Ile razy premier Tusk nie dopełnił obowiązk ów służbowych?!

Data: 2020-04-11 09:39:47
Autor: A. Filip
Ile razy premier Tusk nie dopełnił obowiązk ów służbowych?!
Skoro politycy PiS mogli "ignorować kwarantanne" bo mieli obowiązek być
na publicznej rocznicy Smoleńska-2010 to premier Tusk ignorował+
obowiązki nie będąc na rocznicach Smoleńska-2010.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-04-11 00:52:52
Autor: japanizer
On Saturday, April 11, 2020 at 4:39:48 PM UTC+9, A. Filip wrote:
Skoro politycy PiS mogli "ignorować kwarantanne" bo mieli obowiązek być
na publicznej rocznicy Smoleńska-2010 to premier Tusk ignorował+
obowiązki nie będąc na rocznicach Smoleńska-2010.

Głupawy Andrzejku, jak zasypiasz, to również myślisz o Tusku?

Data: 2020-04-11 07:22:53
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]
> obowiązki nie będąc na rocznicach Smoleńska-2010.

Głupawy Andrzejku, jak zasypiasz, to również myślisz o Tusku?

Jakie są statystyku zachorowań/zgonów w Unijnym Tuskolandzie
w porównaniu z Kaczystoskom PL?

Wskaźniki nie są raczej korzystne dla Tuska (za nic nie odpowiadam).

Niemce, Belgia, Francja? Beznadziejnie!

Data: 2020-04-11 07:40:47
Autor: japanizer
On Saturday, April 11, 2020 at 11:22:54 PM UTC+9, Alojzy Gąska wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Jakie są statystyku zachorowań/zgonów w Unijnym Tuskolandzie
w porównaniu z Kaczystoskom PL?

Polska jest w Unii Europejskiej, nocnik. Kiedy PiS planuje Polexit? Po majowym marszu do urn?

Data: 2020-04-11 09:58:01
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Tobie rozumu nie starcza by dostrzec ironie?  Udaje współczucie.

To że ta ironia wali *nie tylko* w jedną stronę to już osobna sprawa.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-04-11 10:20:46
Autor: R u n t
Ile razy premier Tusk nie dopełnił obowi ązkĂłw słuĹźbowych?!
W dniu 2020-04-11 o 09:58, pajac A. Filip pisze:
[...]

"andrzejku", puknij się w głweńke. Idź na spacer, dołacz z gałązką oliwna do polityków PiS. Staniesz sie nietykalny jak oni!
Smieszny i żałosny juz jesteś.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-11 10:18:26
Autor: R u n t
W dniu 2020-04-11 o 09:52, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ten andrzejek to musi być niezły przypał. Pewnie kryptopisowiec.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-11 01:39:44
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 11 kwietnia 2020 09:39:48 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Skoro politycy PiS mogli "ignorować kwarantanne" bo mieli obowiązek być
na publicznej rocznicy Smoleńska-2010 to premier Tusk ignorował+
obowiązki nie będąc na rocznicach Smoleńska-2010.

Nie boisz się w takim stanie otwierać lodówki?

--
Bruno

Data: 2020-04-11 11:25:43
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Oczywiście że się boje!  Za każdym razem może wyskoczyć PO-Budka Tusk
z transparentem "Jak będzie PiS to benzyna będzie po 6 złotych!".
[ Hasło z paru kampanii wyborczych wstecz ale i tak warte przypominania ;-) ]

Ja na miejscu jełopozycji bym się nastawił na jedną z podstawowych
strategii że wybory prezydenta w maju "chyba jednak będą", jełopozycja
je raczej+ przegra, ale dla PiS to musi stać się Pyrrusowym zwycięstwem
w perspektywie wyborów sejmowych 2023.  Taka _w najgorszym scenariuszu_
bardzo kosztowna dla przełamującego opór "bitwa opóźniająca".

Kto się nastawia jedynie na strategię "zwycięstwo albo śmierć"
w polityce rzadko (bardzo) wiele kadencji przeżyje.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-04-11 03:21:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 11 kwietnia 2020 11:26:31 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

Oczywiście że się boje!  Za każdym razem może wyskoczyć PO-Budka Tusk
z transparentem "Jak będzie PiS to benzyna będzie po 6 złotych!".

To może czas udać się do specjalisty?

--
Bruno

Data: 2020-04-11 17:08:11
Autor: Sylvio Balconetti
Am 11.04.20 um 10:39 schrieb Bruno Brunowski:
[...]

Czytalem niedawno, ze sa ludzie, ktorzy wszystko co kupuja przemywaja woda. Nie wiem czy to jest skuteczne? Opakowanie i zawartosc mozna myc, ale nabuk nie w letniej wodzie! Potrzeba co najmniej 60°!

Jeszcze inna sprawa. Od dawna przestrzegam ludzi, zeby uwazali na opakowania plastykowe, a szczegolnie folie babelkowa (bubble wrap) i nie dajbuk nie rozduszali jej, bo jest produkowana w Chinach i napelniana tam powietrzem (Wuhan?).

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????????????????????????????????????????????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem, które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić, nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

Data: 2020-04-11 17:59:26
Autor: Budzik
Ile razy premier Tusk nie dopełnił obowiązków służbowych?!
Użytkownik Sylvio Balconetti silvio@invalid.invalid ...

[...]

I co sie dzieje jak ten bąbelek sie rozdusi? Wylatuje wirus który przetrwał tam miesiac?

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2020-04-11 20:12:39
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

A co go tym bąbelku wysuszy/utopi/rozmydli?

Nie wiem jak jest w przypadku Covid-19 ale jak warto pamiętać jak
odporne bywają inne ustrojstwa [A].  Ja powątpiewam+ czy Covid-19 przetrwa
w bąbelku ale jak nie jestem fachowcem to się nie rwę zapewniać że nie.

Ja zapewnienia ile Covid-10 może przetrwać traktuje jako oszacowania
"w BARDZO szerokim zakresie TYPOWYCH warunków" ale nie jako
"w WYJĄTKOWO sprzyjających warunkach TEŻ"

[A] https://www.medonet.pl/choroby-od-a-do-z/choroby-zakazne,waglik-- -objawy-i-leczenie-choroby,artykul,1579532.html
Formy przetrwalnikowe wytwarzane przez wąglika mają wyjątkową
odporność na wszystkie środki dezynfekcyjne, kwasy i zasady,
promieniowanie jonizujące i ogrzewanie. Możne je wyeliminować tylko
ogniem lub sterylizacją parową - w temp. 100°C, pod dużym
ciśnieniem. W glebie lub w wodzie formy przetrwalnikowe mogą przebywać
nawet kilkadziesiąt lat, zachowując przy tym swoją zdolność do
zakażenia.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-04-11 19:59:26
Autor: Budzik
Ile razy premier Tusk nie dopełnił obowiązków służbowych?!
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Zdziwiłbym sie gdybys akurat ty nie miał jakiegos "ale".
Przypomne tylko ze nawet obsługa termomentru jest dla ciebie kłopotliwa to co dopiero folia babelkowa... ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

Data: 2020-04-11 20:38:51
Autor: Sylvio Balconetti
Am 11.04.20 um 19:59 schrieb Budzik:
[...]

Nie wiem. Zapytaj tego goscia. On to wymyslil. Z tym wirusem w piwie Corona rowniez.

https://youtu.be/XG2G40anjGg

Data: 2020-04-11 19:59:26
Autor: Budzik
[...]

Czyli ze to był zart? Sorry, nie wyłapałem...

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2020-04-12 12:59:05
Autor: Budzik
[...]

Czego to ludzie nie wymysla? Np. na gorace kapiele "prof." Zieba proponuje 39.5° a ja uzupelniam - dopiero 60° moze zabic wirusa.
Albo pranie odziezy i prasowanie w 60° - polecam to na swetry i
jedwabie. ;-) O infuzjach, wlewach itp. nie wspomne, bo pch? :-)

Ludzie tez mowia, ze alkohol pomaga bo zabija wirusy wiec trzeba pic.
Chyba chca osiagnac ponad 60% zawartosc w organizmie...
:)

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2020-04-12 14:15:13
Autor: A. Filip
Sylvio Balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:
[...]

Ty piszesz o efekcie *samej* temperatury.  Efekt kilkunastominutowej
gorącej kąpieli w wodzie z "bąbelkowym" płynem do kąpieli to nie tylko
temperatura.  Wtedy to jest "mycie rąk mydłem" zastosowane do całej skóry.
Zięba o tym dodatku wspomniał czy nie?

O infuzjach, wlewach itp. nie wspomne, bo pch? :-)

Ja ci powiem inaczej: "Lekarstwo Łukaszenki" wirusa może nie zabije
ale samopoczucie bardzo wielu ludiom poprawi.  Depresja kwarantannowa
twój wróg! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-04-11 07:18:20
Autor: Zenek Kapelinder
Ile razy premier Tusk nie dopełnił obowiązków s łużbowych?!
Kto to jest Tusk?

Data: 2020-04-11 17:17:12
Autor: R u n t
Ile razy premier Tusk nie dopełnił obowi ązkĂłw słuĹźbowych?!
W dniu 2020-04-11 o 16:18, CWEL Zenek Kapelinder pisze:
Kto to jest Tusk?

zenusiu, to ktos komu nie jestes godny butów czyścic.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-11 09:05:44
Autor: Zenek Kapelinder
Ile razy premier Tusk nie dopełnił obowiązkó w służbowych?!
 Dalej nie wiadomo kto to jest, ale wiadomo że ma buty. ty pizdziak też masz buty, znalazłeś na angielskim śmietniku.

Data: 2020-04-12 18:02:28
Autor: R u n t
W dniu 2020-04-11 o 18:05, cwel Zenek Kapelinder pisze:
  Dalej nie wiadomo kto to jest,
boś głąb! i przygłup! genetyczny idiota! ;-)
ale wiadomo że ma buty.
ty zenusiu nawet własnych butów nie masz.
ty pizdziak też masz buty,
zenusiu-cwelusiu - kilkanaście par.
znalazłeś na angielskim śmietniku.
ty zenusiu buty ukradłeś z kontenera PCK.

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-11 10:17:34
Autor: R u n t
Ile razy premier Tusk nie dopełnił obowi ązkĂłw słuĹźbowych?! 1 000 000 !?
W dniu 2020-04-11 o 09:39, cienias A. Filip pisze:
Skoro politycy PiS mogli "ignorować kwarantanne" bo mieli obowiązek być
na publicznej rocznicy Smoleńska-2010 to premier Tusk ignorował+
obowiązki nie będąc na rocznicach Smoleńska-2010.

Wymyśl coś innego. ;-)))))

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-11 11:28:20
Autor: Zenek Kapelinder
Ile razy premier Tusk nie dopełnił obowiązków s łużbowych?!
Nie lepiej wyliczać kiedy wypełnił. Krócej będzie.

Data: 2020-04-11 11:59:28
Autor: Budzik
[...]

Ja ci wspolczuje. :)))

juz widze te twoje przemyslenia jak w telewizji mowia: prosze zachowac higiene i czesto myc rece. A ty: ale jak? Reka o reke czy reka o noge, uzywac wode z kranu czy z kibla, głowe trzymac nad woda czy włozyc do kibla pod wode...

Chociaz moze zle na to patrze - moze takie pierdolenie o rzeczach oczywistych to jest po prostu sztuka...? ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

Data: 2020-04-11 17:14:59
Autor: R u n t
W dniu 2020-04-11 o 09:39, A. Filip pisze:
Skoro politycy PiS mogli "ignorować kwarantanne" bo mieli obowiązek być
na publicznej rocznicy Smoleńska-2010 to premier Tusk ignorował+
obowiązki nie będąc na rocznicach Smoleńska-2010.
ble-ble-ble.

--
Runt

All's well that ends well.

Ile razy premier Tusk nie dopełnił obowiązk ów służbowych?!