Ile razy można zawieszać działalność?

Data: 2011-10-12 16:45:09
Autor: rageofhonor
Ile razy można zawieszać działalność?
Zawiesiłem firmę na 2 lata a potem wznowiłem działalność. Teraz miałem zamiar zamknąć firmę ale w okienku powiedziano mi że znowu mogę zawiesić na 2 lata. Czy to prawda?

Data: 2011-10-12 16:55:03
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-10-12 16:45, rageofhonor pisze:
Zawiesiłem firmę na 2 lata a potem wznowiłem działalność. Teraz miałem
zamiar zamknąć firmę ale w okienku powiedziano mi że znowu mogę zawiesić
na 2 lata. Czy to prawda?

Tak.

--
Liwiusz

Data: 2011-10-12 18:07:30
Autor: rageofhonor

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j749o6$ubc$1news.onet.pl...
[...]

Ale czy nie trzeba przedtem prowadzić działalności jakiś czas, zanim sie znowu zawiesi?

Data: 2011-10-12 18:40:39
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-10-12 18:07, rageofhonor pisze:

[...]

Nie trzeba. To znaczy 1 dzień powinien starczyć (pomijając może bezzasadny "opór" pani z jednego okienka, niedawno pisał taki jeden, kto tak chciał zrobić, i chyba dla św. spokoju zdecydował się na miesiąc odwieszenia).

--
Liwiusz

Data: 2011-10-12 18:51:35
Autor: cef
Liwiusz wrote:

[...]

Tak, tak, " Jaruzelski porwał papieża" :-)

Nie miesiąc, tylko 4 dni. W tym czasie dokonano zakupu
towaru, sprzedaży tegoż, odliczono VAT za trzy miechy w tył z telefonu
i złożono VAT-7 za ten miesiąc, zapłacono całe zdrowotne i trochę społecznych.
 Nikt nie powie, że nie prowadzono DG
i zrobiono to tylko dlatego, że osoba zawieszająca nie umie sama powalczyć w urzedach
i musiałaby angażować mnie - a ja jestem bardzo drogi ;-O

Data: 2011-10-12 18:57:35
Autor: tomek
On 12.10.2011 18:51, cef wrote:
Liwiusz wrote:

[...]

ZUS za osobę współpracującą też został zapłacony ;) ?

Tomek

Data: 2011-10-12 19:10:43
Autor: cef
tomek wrote:

ZUS za osobę współpracującą też został zapłacony ;) ?

:-)
Nie analizowałem nawet (nie da się dowieść współpracy)
Ale z ciekawości: mam solidny etat i własną DG (płacę tylko zdrowotne), to byłaby szansa
coś jeszcze dopłacać z tego tytułu gdyby była współpraca?
Bo jakoś mi się nie wydaje.

Data: 2011-10-12 19:17:59
Autor: tomek
On 12.10.2011 19:10, cef wrote:
tomek wrote:

[...]

Społeczne faktycznie, zdrowotne chyba tak czy siak trzeba (chociaż piszę "z głowy" więc kto wie).

Tomek

Data: 2011-10-12 20:04:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-10-12 18:51, cef pisze:
Tak, tak, " Jaruzelski porwał papieża" :-)

No tak, coś w "ten deseń" ;) Dzięki za wyjaśnienie :)

--
Liwiusz

Ile razy można zawieszać działalność?