Ile rocznie jezdzicie "uzytkowo"?

Data: 2016-11-21 21:49:33
Autor: Krycha
Ile rocznie jezdzicie "uzytkowo"?
W dniu 21.11.2016 o 20:24, andrzej.ozieblo@gmail.com pisze:
Czyli ile km wykręcacie rocznie jeżdżąc do pracy, wożąc dziecko, jadąc do urzędu czy na zakupy czy np., tak jak mnie się to zdarza, jadąc po benzynę do samochodu? :) Nie chodzi mi o turystykę czy wycieczki rowerowe. U mnie wychodzi ok. 2500 km, co biorąc pod uwagę niewielką odległość do pracy (ok. 2.2 km) wydaje się niezłym wynikiem. Ale np. pewien internetowy znajomy narciarz z Anglii, pracujący w Londynie i dojeżdżający do pracy ponad 20 km w jedną stronę, wykręca rocznie ponad 8000 km. Imponujące.

Tyko na działkę od marca do końca października mam z nogach na pedałach 1000 km.
Do tego jazda po mieście na zakupy oraz kilka tras turystycznych - trudne do określenia.

Krycha.

Ile rocznie jezdzicie "uzytkowo"?