010-08-13 00:48:34
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:

I chyba to skonczy watek Petrescu. Ja tez jakos nie bardzo moge uwierzyc,
zeby zrezygnowal z takiej kasy na rzecz durzo mniejszej, i to jeszcze na
rzecz klubu ktory sie go kiedys pozbyl.

Obyś miał rację.
BTW: Ktoś śledził grę jego drużyn, dalej preferuje styl gry rodem z Anglii, ale z ubiegłego wieku?

Data: 2010-08-13 07:56:18
Autor: Mane
W dniu 2010-08-13 00:48, Cavallino pisze:

BTW: Ktoś śledził grę jego drużyn, dalej preferuje styl gry rodem z
Anglii, ale z ubiegłego wieku?

Grał w LM, więc chyba nie było z tym problemu.

Data: 2010-08-13 10:26:24
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i42mti$np8$3inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-08-13 00:48, Cavallino pisze:

BTW: Ktoś śledził grę jego drużyn, dalej preferuje styl gry rodem z
Anglii, ale z ubiegłego wieku?

Grał w LM, więc chyba nie było z tym problemu.

Znaczy z czym i jaki to ma związek z pytaniem?

Data: 2010-08-13 10:25:53
Autor: Mane
W dniu 2010-08-13 10:26, Cavallino pisze:

Znaczy z czym i jaki to ma związek z pytaniem?

Z tym, że był/jest łatwiejszy dostęp do meczy niż w sytuacji kiedy grałby tylko w lidze rumuńskiej.

Data: 2010-08-13 10:34:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i42vm1$np8$8inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-08-13 10:26, Cavallino pisze:

Znaczy z czym i jaki to ma związek z pytaniem?

Z tym, że był/jest łatwiejszy dostęp do meczy niż w sytuacji kiedy grałby tylko w lidze rumuńskiej.

Nie przypominam sobie żebym o to pytał.

Data: 2010-08-13 08:51:02
Autor: Roberto
Ile razy można wejść do tej samej rzeki?

W LM nie śledziłeś?

Data: 2010-08-13 17:57:42
Autor: Cavallino
Użytkownik "Roberto" <calder@vp.pl> napisał w wiadomości news:

BTW: Ktoś śledził grę jego drużyn, dalej preferuje styl gry rodem z Anglii,
ale z ubiegłego wieku?

W LM nie śledziłeś?

Nie.
W otwartej tv nie było ich chyba ani razu.

Data: 2010-08-13 09:09:35
Autor: Roberto
Ile razy można wejść do tej samej rzeki?
On 13 Sie, 17:57, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Roberto" <cal...@vp.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
>W LM nie śledziłeś?

Nie.
W otwartej tv nie było ich chyba ani razu.

No widzisz. Radzę Ci czasami poczytać coś o piłce. Telewizja nie
zawsze wystarcza:)

Data: 2010-08-13 18:14:41
Autor: Cavallino
wrote:
> [...]

Nie.
W otwartej tv nie było ich chyba ani razu.

No widzisz. Radzę Ci czasami poczytać coś o piłce.

No właśnie próbuję coś sensownego przeczytać, niepotrzebnie w tym przeszkadzasz.
Może ktoś jednak widział i się wypowie.

Data: 2010-08-14 05:24:38
Autor: PB
Ile razy można wejść do tej samej rzeki?
On 13 Sie, 18:14, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Może ktoś jednak widział i się wypowie.

skróty w Tv ze spotkań LM widziałem.
Taktyka Petrescu prosta i dość skuteczna. Spokojnie przynosiła pewne
efekty, ale dwa warunki:

1. dobre przygotowanie fizyczne
2. dobra podstawowa technika użytkowa zawodników

były spełnione, a w Polsce raczej by nie były.

Notabene aktualna drużyna Petrescu jest na pierwszym miejscu w ichniej
II lidze, jest na dobrej dordze do awansu do I, a kibice są
niezadowoleni, bo gra za mało efektownie :).

Data: 2010-08-14 17:57:00
Autor: Cavallino
wrote:
Może ktoś jednak widział i się wypowie.

skróty w Tv ze spotkań LM widziałem.
Taktyka Petrescu prosta i dość skuteczna.

Ok, ale czy ta sama co przed kilku laty?

Data: 2010-08-15 23:36:45
Autor: Roberto
wrote:

> [...]
>No widzisz. Radzę Ci czasami poczytać coś o piłce.

No właśnie próbuję coś sensownego przeczytać, niepotrzebnie w tym

Przeszkadzam w próbach:) A w szkole to Ci się nie chciało próbowac??

Data: 2010-08-16 10:10:53
Autor: Cavallino
[...]

Przeszkadzam

No właśnie.
I po co to robisz?
Z głupoty czy złośliwości?

Data: 2010-08-13 09:13:53
Autor: Mark
Ile razy można wejść do tej samej rzeki?
Dnia Fri, 13 Aug 2010 00:48:34 +0200, Cavallino napisał(a):

Obyś miał rację.

Obym:)
Ale gosc musialby miec naprawde ogromny sentyment do Wisly by zdecydowac sie
na 1/3 dotychczasowych zarobkow.. a naprawde trudno mi znalezc jakiekolwiek
powody dla ktorych Petrescu mialby zapalac miloscia do Wisly:)

--
Mark

Data: 2010-08-13 08:53:04
Autor: Roberto
On 13 Sie, 09:13, Mark <ta...@adres.w.pl> wrote:
> [...]

na 1/3 dotychczasowych zarobkow.. a naprawde trudno mi znalezc jakiekolwiek
powody dla ktorych Petrescu mialby zapalac miloscia do Wisly:)

Sądzę, że dla Wisły byłby najlepszym kandydatem. Ale problem naszej
piłki nie tkwi w trenerach naszej ekstraklasy. U nas nie ma czegoś
takiego jak system szkolenia

Data: 2010-08-16 09:00:17
Autor: Mane
W dniu 2010-08-13 17:53, Roberto pisze:

Sądzę, że dla Wisły byłby najlepszym kandydatem. Ale problem naszej
piłki nie tkwi w trenerach naszej ekstraklasy. U nas nie ma czegoś
takiego jak system szkolenia

Dokładnie, trudno uczyć 25-30 latków gry w piłkę.

Data: 2010-08-13 10:11:30
Autor: Aman
Ile razy można wejść do tej samej rzeki?

Obyś miał rację.
BTW: Ktoś śledził grę jego drużyn, dalej preferuje styl gry rodem z Anglii, ale z ubiegłego wieku?

Ale ten styl pozwolił mu awansować z Rumuńskim zespołem do Ligi Mistrzów.
A u nas Ci trenerzy tacy nowoczesni i żadnemu sie nie udalo .

Pozdrawiam

M.Amanowicz

Data: 2010-08-13 10:11:39
Autor: Mane
W dniu 2010-08-13 10:11, Aman pisze:

Ale ten styl pozwolił mu awansować z Rumuńskim zespołem do Ligi Mistrzów.
A u nas Ci trenerzy tacy nowoczesni i żadnemu sie nie udalo .

Dokładnie, zaden polski grajek nie poradzil by sobie w tej starej topornej lidze angielskiej, tam trzeba bylo zapierd.... a nie plakac bo trzeba zasuwac.

Data: 2010-08-13 10:27:01
Autor: Cavallino
Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości news:i42unj$lhg$1inews.gazeta.pl...

Obyś miał rację.
BTW: Ktoś śledził grę jego drużyn, dalej preferuje styl gry rodem z Anglii, ale z ubiegłego wieku?

Ale ten styl pozwolił mu awansować z Rumuńskim zespołem do Ligi Mistrzów.

Mam rozumieć, że styl się nie zmienił?

Data: 2010-08-13 08:54:06
Autor: Roberto
Ile razy można wejść do tej samej rzeki?
On 13 Sie, 10:27, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Aman" <a...@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomościnews:i42unj$lhg$1inews.gazeta.pl...

> Ale ten styl pozwolił mu awansować z Rumuńskim zespołem do Ligi Mistrzów.

Mam rozumieć, że styl się nie zmienił?

Teraz gra otwartą i fajną dla oka piłkę ale Zieliński:)

Data: 2010-08-13 10:30:44
Autor: Mane
W dniu 2010-08-13 10:27, Cavallino pisze:

Ale ten styl pozwolił mu awansować z Rumuńskim zespołem do Ligi Mistrzów.

Mam rozumieć, że styl się nie zmienił?

A od czego miał zaczynać? Naszych grajków w pierwszej kolejności trzeba nauczyć biegania :) Pozniej zapewne przyszedlby czas w bardziej wyszukana taktyke.

Co drugiemu pseudo piłkarzykowi piłka przeszkadza w bieganiu, strzelenie bramki to najczęściej przez wejście do tejze z piłką.

Jak oglądam bundeslige i widze zawodnika w piłką nie atakowanego na 20 metrze, to za chwile na powiedzmy 80% procent będzie bramka, u nas jeśli któryś zdecyduje się na uderzenie (najczeście się nie decyduje ze by sie nie skompromitować), to na 120% można obstawiać czy przekopie trybuny czy nie, dobre dośrodkowanie ze stojącej piłki (wolny, rożny) to marzenie ściętej głowy. I tak można wymieniać bez końca.

Data: 2010-08-13 08:55:11
Autor: Roberto
On 13 Sie, 10:30, Mane <mane197...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

czy nie, dobre dośrodkowanie ze stojącej piłki (wolny, rożny) to
marzenie ściętej głowy. I tak można wymieniać bez końca.

nasu grają w futbol amerykańsko polski:)

Data: 2010-08-13 10:35:30
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i42vv4$np8$9inews.gazeta.pl...
[...]

Naprawdę nie rozumiesz o co pytam?

Data: 2010-08-13 10:35:58
Autor: Mane
W dniu 2010-08-13 10:35, Cavallino pisze:

Naprawdę nie rozumiesz o co pytam?

Rozjasnij w takim razie.

PS: U nas trzeba taktyke dobierać do zawiodników, a nie odwrotnie, niestety.

Data: 2010-08-13 10:42:26
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i4308u$np8$11inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-08-13 10:35, Cavallino pisze:

Naprawdę nie rozumiesz o co pytam?

Rozjasnij w takim razie.

Pytam o ciąg dalszy, czy jego taktyka po nauczeniu zawodników rumuńskich biegania, uległa zmianie na jakąś sensowną.
Czyli czy jest szansa, że gdyby kontynuował pracę w Wiśle to możnaby liczyć na jakieś sensowne efekty końcowe (nie chodzi o wyniki, tylko o grę jako taką).

PS: U nas trzeba taktyke dobierać do zawiodników, a nie odwrotnie, niestety.

Wszędzie.
I dlatego potrzeba trenera, który umie stosować różne taktyki, a nie lamerów, którzy znają jedną.
Jak Smuda i Petrescu z czasów Wisły.

Data: 2010-08-13 08:56:41
Autor: Roberto
Ile razy można wejść do tej samej rzeki?
On 13 Sie, 10:42, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Użytkownik "Mane" <mane197...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:i4308u$np8$11inews.gazeta.pl...

> [...]

> niestety.

Wszędzie.
I dlatego potrzeba trenera, który umie stosować różne taktyki, a nie

Hahaha. Normalnie usmiałem się. Lemer:) Gdyby z Wisły wywalił parę
gwiazdek to pewnie tak

Data: 2010-08-13 12:33:52
Autor: maciej
Cavallino napisał:

Pytam o ciąg dalszy, czy jego taktyka po nauczeniu zawodników rumuńskich biegania, uległa zmianie na jakąś sensowną.

Taktyka, która doprowadziła klub pokroju Amici do mistrzostwa, wicemistrzostwa i ligi mistrzów jest sensowna.
Tobie nie musi się podobać, Ty możesz się delektować taktyką trenera Zielińskiego.

Data: 2010-08-13 10:40:39
Autor: yamma
Mane wrote:
[...]

Petrescu nikogo niczego nie uczył. Naprawdę czasami warto bliżej zainteresować się tematem zamiast pleść głupoty. Gdy Petrescu przyszedł do Urziceni, to w ciągu 2 sezonów wymienił niemal całą pierwszą 11-tkę. Właśnie na takich, którzy byli w stanie wytrzymać jego treningi. W Wiśle raczej to by mu się nie udało.
yamma

Data: 2010-08-13 13:07:24
Autor: maciej
yamma napisał:

Petrescu nikogo niczego nie uczył. Naprawdę czasami warto bliżej zainteresować się tematem zamiast pleść głupoty. Gdy Petrescu przyszedł do Urziceni, to w ciągu 2 sezonów wymienił niemal całą pierwszą 11-tkę.

Nie no, kurwa, miał ligę mistrzów zdobywać 2 ligowym składem.
Weźcie tego debila...

Data: 2010-08-13 14:06:20
Autor: yamma
maciej wrote:
yamma napisał:

[...]

Oho! Następny z problemami z rozumieniem pisanego tekstu. Przecież już pierwsze zdanie w moim poście tworzy kontekst mojej wypowiedzi. Kurcze, ludzie, co wy robiliście w szkole na jęz. polskim?
yamma

Data: 2010-08-13 14:14:17
Autor: maciej
yamma napisał:

Oho! Następny z problemami z rozumieniem pisanego tekstu. Przecież już pierwsze zdanie w moim poście tworzy kontekst mojej wypowiedzi. Kurcze, ludzie, co wy robiliście w szkole na jęz. polskim?

Gówno półgłówku tworzy, nie kontekst. Tylko w twoim świecie wymiana piłkarzy może prowadzić do wniosku, że trener tych nowych niczego nie nauczył.
A teraz wypad, szkoda każdego mojego słowa na ciebie.

Data: 2010-08-13 15:57:31
Autor: yamma
maciej wrote:
yamma napisał:

[...]

To po grzyba kretynie ze mną dyskutujesz? Chcesz się dowartościować?
yamma

Data: 2010-08-13 07:55:17
Autor: Mane
W dniu 2010-08-13 00:38, Mark pisze:

I chyba to skonczy watek Petrescu. Ja tez jakos nie bardzo moge uwierzyc,
zeby zrezygnowal z takiej kasy na rzecz durzo mniejszej, i to jeszcze na
rzecz klubu ktory sie go kiedys pozbyl.

I tych pseudo piłkarzyków nierobów.

Data: 2010-08-13 09:11:04
Autor: Mark
Dnia Fri, 13 Aug 2010 00:38:28 +0200, Mark napisał(a):

 takiej kasy na rzecz durzo mniejszej

Dużo, dużo, dużo.
Autopoprawka.

--
Mark

Data: 2010-08-13 16:38:28
Autor: Fidelio
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i41rgq$lb9$1news.onet.pl...
Do Wisły konkretnie?
Po come backu Kasperczaka ponoć szykuje się następny.
Tym razem Petrescu.

Włos się na głowie jeży normalnie.

A najbardziej się jeży piłkarzom Wisełki hehe.

Oj musiał się Cupiał wściec na grajków skoro straszy trenerem, który każe się spocić na treningu ;-)

Scary! ;-)

Data: 2010-08-13 17:12:34
Autor: maciej
Fidelio napisał:

Oj musiał się Cupiał wściec na grajków skoro straszy trenerem, który każe się spocić na treningu ;-)

Dodatkowo chyba każe siedzieć w klubie trochę dłużej niż tylko w czasie treningu... też skandal, za te nędzne setki tysiecy takie wymagania... i jeść trzeba to co trener każe, a nie śmieci z McD...

Piechniczek za to ma jak zwykle dobre samopoczucie, takich trenerów nam trzeba:

http://www.sport.pl/pilka/1,65037,8246360,Antoni_Piechniczek__Nasza_pilka_nie_jest_slabsza_od.html

Fakty nie pasują do teorii? Tym gorzej dla faktów:

"Wy sobie ubzduraliście, że liga jest słaba i wszyscy powinni wyjeżdżać. Bzdura absolutna."

Wiem, że już z tego człowiek nie powinien się nabijac, bo ile tych uczniów Goebbelsa można słuchać... ale jakoś ciężko przejść obojętnie.

Ile razy można wejść do tej samej rzeki?