Ile razy w sezonie upadacie?

Data: 2016-01-02 11:49:20
Autor: Pszemol
Ile razy w sezonie upadacie?
"Andrzej Ozieblo" <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> wrote in message news:n607db$vj2$1srv13.cyf-kr.edu.pl...
Na rowerze ma sie rozumiec. :) Przy moim przebiegu ok. 4500 km rocznie, w tym ok. 3000 to jazda miejska, zdarza mi sie upasc 1-2 razy. Ostatnio zaliczylem dosc kompromitujacy upadek na skladaku probujac zjechac z jezdni na chodnik bez podrzucania kola bo uznalem, ze niski kraweznik nie zasluguje na dodatkowy wysilek. Poslizg przedniego kola i... niezle przywalilem - na szczescie bez konsekwencji. W terenie, w tym roku, nie lezalem ani razu, ale trzeba przyznac, ze jezdze stosunkowo ostroznie

Ostatnio upadłem parę lat temu jak zajadle szczekający piesek urwał
się paniusi ze smyczy i pędem, jak torpeda na 4 krótkich nóżkach,
chciał obiegnąć mój rower od przodu i... nie wyrobił: niestety przednim
kołem trafiłem mu w bok, między przednie i tylne nogi :-(
Rower na psie niestety nie jest zbyt łatwy do utrzymania w pionie :-)
Może rok/półtora wcześniej upadłem też jak mi przednie koło
złapało w szczelinę między płytami betonowymi chodnika.
Te dwa upadki pamiętam w ciągu ostatnich 4-5 lat jazdy.

Data: 2016-01-02 11:11:22
Autor: Ignac
Ile razy w sezonie upadacie?
W dniu sobota, 2 stycznia 2016 18:49:20 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

parę lat temu jak zajadle szczekający piesek urwał
jak torpeda na 4 krótkich nóżkach,
chciał obiegnąć mój rower od przodu i...

napatoczył się na moją prawą nogę - zgiętą w kolanie, był agresywny,
bez kagańca i wracał był z pościgu za poprzedniczką - rowerzystką.
Najwyraźniej był mocno zaskoczony, stracił przyczepność, pewność siebie i natychmiast schował się pod ławkę.
Pies jest niestety taki jak właściciele, którzy bardzo żywo reagowali.

Ile razy w sezonie upadacie?