Ile rocznie jezdzicie "uzytkowo"?

Data: 2016-11-21 19:47:30
Autor: Piotr aka dracorp
Ile rocznie jezdzicie "uzytkowo"?
Dnia Mon, 21 Nov 2016 11:24:07 -0800, andrzej.ozieblo napisał(a):

Mi w tym roku wypadło ~3400km, w zeszłym miałem ~1800 ale od lipca na bikestats.pl dopiero dopisywałem.
Do pracy mam 8km ale często wracam nie po linii prostej. --
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2016-11-21 22:25:43
Autor: Akarm
W dniu 21.11.2016 o 20:47, Piotr aka dracorp pisze:

Do pracy mam 8km ale często wracam nie po linii prostej.

Skąd ja to znam? :)
Mam 15km, ale potrafi się z tego zrobić 40km. Na wycieczki już nie jeżdżę.
I później okazuje się, że wychodzi 6 tys. rocznie. :)

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-11-22 11:20:02
Autor: m
W dniu 21.11.2016 o 22:25, Akarm pisze:
W dniu 21.11.2016 o 20:47, Piotr aka dracorp pisze:

Do pracy mam 8km ale często wracam nie po linii prostej.

Skąd ja to znam? :)
Mam 15km, ale potrafi się z tego zrobić 40km.

Kiedyś wracałem do domu skrótem. Dziwnie dużo czasu mi na to zeszło,
okazało się że z 20km zrobiło się prawie 50. Ale przynajmniej nie
jechałem przy asfalcie :)

p. m.

Data: 2016-11-22 15:02:02
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-11-22 o 11:20, m pisze:
[...]

Też mi nieobce. :) Do pracy mam niewiele ponad 2 km, ale najczęściej robi się z tego 4-5. Czasem myślę sobie, że wielką karą (jeszcze w tym życiu :)) byłoby uniemożliwienie mi jazdy na rowerze, np. z powodów zdrowotnych. Zresztą żona mnie często przestrzega, gdy po raz kolejny opowiadam (grzech pychy) jacy to głupi są ludzie stojący w korkach: "zobaczysz, pokaże Cię, i ty będziesz kiedyś musiał jeździć po mieście samochodem". :) Brrr...

Data: 2016-11-28 22:06:05
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
W dniu 2016-11-22 o 15:02, Andrzej Ozieblo pisze:
[...]

Też drżę z niepokoju czy kiedyś nie padnę ofiarą nierowerowych dojazdów do pracy.
Dotychczas zawsze na rowerze oprócz sporadycznych dojazdów autobusowych lub samochodowych. Ale to pogoda lub bagaż musiał był tragiczny ;-)

Seco

Ile rocznie jezdzicie "uzytkowo"?