Ile rocznie jezdzicie "uzytkowo"?

Data: 2016-11-22 09:15:28
Autor: cytawa
Ile rocznie jezdzicie "uzytkowo"?
andrzej.ozieblo@gmail.com pisze:

Czyli ile km wykręcacie rocznie jeżdżąc do pracy, wożąc dziecko,
jadąc do urzędu czy na zakupy czy np., tak jak mnie się to zdarza,
jadąc po benzynę do samochodu? :) Nie chodzi mi o turystykę czy
wycieczki rowerowe. U mnie wychodzi ok. 2500 km, co biorąc pod uwagę
niewielką odległość do pracy (ok. 2.2 km) wydaje się niezłym
wynikiem. Ale np. pewien internetowy znajomy narciarz z Anglii,
pracujący w Londynie i dojeżdżający do pracy ponad 20 km w jedną
stronę, wykręca rocznie ponad 8000 km. Imponujące.

Niestety nie moge sie pochwalic duzym wynikiem. Za blisko pracy mieszkam. Mimo, ze codziennie przez okragly rok jezdze wychodzi mi nie wiecej niz 2000. Policzmy: 280 dni X 4 km=960 km. To tylko do pracy. Co kilka dni jeszcze gdzies pojade na miasto ale nie codziennie i tez niedaleko. Tym miejskim rowerkiem jezdze jeszcze czasem na krotkie wycieczki po Lublinie. Ale przez kilkadziesiat lat lat zajezdzilem juz kilka licznikow mechanicznych, z ktorych kazdy wytrzymuje ok. 10 000km.

Jan Cytawa

Ile rocznie jezdzicie "uzytkowo"?