Ile razy "strzelila" Wam detka ?

Data: 2009-05-21 15:35:16
Autor: fabian
Ile razy "strzelila" Wam detka ?
±ćęłń󶼿 wrote:
Ile razy rozerwała się Wam dętka przy pompowaniu ([pierwszym]?

Nie mam na my¶li jakiego¶ przebicia, tylko dosłownie strzał, nagłe rozerwanie się od ci¶nienia przy pierwszym założeniu i pierwszym pompowaniu dętki, wewn±trz dosłownie strzępy dętki na pewnym odcinku..

Własnie przeżyłem to trzeci raz i my¶lę, że co¶ za dużo.
JaC

Nigdy. Raz mi pękła dętka na zgrzewie, ale po jakim¶ czasie od założenia.

Fabian.

Ile razy "strzelila" Wam detka ?