Ile reklamacji może mieć bank dziennie/miesięcznie/rocznie?

Data: 2020-01-24 06:31:27
Autor: Kris
Ile reklamacji może mieć bank dziennie/miesięcznie/rocznie?
W dniu piątek, 24 stycznia 2020 14:57:56 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
Np. taki santander.
Reklamacja z 20 grudnia 2018 dostała numer ponad 262000/19 (dwieście >sześćdziesiąt dwa tysiące), a z 10 stycznia (numer nadany 13 stycznia) >ponad 9000/20 (dziewięć tysięcy).
Jeśli jest to numeracja kolejna, a nie np. któraś cyfra jest kontrolna, dawałoby to jakieś 280 tysięcy reklamacji rocznie, ponad 23 tysiące >miesięcznie, ponad 750 dziennie. Fiufiu...

Biorąc pod uwagę że taki santander ma pewnie ponad 5mln klientów na dzisiaj to  reklamacje musiałby pisać raz w roku co 20sty klient Nierealne
Aczkolwiek biorąc pod uwagę że ja+Ty średnio wychodzi po 1 reklamacji tygodniowo to może i realne.

Data: 2020-01-24 06:45:29
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 24 stycznia 2020 15:31:29 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Aczkolwiek biorąc pod uwagę że ja+Ty średnio wychodzi po 1 reklamacji tygodniowo to może i realne.

Tygodniowo to pewnie nie, ale jedna miesięcznie pewnie by wyszła.
I tak bym robił 24000% normy ;>

Ale kto wie, może jest to możliwe - z 17 grudnia mam numer zgłoszenia na 19115 (to taki stoliczny numer do wszystkiego) ponad 675 tysięcy - więc byłoby tych zgłoszeń ok. 2,5 raza więcej niż reklamacji w santanderze...

Data: 2020-01-24 17:10:46
Autor: J.F.
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:dcf1d56e-73c9-41dd-ab65-fcd9bb0266bd@googlegroups.com...
[...]

Dlaczego nierealne ?
Pomysl, ze to jedna reklamacja co 20 lat.
Doskonaly bank, jesli tak bezproblemowo dziala :-)

Aczkolwiek biorąc pod uwagę że ja+Ty średnio wychodzi po 1 reklamacji tygodniowo to może i realne.

Ja sie przyznam do jednej w tym roku, i jednej w poprzednim, to i tak przekrocze srednia :-)
Ale ... wczesniej nie bylo potrzeby pisac ...

J.

Data: 2020-01-24 08:23:53
Autor: Kris
W dniu piątek, 24 stycznia 2020 17:14:44 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Ja sie przyznam do jednej w tym roku, i jednej w poprzednim, to i tak przekrocze srednia :-)
Ale ... wczesniej nie bylo potrzeby pisac ...

Ja 0 +Dawid kilkadziesiąt więc tez średnią przekroczyliśmy w dwójkę;)

Ile reklamacji może mieć bank dziennie/miesięcznie/rocznie?